Hassu kysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kaotik
  • Aloitettu Aloitettu
Heipsan! Eli haluaisin kysyä, että mikä on liian vanha ikä aloittaa urheilu tosissaan (esim. SM tasolle pääsyyn). Tietysti se on noin. 12vuotias mutta täytän pian 16v ja olen aina halunnut olla hyvä hiihdossa! Eli olisinko liian vanha pääsemään joskus SM tasolle? Olen 174cm pitkä ja painan 56kg ja olen aina harrastanut runsaasti liikuntaa ja erityisesti hiihtoa ja rullaluistelua on kuitenkin aina ollut haaveenani olla kilpailuissa...

Heipsan! Eli haluaisin kysyä, että mikä on liian vanha ikä aloittaa urheilu tosissaan (esim. SM tasolle pääsyyn). Tietysti se on noin. 12vuotias mutta täytän pian 16v ja olen aina halunnut olla hyvä hiihdossa! Eli olisinko liian vanha pääsemään joskus SM tasolle? Olen 174cm pitkä ja painan 56kg ja olen aina harrastanut runsaasti liikuntaa ja erityisesti hiihtoa ja rullaluistelua on kuitenkin aina ollut haaveenani olla kilpailuissa...

Onhan toi mahdollista. Kaisa Mäkäräinen alotti 20vuotiaana ampumahiihdon ja nyt 8v myöhemmin on MM-kultamitalisti. Tosin hiihdossa on tällä hetkellä törkeen kova taso, joten lahjoja saa kyllä olla..

Jos oikeasti haluat sitä niin anna mennä vaan! Voit pärjätä hyvin, tai sitten et, mutta jos et kokeile et ainakaan pärjää.
Että olikin informatiivinen posti. :) Lähinnä kai tarkoitin sitä ettei koskaan ole liian myöhäistä tehdä jotain mistä pitää.

:D Näinhän se on molemmilta hyvät postit, mutta tohon lahja-asiaan mainittakoon tälläiset esimerkit: no tämä nyt on hyvin kummallisen kuuloista mutta siis joskus hamassa menneisyydessä olin silloinkin joskus hiihtokilpailuissa ja loppukirissä irtosi toinen suksi ja kilpakumppani siinä vieressä läähätti, no ei mitään toisella suksella eteenpäin ja toisella potkin vauhtia :D, mutta tästä on noin 8vuotta ja olen muutenkin ollut aikaisemmin hiihtokisoissa ja yksilölajeista on hiihto aina ollut se ainoa jossa pärjään. Ja kiitokset hyvistä posteista.

Back
Ylös Bottom