Halpa reissu etelään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mconen
  • Aloitettu Aloitettu

Mconen

Banned
Ikä
38
Minä ja 2 kaveria ollaan elokuussa lähdössä jonnekin etelään rannalle makailemaan, ottamaan aurinkoa, juhlimaan ja yleisesti rentoutumaan. Alustavasti ajatuksissa on ollut jonkun äkkilähdön ottaminen jonnekin halpaan paikkaan (esim. sunnybeach). Rahaa siis ei ole kauheasti käytettävissä.

Ajattelin kuitenkin olla kaukaa viisas ja kysyä muilta maailmanmatkaajilta neuvoja, vinkkejä ja ehdotuksia matkakohteesta ja muusta olennaisesta. Eli hakusessa olisi joku suht halpa paikka, jossa on lämmin ja menoa elokuussa. Mitään disko ihmisiä emme ole ja matkakohteessa pitäisi olla hiekkaranta. Arvostaisin ihmisten kokemusten kuulemista. Eli antaa palaa, kertokaa parhaat matkakohteet, niin minäkin ehkä pääsen niistä nauttimaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Periaatteessahan silmät kii ja Hietsuun makaan ajaa saman asian. Paljon ulkomaalaisia ja aurinkokin paistaa.

Mutta so not, peruutusmatkoilla varmaan pääsee edullisimmin.

Joo hietsussa on käyty jo harjoittelemassa. Vielä kun joku löis sinne pari halpaa ravintolaa mistä saa muutamalla eurolla kunnon ateriat, niin ei tarvis lähteä mihinkään :)

Olisiko mahdollisuus, että skippaat kaksi vuotta ja säästät rahaa. Matkustat jonnekin eksoottiseen paikkaan, jossa joka nurkalla ei lue "Suomiviinaa!"?

Mutta jos ei ole, niin Baltian maista löytyy oikeasti hienoja rantoja. Ja halpaa on.

Olisiko mahdollisuus, että skippaat kaksi vuotta ja säästät rahaa. Matkustat jonnekin eksoottiseen paikkaan, jossa joka nurkalla ei lue "Suomiviinaa!"?

Mutta jos ei ole, niin Baltian maista löytyy oikeasti hienoja rantoja. Ja halpaa on.

Loman tarve olis nyt. 2 vuoden päästä voin sitten suunnitella toista lomaa sen hetkisten resurssien puitteissa. Baltiassa olen käynyt. Ei itseäni kauheasti innostanut, tosin en ollut siellä kesällä. Osaatko suositella jotain tiettyä paikkaa Baltiassa?

Latviassa on pääkaupunki Riiasta tunnin matkan päässä Jurmala-niminen hiekkarantapaikka. Biitsiä on 32 kilometriä. Googlesta löytää aika paljon tuosta paikasta. Itse en oo käynyt paikalla, mutta kehuja olen kuullut, vois olla kiva kohde.

Latviassa on pääkaupunki Riiasta tunnin matkan päässä Jurmala-niminen hiekkarantapaikka. Biitsiä on 32 kilometriä. Googlesta löytää aika paljon tuosta paikasta. Itse en oo käynyt paikalla, mutta kehuja olen kuullut, vois olla kiva kohde.

En ollut ikinä kuullutaan jurmalasta. Vaikuttaa muuten ihan kivalta paikalta. Täytyy tutustua asiaan syvemmin. :thumbs:

En ollut ikinä kuullutaan jurmalasta.
Jurmala on muistaakseni se mesta, mikä armahtaa vaikka Tony Halme ei.

Se aiemmin mainitsemasi Bulgaria on tosiaan sikälikin otollinen budjettimatkakohde, että syöminen ja juominen on pirun halpaa. Ja jos ennalta määrittelemätön hotelli ei pelota, sinne pääseekin melkein ilmaiseksi, esmes http://www.dominatravel.fi/ 2vkoa alkaen 350€.

Toi kuulostaa aivan ruoskittavan hyvältä toi sun dominatravel :D

Ite oon just sunnnuntaina lähössä Bulgariaan. Halpaa kaljaa :kippis1: etc. Suosittelen :thumbs:

www.akkilahdot.com ja sieltä vaan surffaamaan. Tjäreborgin sivuilla näytti olevan jotain Turkin ja Kreikan lomia alle 300e/vk lennot ja hotelli. Ei paha. :)

Latviasta olikin jo puhetta...

Eli varattiin lähdöt riikaan R**nairilla. Matka kestää neljä yötä. Siisti hostelli 2km päässä vanhasta kaupungista. Taksi hakee kentältä ja vie sinne. Aamiaiset hostellilla jokaisena päivänä. 4:n kaveruksen kanssa otettiin 4:n hengen huone omilla kylpy/vc-tiloitta. Ja se komia rantahan on sopivan junamatkan päässä Riiasta.

Koko hoidon kustanukset olivat 152€/nuppi. Tuohon lisättäväksi vain enää automatkat Helsingistä Pirkkalaan, jotka nekään eivät huiman kalliiksi neljään pekkaan jää...

Ps. Avokki testasi tuon hostellin vuosi sitten ja on hintaansa nähden oiva paikka.

Ite oon just sunnnuntaina lähössä Bulgariaan. Halpaa kaljaa :kippis1: etc. Suosittelen :thumbs:

:offtopic:
Kauan meinaat olla, kelailin vaan et onks hotellissa wlan vai ootko hommaamassa itelles jonkun sijaisen IHQ-threadiin, voi muuten tulla pakkiksen rank..eiku r***reille kovasti ankeat oltavat:D ;)

En usko, että jengi pahastuu sun offtopicista, koska asia on kuitenkin äärimmäisen tärkeä. ;)

Viikon verran joutuu pakkiksen tatinvatkaajat odottelemaan taas mun vimmaista teinien postailua. Ellen sitten intoudu ottamaan paikallisista ihkuista kuvia ja postaan niitä...hätätapauksessa tietokonekin järjestynee. :lol2:

Ja onhan tuolla monta asialle omistautunutta ranne-miestä, jotka varmasti kantavat vastuun raskaan viitan ylpeydellä.:rock:

Kannattaa ottaa äkkilähtö heti siinä koulujen alkamisen jälkeen. Saa halvalla lähdöt melkein kaikkiin etelän kohteisiin.

Joo hietsussa on käyty jo harjoittelemassa. Vielä kun joku löis sinne pari halpaa ravintolaa mistä saa muutamalla eurolla kunnon ateriat, niin ei tarvis lähteä mihinkään :)

Käytät ne matkarahat täällä, niin kokonaissaldo jää silti plussan puolelle. Omituinen logiikka ihmisillä tuossa, että maksetaan satoja ja tuhansia euroja matkasta, että päästään syömään ja juomaan halvalla.

Kyllä minusta siellä kohteessa tulee olla jotain nähtävää ja koettavaakin.

Kultahietikko (golden sands) on myos tutustumisen arvoinen paikka. Olen taalla nyt. Kovaa biletysta, halpa ruoka ja kalja. Paukut raflassa melko kalliita. Juttelin suomalaispariskunnan kanssa ja heiluttiin suomenlipunkanssa. He olivat saaneet matkan 270e henkilo tjareborgin akkilahdolla. Maarittelematon majoitus 2 km keskustasta. Senverran satsaisin hotelliin etta se on keskustassa, kaikki on kavelymatkanpaassa.

Itse asun aurinkomatkojen Javorissa. Ihan siisti vaikka 3 tahden hotelli. Luxusta haluavalle suosittelen Admiralia tai siella on paikan paras sali. Hieronta oli hamyisessa huoneessa hajukynttilat tuoksui ja panhuilumusiikki soi. Hinta 9 e 30 min.

Periaatteessahan silmät kii ja Hietsuun makaan ajaa saman asian. Paljon ulkomaalaisia ja aurinkokin paistaa.

Mutta so not, peruutusmatkoilla varmaan pääsee edullisimmin.

Samalla logiikalla voidaan sanoa, että miksi ostaa asunto, kun voi asua teltassa ja laittaa silmät kiinni ja kuvitella olevansa ökylukaalissa. Miksi ottaa nainen elämään kun voi laittaa käden perseen alle puutumaan ja sen jälkeen laittaa silmät kiinni ja kuvitella harrastavansa seksiä jne... :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom