Varmaan muutkin kovasti treenaavat naiset (ja miehetkin) törmäävät välillä hassuihin uskomuksiin. Itselläni on viime aikoina toistunut seuraava teema: Ensin kysellään innoissaan miten pitäisi treenata ja syödä, että pääsisi parempaan kuntoon. Heti perään aletaan sitten kuitenkin selitellä, että "kun vuosia sitten kävin salilla pari viikkoa paino nousi monta kiloa ja lihasta tuli niin nopeasti, että hihat ja lahkeet alkoivat kiristää." Yritä siinä sitten pokkana selittää, ettei se painon nousu varmaan ihan pelkästä lihaskasvusta johtunut...
Toinen mielenkiintoinen ongelma on kropan kiinteytys ilman (inhottavia!) lihaksia. Samat naiset kuitenkin aina kehuvat minun kuntoani, mutta silti heille ei saa tulla yhtään lihasta. Minäkin olen heidän mielestään tosi hoikka, vaikka oikeasti yläkroppani on kokoa 42-44. Jalkani ja takapuoleni vaan näyttävät hoikemmilta kun hartiat ovat leveät. Vaikka miten selittäisin tätä, ei mene perille. Nykyään vaan vastailenkin jotain ympäri pyöreää ja otan kehut iloisena vastaan. :p
Toinen mielenkiintoinen ongelma on kropan kiinteytys ilman (inhottavia!) lihaksia. Samat naiset kuitenkin aina kehuvat minun kuntoani, mutta silti heille ei saa tulla yhtään lihasta. Minäkin olen heidän mielestään tosi hoikka, vaikka oikeasti yläkroppani on kokoa 42-44. Jalkani ja takapuoleni vaan näyttävät hoikemmilta kun hartiat ovat leveät. Vaikka miten selittäisin tätä, ei mene perille. Nykyään vaan vastailenkin jotain ympäri pyöreää ja otan kehut iloisena vastaan. :p