SUPERCARB 1kg -40%

Haetaan työtä: Kainuu

Haen työtä kainuun alueelta. Teoriassa kykenen työskentelemään myös kauempana, jos majoitus onnistuu.

Olen vuonna 92 syntynyt urheilullinen miespuolinen kaveri ja oppinut tekemään kovasti työtä perukassa asuessani.
Varsinaista työkokemusta on pääasiassa metsurin töistä palkallisena, (metsänraivauksesta usealta kesältä) mutta kaikenlaisia hommia teen mielelläni. Kokemusta on myös erinäisistä rakennusurakoista, kuten hirsirakenteiden kasaamisesta taikka betonivalun teosta. Kaikenlaisia hommia teen mielelläni kuten: maalausta, heinäntekoa, siivoamista, tehdastyötä, metsänhoitotyötä, halkohommia, myymistä, hirsirakenteiden kasaamista mitä tahansa..

Olen valmis työskentelemään koko kesän aina koulujen alkuun saakka. Minulle kelpaavat myös kaikki viikonloppuvuorot, ylityöt ja kaiken maailman aamu-ja yövuorot.

Kevytmoottoripyörällä pääsen kulkemaan tarvittaessa.

Tarjota saa millaista työtä vaan, johon luulee minun kykenevän. Mieluiten tekisin metsänhoitotyötä, rakennus-tai tehdashommia, koska niissä saa ainakin työskennellä ja oman käden jäljen näkee heti. Toki muutkin työt työtä tekevälle kelpaavat.

Tarjotkaa.

Sähkoposti: joonas.malinen-@luukku.com
Puhelinnumero: 050 430 3052

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Back
Ylös Bottom