Halfordin Judas Priest Suomeen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Tosi faneille ei ole varmastikaan mikään uutinen että Judas Priest on tulossa Rob "Nahkalakki" Halfordin johdolla helmi-maaliskuussa vetämään kolme keikkaa Suomeen. Päivämäärät taisivat olla: Oulu 28.2.05 , Tre: 2.3.05 & Hki: 3.3.05.

Minkähän takia ei liput ole vielä myynnissä?

Sinne!!!! :rock: Ainakin joku noista keikoista on aivan pakko nähdä, kun kyseessä on tämmöinen legenda hevin suhteen. Ei näitä montaa kohdalle satu.

nimim. Judas Priest myöhäisherännäinen

HAH!!

Nyt vaan kaikki muutkin Tom of Pakkotoistot nahkarensselit niskaan ja keikoille.

Ps. Tosikot älkööt vaivautuko! :D

iivili sanoi:
nimim. Judas Priest myöhäisherännäinen

Minä myös. :kippis1:

'Heräsin' joskus 2-3 vuotta sitten ja kaveri kertoi käyneensä jäähallissa katsomassa mahtavan Painkiller-kiertueen keikan. Harmitti pirusti kun mietti että ikinä ei tuu tilaisuutta nähdä Robillista Judas Priestiä livenä.

--------------

Marilyn Mansonin kirjassa oli lista otsikolla: "Olet homo, jos..."

Yksi listan kohdista oli "...tykkäsit Judas Priestistä senkin jälkeen kun kuulit Rob Halfordin olevan homo."

Bateman sanoi:
Marilyn Mansonin kirjassa oli lista otsikolla: "Olet homo, jos..."

Yksi listan kohdista oli "...tykkäsit Judas Priestistä senkin jälkeen kun kuulit Rob Halfordin olevan homo."

_o/ :hyper:

Jesh! Tätä mä oon aina halunnu. Mä oon niii-iin onnellinen! :eek:

Aimotarmo sanoi:
_o/ :hyper:

Jesh! Tätä mä oon aina halunnu. Mä oon niii-iin onnellinen! :eek:

Se Mansoni mittään tiiä.

Joo jos vaan ylimäärästä rahaa olisi niin lähtisin ilman muuta. Rock hard, ride free, all day, all night. Ei tolla asenteella voi mikään homppeli olla, nahka-asut kuuluu vaan priestin tyyliin siinä se.

123jippo sanoi:
Cock hard, ride free, all day, all night. Ei tolla asenteella voi mikään homppeli olla, nahka-asut kuuluu vaan priestin tyyliin siinä se.

Ei niin. :curs:

This. Is. The. Painkillah!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tietämättä mitään Juudaksen paluusta ostin kuukausi-pari sitten juurikin Painkiller -läpyskän. On muuten suhteellisen tiukka paketti saatu kansien väliin. :4:

Painkiller on myös meikäläisen suosikki. Yleensä levyillä on se 2-3 hyvää biisiä ja loput on kohtalaisen hyviä täytebiisejä. Voisi melkein sanoa että tällä levyllä jokainen biisi on klassikko.

Uskomatonta että lätty on julkaistu jo vuonna 1990. Kuka muu teki muka noin 'rankkaa' musiikkia vuonna 1990? Metallica? Iron Maiden? Kyllä Painkiller on jonkinlainen raskaamman musiikin merkkipaalu.

British Steel oli aikoinaan se "mun juttu" ja soi vieläkin lujaa, vaikka jo pappa-klaanissa olenkin!

Muuten, Rob Halford on oikeesti homppeli, mut ei anneta sen haitata menoa.

Heh, muistui juuri mieleen kun ekaa kertaa näin Painkiller-videon. Olin niin vihainen että vain istuin ja kiroilin about puol tuntia siitä että noin hyvään biisiin oli tehty joku kämänen mustavalkoinen video jossa vaihdetaan kuvakulmaa viis kertaa sekunnissa että kaikki vaan vilkkuu. :thumbs:

grimJester sanoi:
Heh, muistui juuri mieleen kun ekaa kertaa näin Painkiller-videon. Olin niin vihainen...

Nimenomaan. Kyseisessä biisissäkin olis potentiaalia vaikka minkälaiseen videoon..

Mulla on noita JP:n videoita muutamia nauhalla. Olikohan se "Living After Midnight" vai "Freewheel Burning" jossa ne on alussa kuntosalilla ja sen jälkeen saunassa (???!!!). Videota katsellessa tulee väistämättä mieleen että ruumiistaan huolta pitävä bändin homo nokkamies on pakottanut anorektiset, pitkätukkaiset, parrakkaat heterobändikaverit vetämään ylätaljaa ym.
:D

Ei helvetti muuten se Breaking the Law-video missä ne ryöstää pankin kitaroilla uhkailemalla... Henkilökunta maastoutuu kun tulee kitarasoolo :D

Pitää etsiä eMulelta noita videoita.

se on hot rocking video, jossa ne ovat kuntosalilla alkuunsa.

noi priisti videot on kyllä aika hauskahkoja, freewheel burning videos poika pelaa videopeliä ja halford tulee nahkakotsa pääs ruudulle, siinä vaihees vois kylä ruveta miettiin onko vahdannu ruutua liikaa.
:lol2:

Onko kenelläkään tietoa miksi Helsingin keikkaa ei ole lippupalvelun sivuilla? Ei voi varata lippuja :itku:

Lippu Oulun keikalle hommattu ja sattuu sopivasti olemaan synttärit samana päivänä. Voiskos sitä parempaa lahjaa itselle ostaakaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom