Harvinaiset julkaisut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja abine
  • Aloitettu Aloitettu
Ajattelin laittaa tälläisen threadin pystyyn. Eli löytyykö sieltä kotinurkista minkälaisia harvinaisuuksia metallin osalta tai mistä harvinaisesta julkaisusta sinä näet märkiäunia. Esim. vaikka Darkthrone - Transilvanian Hunger jossa takakannessa lukee "Norsk Arisk Black Metal" eikä nykyistä versiota "True Norwegian Black Metal". Ehkä paska esimerkki, mutta tajusitta kuitenkin mitä tarkoitan.

Itsellä ei vielä nuorena metallin kuuntelijana ole mitään kertynyt, mutta Behexen/Horna split kyllä olis haaveena joskus saada, ja käsittääkseni on limited xxx copies, joten pitää sitte käytettynä ostaa.

Eli kaikki vähänkään harvinaiset CD:t, DVD:t, C-kasetit, LP:t... tänne, ja tarinat niitten takaa.

multa löytyy ainakin tämä alkuperäisjulkaisuna eikä minään uusioversiona.

täytyy tutkia tuota hyllyä onko enemmänkin jotakin spesiaalilevyjä.

Mulla on Biohazardin tämmöinen kolmion muotoinen cdkotelo + cd - limited edition (5000 copies worldwide). Tilattiin kaverin kanssa niitä joskus boxmanistä kymmenisen kappaletta, kun sivuilla oli hinnoitteluvirhe. Virheen huomattuaan hinta tais kohota 15-kertaiseksi.

Multa löytyy tuo sama kuin erkjetteriltä ja Fimbulwinterin servants of sorcery.
Tuskin nuo mitään harvinaisia on mutta kuitenkaan ei ole hirveästi näkynyt ja ovat alkuperäispainoksia....

itse tahtoisin aidon Slipknotin Mate.Feed.Kill.Repeatin :kuola: ilmeisesti siitä on vielä Coreynkin vokalisoima versio olemassa (coreyhan ei ole alkuperäinen vokalisti),molemmat versioit ois aika herkkua.aitona siis.
jos joltakin löytyy niin hinnasta voidaan sopia ;)

Meiltä löytyy aika paljon suomimetallin master-nauhoja kun mies on alalla :D Joku varmaan maksaisi noista hyvän hinnan mutta meillä tuntuu vaan pyörivän nurkissa

modified sanoi:
Löytyy Helloweenin keeper of the seven keys pt. 1, jossa on keskellä levyä yks biisi, mitä ei lue biisilistassa.

Mikä? Judas?

Volkurahin the Pagan Ritual. Virallisen julkaisun määrä 500kpl ja mistään ei tunnu löytyvän. Huuto.netissä joskus ollut Vinland vs Finland myynnissä (Volkurah vetäisee pari kappaletta tuolla levyllä), mutta tuota julkaisua en edes eBayssa ole nähnyt. Suomalaisten distrojen listoilta ei ole tullut vastaan, enkä oikein jaksa edes uskoa siihen, että tässä maassa noita olisi useampi sata kappaletta. On kuitenkin kanadalainen pumppu.

Tuli tossa mieleen että kuinka harvinainen on Rammsteinin Mutterin special edition? Kyseessä on magneetilla suljettavat pahvikannet ja mukana on juliste.

thymorg sanoi:
Tuli tossa mieleen että kuinka harvinainen on Rammsteinin Mutterin special edition? Kyseessä on magneetilla suljettavat pahvikannet ja mukana on juliste.
Mulla on Rammstein Mutter "Limited Tour Edition". Saksasta ostettu joskus vuosia sitte. Sellainen punasävyinen ja pahvikantinen. Ei taideta silti puhua samasta levystä

thymorg sanoi:
Ei ole. Otin muutaman kuvan paketista.
Muuten justiin samallainen, mutta juuri tummanpunasävyinen. Koko on sama. Kuvia otan ku saan kameran lainaksi.
thymorg sanoi:
Vinland vs Finland myynnissä (Volkurah vetäisee pari kappaletta tuolla levyllä)
Eikö tällä levyllä vedä myös suomalainen hiukan kansansosialistinen bändi Hammer?

abine sanoi:
Kuvia otan ku saan kameran lainaksi.
Paskoja kuvia tuli, kun ite otin, mutta tos toi Rammstein. Nyt saan esitellä ylpeyteni Behexen/Horna split, 1000 kappaletta painettu cd-formaatissa. Oikeen numeroitu, 759/1000 on mun painos. Todella hyvä split, kannattaa ostaa jos vastaan tulee.

Liitteet

• rams.webp
    rams.webp
    12,2 KB · Katsottu: 218
  • hornabehe.webp
    hornabehe.webp
    8,4 KB · Katsottu: 241
a82951fc1590519caf7fdb5e9390b-medium.jpg

Dead Kennedys - Cold Fish EP

Vuosi: 1978

Painettu: 1500kpl

Mun sarjanumero: #244

En tiedä onko kamalan harv. mutta spesiaali silti.

Motörheadin No Remorse tupla vinyyli nahkaisilla kansilla. Olen antanut itselleni kertoa, että olisi rajoitettu painos, mutta en ole jaksanut alkaa varmistamaan asiaa mistään.

-Dark Throne : Panzerfaust (1.painos)
-Barathrum:Eerie, Infernal (1.painos molemmat)
-Impaled Nazarene:Ugra Karma (jossa Krishna tms. visnu kannessa, 1.painos)
-Impaled Nazarene: Tol Kompt Norz norz norz (1.painos)
-Dark Throne : A Blaze in the northern Sky (1.painos)
-Marduk : Panzer Division Marduk (erikoispainos jossa iso metallilämyskä kannessa)
-Gorgoroth: Under the Sign of Hell (1.painos)
-Cannibal Corpse : Hammer smashed Face -single
-Marduk :Fuck me Jesus -single(1.painos!)
-Isengard: Höstmörke (1.painos)
-Immortal: Battles in the north -digipack

Nämä tuli nyt äkkiä mieleen...
On ollut muitakin mutta myin ne muutama vuosi sitten pois.
Mm. Emperorin In the nightside eclipse -LP, Impaledin, Immortalin, Obituaryn yms. kuvalevyjä, sinkkuja (mm. Hornan SOTA 7", ym monia monia suomalaisen BM-skenen tuotoksia), monia demoja bändeiltä jotka nykyään ovat kovinkin tunnettuja alalla. Mm. olihan minulla tuo Hornan Hiidentorni demokin vuodelta 1997. Hitto että niitä oli muuten paljon. Myin ne kaikki kaverille joka harrastaa niitä oikeasti.

Tulikin tästä mieleenpainunut juttu eräässä divarissa ko. kaverin kanssa:
Selailin 7" hyllyä sieltä suntäältä ja katselin sen jälkeen joitain LPitä ja CDitä.
Olin jo lähdössä kaupasta kun kaveri vielä penkoo 7" hyllyä. Sieltä se sitten huutaa että: "Tuus kattoon mitä täällä on!"
Ja mikäs sieltä sitten löytyikään:

SatanicMasowhore.jpg

Hintaa taisi olla 10mk silloin. Mitähän siitä nyt saisi? 100€?

modified sanoi:
Löytyy Helloweenin keeper of the seven keys pt. 1, jossa on keskellä levyä yks biisi, mitä ei lue biisilistassa.
Itsellä kanssa tuo levy, Judashan siellä välissä pärähtää. Tiedä sitten kuinka harvinainen tuo on, mutta aikanaan eka kerran levyä kuunnellessa vähän ihmettelin, että mikäs sieltä nyt tulee.

lepex sanoi:
Sieltähän löyty oikein kunnon saalis, varsinkin jos tykkää blackistä niin kovaa kamaa.
Odotan innolla NP:n listaa, ircis joskus mainostanu mitä se on taas hankkinu, niin sieltä vois löytyy kans kivoja lättyjä.

Back
Ylös Bottom