Moro.
Olen kiinnostunut kaikenlaisista (päivä)työmahdollisuuksista Satakunnan ja osin myös Varsinais-Suomen alueella. Turhaa nirsoilua en harrasta, joten kaikenlaista voi tarjota. Palkan pitäisi olla kuitenkin sellainen, että sillä perheellinen, aikuinen ihminen tulee toimeen.
Koulutus:
YO-tutkinto ( 1997 )
Sähköalan perustutkinto ( 1999 )
TVEATista 4 osiota ( 2005 )
Työkokemus:
Monia vuosia erilaisissa vartiointitehtävissä ( myymälä, piiri, hälytyskeskus, arvokuljetus, sairaala ), pari vuotta anniskeluravintoloissa JV:nä.
2,5 vuotta kokoonpano- ja testaustehtävissä elektroniikka- ja hienomekaniikka-alalla.
Lyhyempiä hommia joskus nuorena mm. siivoojana, elintarviketyöntekijänä yms...
En jaksa valehdella mitään ahkeruudesta, luonteesta tms.
Aiemmista viesteistä huolimatta olen ihan normaali ihminen.
Grosskopf ät netti piste fi tai privaa.
Olen kiinnostunut kaikenlaisista (päivä)työmahdollisuuksista Satakunnan ja osin myös Varsinais-Suomen alueella. Turhaa nirsoilua en harrasta, joten kaikenlaista voi tarjota. Palkan pitäisi olla kuitenkin sellainen, että sillä perheellinen, aikuinen ihminen tulee toimeen.
Koulutus:
YO-tutkinto ( 1997 )
Sähköalan perustutkinto ( 1999 )
TVEATista 4 osiota ( 2005 )
Työkokemus:
Monia vuosia erilaisissa vartiointitehtävissä ( myymälä, piiri, hälytyskeskus, arvokuljetus, sairaala ), pari vuotta anniskeluravintoloissa JV:nä.
2,5 vuotta kokoonpano- ja testaustehtävissä elektroniikka- ja hienomekaniikka-alalla.
Lyhyempiä hommia joskus nuorena mm. siivoojana, elintarviketyöntekijänä yms...
En jaksa valehdella mitään ahkeruudesta, luonteesta tms.
Aiemmista viesteistä huolimatta olen ihan normaali ihminen.
Grosskopf ät netti piste fi tai privaa.