JMzz Liittynyt 10.5.2005 Viestejä 122 4.7.2005 #1 Mistähän täältä turun seudulta vois ostaa halpoja käsipainoja joihin vois itse lisätä levyjä jotain 10-25 kg väliltä.
Mistähän täältä turun seudulta vois ostaa halpoja käsipainoja joihin vois itse lisätä levyjä jotain 10-25 kg väliltä.
Vilimi Liittynyt 5.7.2005 Viestejä 4 6.7.2005 #2 JMzz sanoi: Mistähän täältä turun seudulta vois ostaa halpoja käsipainoja joihin vois itse lisätä levyjä jotain 10-25 kg väliltä. Click to expand... Länsikeskuksen Honkkarissa on myynnissä halavat. Niissä ei vakiona painoja ole, kuin 15 kiloon asti / tanko, mutta voithan teettää/hankkia vitosia ja kymppejä tarpeellisen määrän lisää. Mutterilukotkin noissa kyllä oli, mutta oli halavat.
JMzz sanoi: Mistähän täältä turun seudulta vois ostaa halpoja käsipainoja joihin vois itse lisätä levyjä jotain 10-25 kg väliltä. Click to expand... Länsikeskuksen Honkkarissa on myynnissä halavat. Niissä ei vakiona painoja ole, kuin 15 kiloon asti / tanko, mutta voithan teettää/hankkia vitosia ja kymppejä tarpeellisen määrän lisää. Mutterilukotkin noissa kyllä oli, mutta oli halavat.
Iso-Arska Liittynyt 10.8.2004 Viestejä 45 6.7.2005 #3 Mitä kyseiset painot mahtaa maksaa?Ku ei tuu kesällä opintotukea niin täytyy olla tarkka rahoista.
Vilimi Liittynyt 5.7.2005 Viestejä 4 6.7.2005 #4 En sentilleen hintaa muista, mutta alle kakskymppiä zipale ne oli.