SUPERCARB 1kg -40%

Haetaan työtä: JV-keikkoja (festareita), Etelä-Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansen
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Moro.

Olen kiinnostunut kaikenlaisista (päivä)työmahdollisuuksista Satakunnan ja osin myös Varsinais-Suomen alueella. Turhaa nirsoilua en harrasta, joten kaikenlaista voi tarjota. Palkan pitäisi olla kuitenkin sellainen, että sillä perheellinen, aikuinen ihminen tulee toimeen.

Koulutus:

YO-tutkinto ( 1997 )
Sähköalan perustutkinto ( 1999 )
TVEATista 4 osiota ( 2005 )

Työkokemus:

Monia vuosia erilaisissa vartiointitehtävissä ( myymälä, piiri, hälytyskeskus, arvokuljetus, sairaala ), pari vuotta anniskeluravintoloissa JV:nä.

2,5 vuotta kokoonpano- ja testaustehtävissä elektroniikka- ja hienomekaniikka-alalla.

Lyhyempiä hommia joskus nuorena mm. siivoojana, elintarviketyöntekijänä yms...

En jaksa valehdella mitään ahkeruudesta, luonteesta tms.

Aiemmista viesteistä huolimatta olen ihan normaali ihminen.

Grosskopf ät netti piste fi tai privaa.

Liitteet

• xmas_helloween.gif
    xmas_helloween.gif
    2,6 KB · Katsottu: 3 036
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Työkokemus:

Monia vuosia erilaisissa vartiointitehtävissä ( myymälä, piiri, hälytyskeskus, arvokuljetus, sairaala ), pari vuotta anniskeluravintoloissa JV:nä.

Grosskopf ät netti piste fi tai privaa.

Päivätyö löytyi, JV-keikkoja esim. kesän festareille voi tarjota. Y-tunnus löytyy.

Ihan utelijaisuuttani, että TyöVoimatoimiston kauttako löysit näin pian paikan? :rock:

Hoho!! En todellakaan.

Mutta ei se tietenkään TyöVoimatoimiston vika ole.

Järjestyksenvalvonnallisia arkivuoroja haussa Turusta, Porista tai Raumalta. Myös vkonloppuvuoroihin tietenkin mahdollisuus jollain aikataululla. Sekä yhden miehen paikat että isommat ravintelit kiinnostavat.

Työkokemusta ravintoloissa jv:nä toimimisesta vähän yli kolme vuotta.

Kortti ja y-tunnus löytyy.

Mies psyykkisesti ja fyysisesti ok.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Keikkoja kandee katella Securitas Eventsiltä ja Local Crewiltä. Securitakseen olen ollut yllättävän tyytyväinen. Esimiehet on todella ammattinsa osaavia.

Keikkoja kandee katella Securitas Eventsiltä ja Local Crewiltä. Securitakseen olen ollut yllättävän tyytyväinen. Esimiehet on todella ammattinsa osaavia.

Securitas Eventsiltä tulee noita tiedotteita kyllä e-mailitse vähän väliä, mutta nyt siis on haussa vakituinen työ anniskeluravintolassa. Satakunnan tai Varsinais-Suomen alueella.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom