Hakusessa etävalmentaja

Eli olen tässä jo jonkin verran tuumaillut tuota etävalmentajan palkkaamista. Onko kellään kokemuksia? Miten homma käytännössä sujui ja paljon maksoi? Tuliko toivottuja tuloksia?

Tavoitteenani olisi saada- niin kuin varmaan monella muullakin nuorella naisella - timmi, sporttinen vartalo. Into treenata on kova, mutta oma tietämyksen puute oikeanlaisesta ravitsemuksesta ja harjoittelusta koettelee harjoittelu intoa, koska tuloksia ei juurikaan synny.

Onko kellään tietoa kuka olisi hyvä etävalmentaja, jolla on tiedot ja taidot sekä motiivia ohjata ja suunnitella treeni- ja ravinto-ohjelmat, jotta pääsisin tavoitteisiini? :)

Olen käynnyt katsomassa kyseisiä sivuja, mutta onko niistä niin paljon apua minulle, koska en paini paino-ongelmien kanssa, vaan haluaisin enemmän lihasta näkyviin. En myöskään löytänyt hirveästi kyseisiltä sivuilta tietoa siitä kuinka homma oikein toimii ja paljon maksaa.

Miksei lähivalmentaja? Pystyisitte katsomaan mm. salitekniikat kerrasta kuntoon. Toki etänäkin valmennus onnistuu ja ainahan voi ostaa myös pelkän sinulle suunnitellun ravinto- ja treeniohjelman. Mutta jos kaipaa tsemppausta/valvovaa silmää/ohjeiden päivityksiä, niin silloin tietty pidempi soppari. Hintoja ja valmentajia on varmasti joka lähtöön, pitää vaan kysellä tarjouksia ja etsiä se kenen kanssa sulla itsellä "natsaa" parhaiten :)

Pakkiksella on varmasti montakin PT:tä jotka sulle homman voi tehdä, eli laita sähköpostia esille ja odottele rauhassa tarjouksia! Määkin saatan pistää omani ;)

Mä treenaan Fitfarmin Advanced ohjelmalla, joka on nimenomaan lihasmassan kasvatusta. Itse olen tykännyt ja puolentoista kuukauden treenit näkyy kropassa jo ihan mukavasti. Ja mä olen se, joka on käynyt aina salilla, treenannut tyttöjen painoilla eikä treeni ole ikinä näkynyt.

Miksei lähivalmentaja? Pystyisitte katsomaan mm. salitekniikat kerrasta kuntoon. Toki etänäkin valmennus onnistuu ja ainahan voi ostaa myös pelkän sinulle suunnitellun ravinto- ja treeniohjelman. Mutta jos kaipaa tsemppausta/valvovaa silmää/ohjeiden päivityksiä, niin silloin tietty pidempi soppari. Hintoja ja valmentajia on varmasti joka lähtöön, pitää vaan kysellä tarjouksia ja etsiä se kenen kanssa sulla itsellä "natsaa" parhaiten :)

Pakkiksella on varmasti montakin PT:tä jotka sulle homman voi tehdä, eli laita sähköpostia esille ja odottele rauhassa tarjouksia! Määkin saatan pistää omani ;)

mä oon kans miettinyt täältä meiltä jotain valmentajaa itelle. vinkvink... mut rahotus on tietty se onkelma, ku hoitovapaa rahoista ei kauheesti rellestetä. ja ku sit viä on toi salimaksu, ainakin tän vuoden marraskuulle asti. sen jälkeen oon miettinyt et jos vaihta halvempaan saliin ja ottas treinerin tsempaamaan treeniä.
no, katsellaan... tää on vasta ajatus.

Back
Ylös Bottom