Hammassuojista vihlontaa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
On tullu viime aikoina melko tiheään käytettyä hammassuojia, ja tänään on vihlonu hampaita niin maan pirusti! Voisko syy olla suojissa vai missä? Ei mulla normaalisti oo hampaat vihlonu oikeestaan ollenkaan.. Mulla on sellaset halpissuojat a' 7 €, jos se mitenkään liittyy asiaan.

superjuha sanoi:
On tullu viime aikoina melko tiheään käytettyä hammassuojia, ja tänään on vihlonu hampaita niin maan pirusti! Voisko syy olla suojissa vai missä? Ei mulla normaalisti oo hampaat vihlonu oikeestaan ollenkaan.. Mulla on sellaset halpissuojat a' 7 €, jos se mitenkään liittyy asiaan.

Seuraavan kerran kun menet hammaslääkäriin niin kysy onko sulla ienraja noussut. On ihan mahdollista että normaalisti ei vihlo, mutta jos joku painaa sitä ikenen alta paljastunutta hammasta niin vihloo.

Vihlontaa vähentävä hammastahna auttaa ainakin.

Voi olla myös, kuten myös itselläni että alussa hampaita vihloo.
Siihen tottuu tai sitten vihlonta häviää..
Käytä niitä vielä muutaman viikon ajan, jos vihlonta ei ole hävinnyt heittäisin itse suojat pois ja ostaisin paremmat tilalle..

Myös jos ne on itse pitäny muotoilla suuhun, niin muotoilu voi olla epäonnistunut?

Knarr sanoi:
Voi olla myös, kuten myös itselläni että alussa hampaita vihloo.
Siihen tottuu tai sitten vihlonta häviää..
Käytä niitä vielä muutaman viikon ajan, jos vihlonta ei ole hävinnyt heittäisin itse suojat pois ja ostaisin paremmat tilalle..

Myös jos ne on itse pitäny muotoilla suuhun, niin muotoilu voi olla epäonnistunut?

Kyllä mä niitä oon vuoden päivät jo käyttäny, nyt viime aikoina vaan entistä useammin. Ja kyl muotoilu on ihan onnistunu.

Ootkos jotai sokeripitosta juomaa naukkaillu siin samal. Oli meinaan sama juttu joskus aikoinaan ku vielä lätkää pelailin. Hammaslääkäri puhui silloi ns. jääkiekkoilijan hampaista joka meinas sitä, että urheilujuoma+hammassuojat on myrkkyy hampaille. Jotenki toi yhdistelmä kuulema kulutti hampaita, en muista tarkkaan miten homma meni mut kuiteski :D ottakaa nyt täst taas selvää

Jos puret hampaitasi yhteen voimakkaasti joko niiden suojien aikaan tai vaikka nukkuessasi niin sekin aiheuttaa vihlontaan. Itse olen huomannut että esim.pelatessa jotakin peliä pleikalla saatan keskittyä niin paljon että puren hampaat yhteen ja sitten niitä vihloo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom