SUPERCARB 1kg -40%

Hassuja uskomuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 2much4U
  • Aloitettu Aloitettu
Varmaan muutkin kovasti treenaavat naiset (ja miehetkin) törmäävät välillä hassuihin uskomuksiin. Itselläni on viime aikoina toistunut seuraava teema: Ensin kysellään innoissaan miten pitäisi treenata ja syödä, että pääsisi parempaan kuntoon. Heti perään aletaan sitten kuitenkin selitellä, että "kun vuosia sitten kävin salilla pari viikkoa paino nousi monta kiloa ja lihasta tuli niin nopeasti, että hihat ja lahkeet alkoivat kiristää." Yritä siinä sitten pokkana selittää, ettei se painon nousu varmaan ihan pelkästä lihaskasvusta johtunut...

Toinen mielenkiintoinen ongelma on kropan kiinteytys ilman (inhottavia!) lihaksia. Samat naiset kuitenkin aina kehuvat minun kuntoani, mutta silti heille ei saa tulla yhtään lihasta. Minäkin olen heidän mielestään tosi hoikka, vaikka oikeasti yläkroppani on kokoa 42-44. Jalkani ja takapuoleni vaan näyttävät hoikemmilta kun hartiat ovat leveät. Vaikka miten selittäisin tätä, ei mene perille. Nykyään vaan vastailenkin jotain ympäri pyöreää ja otan kehut iloisena vastaan. :p

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hauskin uskomus minunkin mielestäni on tuo että ei voi treenata salilla ja varsinkaan isommilla painoilla kun pian on Pauliina Taluksen kokoinen...:rolleyes:
Tosin mikäs sen mukavampaa olisi jos se olis totta :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jep, tuttua. Esimerkiksi äitini on rauhoittunut vasta nyt, kun en olekaan kolmen vuoden treenaamisen jälkeen muuttunut mieheksi, laihtunut luurangoksi tai joutunut pyörätuoliin (kivoja skenaarioita, eikö?).

Tuttujen miesten mielipiteet aiheesta ovat hämmentäviä: toisaalta he naureskelevat salilla pastellinväristen vinyylipainojen ja miehensiepparilaitteiden kanssa piukeissa trikoissaan askaroiville tyttösille, toisaalta taas hyvinkin herkästi tuomitsevat jotkut naiset "liian lihaksikkaiksi".

Ja lopuksi lause, jota todella vihaan: "Eiks toi jo riitä?"

Mä olen vielä treenin aikana niin agressiivisellä päällä, että suutun aina, kun joku tulee jotain kommentoimaan (vaikka olisi ihan asiallistakin kommenttia).

"ei se ole tyhmä, joka esittää tyhmää"

Mun mutsi kysäisi multa kerran että syötkö sä sellasia pillereitä joilla saa lihakset kasvamaan... edelleen :rolleyes:

Kautta aikojen paras kommentti on tullut salimme yhdeltä omistajalta. Hän sanoi minulle ihan pokkana, että tuollainen bodaus-harjoittelu tekee lihavaksi. Kyllä, siis harjoittelu tekee lihavaksi:D ! Enkä minä edes ole koskaan ollut kovinkaan pulska. Ilmeisesti hän tarkoitti muutakin bodaukseen liittyvää turvottavaa oheistoimintaa, mutta silti...

Mulla on tainnut itselläni olla aikoinaan ne hassuimmat uskomukset. Kävin salilla pari vuotta mutta lopetin, syynä se, että jalat muka paksuuntuivat liikaa kun farkut kiristivät... Olin tehnyt tuon koko ajan esimerkiksi jalkaprässissä max. 50 kg:lla ja nyt, kun olen tehnyt sarjaa 200 kg:lla ovat reidet mahtuneet noihin vanhoihin farkkuihin mainiosti. Olisikohan johtunut tuo paksuuntuminen vaikkapa niistä sinä kesänä "nauttimistani" jokailtaisista kebab-annoksista ja oluttuopposista...

Miespuolinen kaverini on enemmän kuin kerran puhunut nähtyään salilla jonkun lihaksikkaan naisen että "ihan varmaan käyttää jotain lääkkeitä", taitaa sen mielestä varmaan kaikki tosibodarin näköiset (miehet ja naiset) käyttää LÄÄKKEITÄ... :o

Toinen asia minkä olen hänen suustaan kuullut että dietillä hajoaa helposti pää!! Tulee kovin agressiiviseksi, räyhää kavereille jne... No, voihan se ehkä joidenkin kohdalla pitää osittain paikkansakin(?).

Ja tietysti joidenkin mielestä kaikki lisäravinteiden käyttäjät on douppaajia!! :mad:

Joo, on ilmeisen yleistä, että tyttölapset uskovat ensinnäkin, etteivät voi tehdä salilla harjoituksia muilla kuin "vaaleanpunaisilla vinyylipainoilla", koska muutoin paisuisivat kuin pullataikina. Sitten kuitenkin samat daamit monesti jonkun vähän lihaksikkaamman tai vahvan naisen nähdessään tuomitsevat helposti roinan käyttäjäksi. Heh, on minuakin epäilty :D

Sitten jotkut luulevat, että kehonrakennusharjoittelu sinällään tekee naisesta miesmäisen näköisen (myös esim. kasvonpiirteiltään).

Mielenkiintoista on myös se, mitä jotkut pitävät lihaksikkaana. Tytöt varsinkin luulevat, että jos jollakulla lihakset näkyvät alhaisen rasvaprosentin takia, on kyseessä harvinaisen lihaksikas henkilö. Ja itse en tunnu koskaan saavan tarpeeksi lihaa luiden päälle (ok, onhan siinä flesuakin)...

Muuten, Iines, en ihan tajunnut tuota heittoasi lääkkeiden käytöstä. Roinaushan tapahtuu nimenomaan lääkeaineilla, kaikkihan ne ovat enemmän tai vähemmän lääketieteen tarpeisiin kehitettyjä aineita. Vai oliko idiksesi se, että liian helposti kuitenkin tuomitaan lääkkeiden käyttäjäksi?

PMLats: "Muuten, Iines, en ihan tajunnut tuota heittoasi lääkkeiden käytöstä. Roinaushan tapahtuu nimenomaan lääkeaineilla, kaikkihan ne ovat enemmän tai vähemmän lääketieteen tarpeisiin kehitettyjä aineita. Vai oliko idiksesi se, että liian helposti kuitenkin tuomitaan lääkkeiden käyttäjäksi?"

Joo nimenomaan se oli ajatukseni että miten helposti tuomitaan lääkkeiden käyttäjäksi. Etenkin jos henkilöllä (naisella) sattuu olemaan lihasten lisäksi esim. LUONNOSTAAN "möreä" ääni niin sehän on silloin aivan selvä tapaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom