Hans Zimmer

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja unreal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä mieltä Pakkiksen porukka on kyseisestä artistista??

Mielestäni aivan loistavaa musiikkia.
Tehnyt musiikin mm. seuraaviin leffoihin: Gladiator, Pear Harbour, The Rock, Broken Arrow, Black Hawk Down.

The Rockista tuttu Navy Seals theme on ainakin mun mielestä aivan mahtava. Täydet :5: mies saa jo yksistään siitä.

unreal sanoi:
Mitä mieltä Pakkiksen porukka on kyseisestä artistista??

Mielestäni aivan loistavaa musiikkia.
Tehnyt musiikin mm. seuraaviin leffoihin: Gladiator, Pear Harbour, The Rock, Broken Arrow, Black Hawk Down.

Tää ansaitsee jo postauksen......

Siis musiikin saralla tää mies on ihan _EHDOTON GURU_ :worship: :worship:

Loistava säveltäjä, etenkin Gladiatorin ja The Last Samurain scoret ovat aivan mahtavat.

Jes! Yhdyn kehumaan. Jotain kritiikkiäkin täytyy antaa siitä että joissakin leffasävellyksissä on kopioitu jo ihan suoraan samoja säveliä aiemmista hittisävellyskistä ja kuulostaa ihan samalta. Mut ne parhaat tekeleet tuo leffoihin kyllä sellaista pontta kyllä että tietää.

Off topic; mutta kaikkihan tietää sen (itseä ei vähempää kiinnosta enkä ole yhtään osaa vielä nähnyt) Sormusten Herran vai mikäsenyton, niin telkkarissa kun pyöri leffasta mainos niin olin kuulevinani samoja säveliä kuin yhdessä lempileffoistani, Requiem For A Dreamissä??? Onko kyseessä sama leffamusiikki???

Parhaimmillaan antaa elokuviin jylhää pontta!!! Kopioi nykyään ehkä hieman liikaa vanhemmista sävellyksistään! :4:

muffy sanoi:
Off topic; mutta kaikkihan tietää sen (itseä ei vähempää kiinnosta enkä ole yhtään osaa vielä nähnyt) Sormusten Herran vai mikäsenyton, niin telkkarissa kun pyöri leffasta mainos niin olin kuulevinani samoja säveliä kuin yhdessä lempileffoistani, Requiem For A Dreamissä??? Onko kyseessä sama leffamusiikki???

Sama biisi joo, tuntuu olevan tapana kierrättää noita biisejä eri trailereissa. Tais olla toi biisi myös T3:n trailerissa. Hieno kipalehan tuo on, mutta alkaa olemaan aika naurettavaa kun tulee joka toisessa trailerissa.

Zimmerin soundtrackit ovat mahtavia!!The Rockin tunnaria käytetään suomalaisilla bodylavoilla poseerausbiiseinä jatkuvasti!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hans Zimmer on tosiaan aika kova. Piirrettyihinkin se on tehny musiikkia, ainakin "Tie Eldoradoon".

Toinen mun suosikki on Basil Poledouris. Tehny musiikit mm. Conan the Barbarianiin, RoboCopiin ym.

Loistava säveltäjä. Tänä aamuna kuuntelin The Rockin soundtrackkia. Se on kyllä yksi parhaimmista Zimmeriltä.

Hans Zimmer on kurko, miestähän nykyään kopioidaan aika pahasti. Esim. Pirates of the Caribbeanin teemabiisi lainaa aika surutta the Rockin teeman tunnelmia, toisena esimerkkinä Rauhantekijän soundtrack-biisi lopputekstien aikana, joka niinikään kopioi hyvin selvästi Zimmerin Crimson Tiden teemaa.

Itse tykkään äärettömästi Tom Clancy-leffojen musiikista, etenkin Clear and Present Dangerin sävellyksistä - joista onkin vastuussa James Horner - sekä Sum of all Fearsin soundtrack on myös tunnelmallista tavaraa.

Ennio Morricone. Hyvät, pahat ja rumat; Huuliharppukostaja;... Tosta ei kyllä leffa musa parane.

:offtopic: Ennio Morricone: Once Upon a Time in America - siinä aika kurko kanssa

Hans Zimmerin The Gladiatoriin säveltämät musiikit ovat aivan tajuttoman hienoja; Elysium, Now We Are Free, The Battle, Strength and Honor jne.

Paras leffasäveltäjä tällä hetkellä on sormusten herrojen howard shore. eikä unohdeta john williamsia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom