Halvat protskut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jones
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
46
Tilasin tossa Wrangen kuvaston kotiini, ja sen mukana tuli marraskuun tarjoukset-lappunen. Prime Whey-81 51€... Kysymys kuuluu: Onko noi Wrangen ylihalvat protskut mistään kotoisin? Ei ilmeisesti ole edes hydrolysoitua... Aiemmin käyttäny ufs:n Cross 90:stä, mut rahatilanne sen verran heikko, et ajattelin kokeilla jotain halvempaa. Kokemuksia kellään...

Köyhän ei kyllä kannata rahojaan paskaan laittaa!:(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perusprotskuksi sopinee hyvin.

Jos et vedä proteiinia muuten kuin palautusjuomassa osta jotain laadukkaampaa nopeammin imeytyvää kuin mitä tuo mainitsemasi pöly tod.näk. on.

Sitä just meinasin, et kelpaako toi palautumiseen?

Joskus kuullu sanottavan, et paska protsku on sama ku vetäs lasillisen litran maitoa, ja esim leivän...yhtä nopee imeytyminen:p

Onko näitä aineita ikinä testattu ikinä missään luotettavassa paikassa? Eli pitääkö nuo hienot mainokset/ravintoarvot pussin kyljessä paikkansa?

No empä tiiä kuinka hyvää se, mutta eihän tuo ole mun kehitystä estäny.(Itse asiassa paras kehitys, mutta tähän vaikuttaa uusi ohjelma ja muun syöpöttelyn kuntoon laitto) Oon ottanu sen palautus juomana malton kanssa.

Löytyyhän niitä superhyperultraionijnesuodatettuja, mutta mutta.. onko sillä hyvät pakkotoistolaiset niin paljon merkitystä että siitä kannattaa maksaa yli 2-kertainen hinta (vrt.Prime Whey 81 ja 84H)..?

Makuasioita? Ja onhan tästä ennenkin ollut puhetta, mutta minä olen sitä mieltä että perusprotskua voi käyttää palautusjuomassa. Tosin jos käyttää pelkästään palautusjuomaa, niin sittenhän voi satsata kalliimpaan.. tai ostaa valmis palautusjuomaseos, kuten RECO2.

Tulipahan selkeesti ilmaistua...

Mä en usko että sillä on juurikaan eroa onko hera hydr vai tavallista. Jos treenaisi monta kertaa päivässä tollaset asiat saattavat merkitä hieman. Silti mulla on 5kilon pussukka Fastin Whey hydr heraa kaapissa, tosin ajattelin korvata sen halvemmalla kun se loppuu.

jes. äiti maksaa palautusjuoman tästä lähin. ei enää tartte kärvistellä. ihan vaan ajattelin ilmoittaa, offtopiccina;)

Mä ajattelisin niin että palautusjuomaproteiinin laatu vaikuttaa vain jos on dieetillä (kunhan on kuitenkin heraa). Eli jos on syöny hyvin pari tuntii ennen treeniä ja aikoo syödä hyvin pian treenin jälkeen niin ei liene paskankaan väliä onko se ioni, micro, hydro vai ihan vaan konsentraattheraa.

Oon samaa mieltä. Itte oon käyttänyt evon ion92 ja ultraa ja
ainut ero mikä niissä on se että ioni ei vaahdota niin paljon, mutta maksaa 4x enemmän.

Originally posted by S81
Oon samaa mieltä. Itte oon käyttänyt evon ion92 ja ultraa ja
ainut ero mikä niissä on se että ioni ei vaahdota niin paljon, mutta maksaa 4x enemmän.

Mitä tarkoitat tuolla ultralla? Kuka valmistaa, ja minkä hintainen?

Protskuista

Mulla on kohtuullisen paha laktoosi-intoleranssi. Halvemmista protskuista pakki sietää parhaiten tota Wrangen Prime Whey-81 protskua. Fastin Whey3 rasittaa vatsaa huomattavasti enemmän ja on selvästi kalliimpaa. Ostin joskus tilapäisessä mielenhäiriössä Evolutionin halvinta heraa, oiskohan ollu joku Ultra Whey tai vastaava. Yhden drinkin jälkeen myin säkin pois, puoleen hintaan.
Käytän Prime Whey-81 myös palautumisjuomassa, en ole huomannut mitään eroa tehossa kaksi kertaa kalliimpiin tuotteisiin verrattaessa.

Originally posted by Jones
Mitä tarkoitat tuolla ultralla? Kuka valmistaa, ja minkä hintainen?
Legendaarista Evon Ultra Wheyta, muistaakseni 11,90€ 900g pussi UFS:n klubikortilla. Ollaan kavereiden kanssa mietitty mitä se loppujen lopuksi sisältää, mutta kaipa se toimii kun meiltä kaikilta löytyy massaa ja paljon, jossei muualta niin ainakin perseestä ja vyötäröltä...

Re: Protskuista

Originally posted by punaniska
Mulla on kohtuullisen paha laktoosi-intoleranssi. Halvemmista protskuista pakki sietää parhaiten tota Wrangen Prime Whey-81 protskua. Fastin Whey3 rasittaa vatsaa huomattavasti enemmän ja on selvästi kalliimpaa. Ostin joskus tilapäisessä mielenhäiriössä Evolutionin halvinta heraa, oiskohan ollu joku Ultra Whey tai vastaava. Yhden drinkin jälkeen myin säkin pois, puoleen hintaan.
Käytän Prime Whey-81 myös palautumisjuomassa, en ole huomannut mitään eroa tehossa kaksi kertaa kalliimpiin tuotteisiin verrattaessa.

Oletko kokeillut Heraclesta sen pitäisi olla lähes laktoositon.
15€ /kilo. Saa ainakin Jyväskylästä Palokankuntokeskuksesta.
Mulla on laktoosi-intoleranssi ja tuo protsku ei aiheuta minkäänlaisia vaivoja ainakaan mulle.

Tietysti mistään mittään tiedä, mutta kai on tärkeää, että lihaksilla on koko ajan sitä ravintoa eikä vaan tunnin sisään treenistä? Että jos nauttii esim. 1-2 h ennenkin treeniä satsin, niin kai siitä vielä on jotain tallella? Kummalta tuntus, jos kasvu tapahtuis hetki treenin jälkeen eikä myös esim. seuraavana päivänä.

Re: Protskuista

Originally posted by punaniska
Mulla on kohtuullisen paha laktoosi-intoleranssi. Halvemmista protskuista pakki sietää parhaiten tota Wrangen Prime Whey-81 protskua.
Hmm...kohtuullisen paha? wrangen sivuilta lukaisin tuossa, että ko. proteiini sisältää laktoosia 4.2g/100g jossa on minulle vain vaivaiset 4g liikaa. Eli kai mullakin sit on kohtuullisen paha, olen käyttänyt perusproteiinina maitoproteiinia (fast) joka nimestään huolimatta on lähestulkoon laktoositonta ja se sopii ainakin mulle.
Mites, tietääkö kukaan tota heracleksen laktoosi pitoisuutta, kun en nyt tässä tohinassa ja kiireessä löytänyt nettikauppaa joka sitä myy.

grammaa protskua per €

Kuinka moni muuten laskee raakasti kaavalla pussin proteiinin määrä jaettuna hinnalla, että paljonko proteiinia/valkuiaista saa per €? Mä teen tuon aina. Suomalaisista tuotteista tuo suhde grammaa protskua per € on melko helppo laskee, koska pussin kyljessä on prosentteina proteiinin määrä, eli per sata grammaa. Sitten vaan ottaa huomioon pussin koon, onko 900 grammaa vai jotain muuta, ja laskee em. kaavalla montako grammaa proteiinia per € saa just sen merkkistä protskua. Kätevä tehdä kaupassa kännykän laskimella.

Jenkkituotteissa näkyisi olevan per scoop, ja scoopin (no se mittakauha tms. miksikä sitä kutsuisi) koko ilmeisesti vaihtelee. Tuntuu melko pettävältä esim. tää Optimumin 100% Whey nimi (mulle on ihan tosissaan väitetty, että se on 100% heraa). Muistaakseni purkin kyljessä ilmoitetaan scoopin kooksi 28.4 grammaa ja total protein per scoop näkyy olevan 22 grammaa. Täten 22 jaettuna 28.4, saadaan tuotteen kokonaisprotskupitoisuudeksi n. 77.5%, mikä on perushalpisheran (esim. SF Heraturbo, Heracles, Hera 85, Nutriplussan vastaava yms.) melko yleinen proteiinipitoisuus, 80% paikkeilla. Vaikka ois minkälaista uskomatonta laatua toi kama, niin liian kalliiksi tulee, liian vähän proteiinia per €.

Kun mä ostan protskujauhoo, niin mä haluan mahd. paljon protskua per €, en eepuun hedelmää (lisäaineita, makusteita yms.), en kreaa, en vitamiineja enkä mitään muuta kuin proteiinia!

Anteeksi ehkä sekava ja pitkä selostus, mua vaan rupes kiinnostamaan, että onko muut yhtä tarkkoja protskujauho-ostoksissaan, erit. perusprotsku, jota vedetään päivittäin melko paljon. Pal. juomaan varmaan kärsii vähän kalliimpaakin laittaa monen.

Minä laskin vähän aikaa sitten hintaeron €/proteiinigramma fastin whey+:lle ja whey3:lle. Yllättävän pieni ero.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom