SUPERCARB 1kg -40%

Haetaan työtä: Kesätöitä, Hamina-Kotka

Elikkäs olen nyt kipeästi kesätyöpaikan tarpeessa. Paikka pitäisi olla Hamina-Kotka alueelta. Mielellään autoalan hommia, mutta muitakin tarjouksia otan mieluusti vastaan.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
kandee tarkistaa tuolt työkkärin sivuilt. sinne tulee uusii ilmotuksii aika usein. ja noihi henkilöstön vuokrausfirmoihi kannattaa soitella ja kysellä kans jos vaikka jotai sattuis löytyy. myös kannattaa käydä kyselemäs suoraa esim just autoalan liikkeist.

Kaikissa isoimmissa firmoissa olen meidän kylällä(Haminassa) käynyt. Kotkaan ei oikein oo mahollista mennä kyseleen kun ei ole kulkuneuvoa vielä millä sinne menis. Sekä työkkärin sivut tarkistan melkein joka päivä.

Kiitos noista linkeistä, niissä en ole vielä käynyt, toivotaan että jotain löytyy.:)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ei taida alaikäiset päästä lemppaamaan? Ainekaan Haminan satamaan. Lemppaaminenhan on sitä fyysistä paskaduunia yleensä urakka palkalla, jossa lastataan ja puretaan tavaraa? Ootko kaupungille laittanut hakemuksen? Paskaahan sekin on, mutta kai sitä jotain pitää tehdä.

Ei taida alaikäiset päästä lemppaamaan? Ainekaan Haminan satamaan. Lemppaaminenhan on sitä fyysistä paskaduunia yleensä urakka palkalla, jossa lastataan ja puretaan tavaraa? Ootko kaupungille laittanut hakemuksen? Paskaahan sekin on, mutta kai sitä jotain pitää tehdä.
Se voi olla ettei kyllä pääse. Kaupungille oon laittanu hakemuksen. Jotain pitäs tosiaan tehdä, sellasta hommaa mistä sais ainakin sen 1000e/kk.

Itte sain nuorempana aina kesätöitä niin että kävelin vaan suoraan esim.johki raksa paikalle ja kysyin että oisko kesätöitä.Myös muuta isommat firmat on ok.Ja aina tärppäs.

Varamiespalvelun kautta kaverit hyvin duunia

Kaverin duunissa ne ei ota vakituisija eikä kesätyöläisijä vain varamiespalvelun kautta

Ei taida alaikäiset päästä lemppaamaan?

Ainakii itse olin alaikäsenä yhden kesän lemppaamassa. Sitä en tiedä pääseekö haminan satamaan alaikäset lemppaamaan kun en siellä ollut mutta muissa satamissa kyllä olin.

Onko kellään ketään tuttuja hietasen tai mussalon autokentällä. Eli ajamassa autoja laivasta kentälle. Mitenköhän noihin hommii pääsis ja keltäköhän pitäs kysellä.

Itte sain nuorempana aina kesätöitä niin että kävelin vaan suoraan esim.johki raksa paikalle ja kysyin että oisko kesätöitä.Myös muuta isommat firmat on ok.Ja aina tärppäs.
Tämä on harvinaisen totta. Parhaana kesänä olisi ollut kolme paikkaa mistä valita. Kaksi uutta ja yksi vanha. Menin sitten neljänteen :D
Olin toki jo tuolloin täysi-ikäinen...

Back
Ylös Bottom