SUPERCARB 1kg -40%

Haetaan työtä: viikonlopputyö, kesätyö (Oulu)

Onko Sinulla tarvetta ahkeralle, tunnolliselle ja työtä pelkäämättömälle opiskelijalle?

Olen 21-vuotias opiskelija Oulusta. Opiskelen Oulun yliopistossa rahoitusta ja tietotekniikkaa. Peruskoulutukseltani olen ylioppilas ja ict-asentaja. Viime vuonna suoritin armeijan Kainuun Prikaatissa, toimin myös apukouluttajana telelinjan AUK 1/09 kurssilla.

Olen hiihtänyt kilpaa 12-vuotiaasta saakka, tänä vuonna opiskelu kuitenkin vei voiton urheilu-urasta. Olen ahkera ja kunnianhimoinen, tulen toimeen erilaisten asiakkaiden ja ihmisten kanssa. Aikasempaan työkokemukseeni kuuluu asiakaspalvelutyö. Olen työskennellyt erilaisissa elektroniikka-asentajan töissä ja kerännyt kokemusta torimyyjänä.

ATK-taitoni ovat erinomaiset. Englantia puhun, kirjoitan ja kuuntelen sujuvasti. Ruotsi on hyvällä tasolla, myös saksan alkeet ovat hallinnassa.

Olen suorittanut työturvallisuuskortin, tulityökortin sekä European Computer Driving Licence -koulutuksen. Minulla on kokemusta erilaisista valmentajan / ohjaajan töistä, olen käynyt myös Vuokatin Urheiluopiston järjestämän 1-tason valmentajakurssin.

Haen viikonlopputöitä ja kesätöitä Oulun seudulta. Pystyn työskentelemään viikonloppuisin esimerkiksi muuttoapuna, lumitöissä, rakennuksella, oikeastaan millaisissa keikkatöissä tahansa. Minulla on käytössä oma auto.
Kesätyönä kiinnostavat työt alasta riippumatta. Minulla on kokemusta omakotitalojen rakennusprojekteista, vihertöistä, enkä pelkää raskasta ruumiillista työtä. Tietotekniikkatyöt sujuvat koulutuksen ja kokemuksen avulla erinomaisesti.

Ansioluetteloni voin lähettää sähköpostitse.

Jos kiinnostuit ja Sinulta löytyisi työtä, ota yhteyttä:

Juho Mäkiaho
juho.makiaho@gmail.com
040 962 7662

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Back
Ylös Bottom