Harjoittelupäiväkirjasta...

Olen pistänyt kasaan juoksuharrastuksen pohjalta sähköisen harjoittelupäiväkirjan - lenkkivihko.fi:n.

Toimintoina on mm.
  • Harjoittelupäiväkirja - lenkkien ja tuntien syöttö, josta tehdään vuosittainen ja viikottainen yhteenveto
  • Omat "salaiset" merkinnät - vain sinulle näkyvät merkinnät suorituksien yhteydessä
  • Kaverilista - mahdollisuus tehdä kaverilista ja seurata kavereiden harjoittelua
  • Tapahtumakalenteri - ilmoittaa tapahtumia ja liittyä tapahtumiin. Seurata samoihin tapahtumiin harjoittelevien jäsenten treeniä.
  • Kaikkea pientä hauskaa - kommentointeja, palkinnot pisimmistä ja nopeimmista harjoituksista. jne. jne.

Homma on harrastajan harrastajille tekemä. Olisi kiva kuulla palautetta teiltä Pakkotoisto:laisilta, miten homman saisi toimimaan paremmin myös tämän ryhmän tarpeisiin....

Kiitokset jo etukäteen! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perkkeles! Juuri tällaista olen etsinyt. Meinasin itse käydä väkertämään tuollaista mutta valmis on aina parempi.

Mutta miten varmistukset? Jos en kirjaa treenejä muualle kuin tuonne niin käykö niin että vuoden-kahden päästä kiintolevy hajoaa ja treenihistoriani on taivaan tuulissa?
Itsellä on vihkoja täytettynä kymmenen vuodenkin takaa ja on todella mielenkiintoista seurata mitä on tullut silloin tehtyä.

Mm. Jippii.fi sähköpostipalvelussa hajosi muutama vuosi sitten kiintolevy jonka seurauksena monien vuosien takaiset "lemmenviestit" yms. tärkeä hävisi bittiavaruuteen. Ei ollu pojilla varmistuksia :(

Toivottavasti motivoi. :D
En kyllä ikinä saanu mitään ekaa viestiä sähköpostiini. Jouduin salasanan hakeen Pyydä uusi salasana -asetuksen kautta!
Ja se että tarvii laittaa pituus on vähän kettumaista, milläs sen mittaat jos et juokse jotain lenkkipolkua missä ne on ilmotettu?:jahas:

Hienoo että jotkut jaksaa tällasia vääntää!

Mutta loistavaa! :-)

Kaput sanoi:
Perkkeles! Juuri tällaista olen etsinyt. Meinasin itse käydä väkertämään tuollaista mutta valmis on aina parempi.
No mutta loistavaa! :) Nyt vaan lenkkivihkoilemaan!

Kaput sanoi:
Mutta miten varmistukset? Jos en kirjaa treenejä muualle kuin tuonne niin käykö niin että vuoden-kahden päästä kiintolevy hajoaa ja treenihistoriani on taivaan tuulissa?

Webhotelli kertoo pitävänsä backuppia. Itse otan viikottain omalle koneelle backupin. Eli pitäisi olla turvassa. Tiety sukkulatkin poksahtelee taivaalla...

Pitää kuitenkin muistaa että tuo on harrastajan pitämä sivu harrastajille.
Lupaan kuitenkin, että jos joskus tuon ajan alas, niin kukin saa oman historiansa tekstifilenä. Sitä voi sitten pyöritellä esim. execlissä miten lystää....

Pidän itsekin omaa harjoittelupäiväkirjaa Lenkkivihko:ssa, joten sekin on jo jonkinlainen varmistus backupeista ja palvelun ylläpidosta....

Joeline sanoi:
Ja se että tarvii laittaa pituus on vähän kettumaista, milläs sen mittaat jos et juokse jotain lenkkipolkua missä ne on ilmotettu?
Siihen vaan joku arvio. Ei se niin nuukaa ole.... :-) Varmaan osuu kuitenkin ihan riittävän tarkasti.
Lajeina on myös esim. kuntosali ja kuntopiiri. Niissä matkan mittaminen ei ole ongelma :-)

Lisää ja hauskempaa....

Nyt on väännetty lisätoimintoja Lenkkivihko:oon.

Mm. nyt takana yli 15 000 km. Kun on lähtenyt Helsingistä takana on Mexico City ja edessä Panama. Tavoitteena kiertää maapallo (yli 60 000 km). Saas nähdä milloin tullaan perille.... Tällä vauhdilla puolen vuoden sisällä....:)

Lenkkivihko:n saat myös linkitettyä websivuusi esim. tämän kautta.

Nyt uusimpana toimintona Lenkkivihko:ssa on GPS reittien lataamismahdollisuus. Jäsenet voivat ladata kovimmat reittinsä muiden katseltavaksi Google Mapsin päällä.

Siinnä oli meikäläisen koodaustaidot kovilla.... :)

Pyyntö: GPS jälkiä isoista tapahtumista...

Pidän yllä Lenkkivihko-nimistä (http://www.lenkkivihko.fi) saittia - tätä saittia, josta keskustellaan.

Yksi osio on reitit. Sinne kaikki jäsenet saavat ladata GPS-jälkiä ja kaikki jäsenet saavat katsella niitä.

Olisi pyyntö:

... jos teillä on omia hyviä GPS jälkiä - esim. maratoineista tai muista mahtisuorituksista - niin lähettäkää niitä vaikka minulle. Latailisin ne Lenkkivihko:oon ja näin saisimme yhteisen kivan "reittiarkiston".

Lenkkivihko:sta voi ladata poiskin näitä reittejä, joten hyvällä GPS:llä voi varmaan sitten suunnistaa jäljen avulla.

Toiveina olisi ainakin seuraavat:
* Helsinki City Marathon
* Helsinki City Run puolikas
* Finlandia hiihto
* Pirkan Hiihto
* Pirkan Pyöräily
* Pirkan Juoksu
* Pääkaupunkijuoksu
* Länsiväyläjuoksu
* Naisten Kymppi
* ja kaikki muutkin marathonit ja puolikkaat

Lista taisi olla vähän Etelä-Suomi painotteinen. Älkää antako sen häiritä, vaan pistäkää tulemaan ihmeessä muualtakin.

Esimerkkinä Forssan Suvi-ilta puolikas: http://www.lenkkivihko.fi/heikki/forssan_suvi_illan_puolikas_2006

Ja osoite olisi info miukumauku lenkkivihko piste fi

Kiitokset jo etukäteen! Toivottavasti saamme kasaan hyvän reitistön! :)

en löytäny tuolta mistään vastausta: eli miten ilmoitetaan jos lenkin aikana ei mitattu sykettä?

en löytäny tuolta mistään vastausta: eli miten ilmoitetaan jos lenkin aikana ei mitattu sykettä?

ei mitään enää. hoksasin jo

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom