SUPERCARB 1kg -40%

Haetaan työtä: Järjestyksenvalvoja, Tampere/Pirkanmaa

Olen toiminut 2 vuotta Tampereen ravintolassa vakituisena vahtimestarina, missä noin 500 asiakaspaikkaa. Olen käynyt järjestyksenvalvojakurssin ja voimankäyttökurssin 2006. Minulla on nuhteeton tausta, muutenkin kokemusta asiakaspalvelusta ja tulen kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen. Ikää on 21 vuotta, asun Pirkanmaalla ja harrastuksiin kuuluu muun muassa punttien kolistelu.

Haen kaikenlaisia järjestyksenvalvojan töitä ajalle 18.2.2008 - 1.9.2008. Muun muassa kesän tapahtumat ja yksityistilaisuudet kiinnostavat.

Ota yhteyttä jos kiinnostuit, jari_honkanen86(ät)hotmail.com

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Käsittääkseni Tampereen seudulla on jv:n hommiin pikemminkin tarjontaa kuin kysyntää. Oletko edes hakenut mihinkään jv-firmaan?

Aloita katsomalla työvoimatoimiston nettisivuilta avoimia työpaikkoja, tai hakemalla googlesta alan firmojen yhteystietoja ja kysymällä suoraan niistä.

Mahdollisia työnantajaehdokkaita voisi olla vaikkapa Hiscovery, JVP, Mikia, Prohost, Defentor jne...

Töitä varmasti löytyy, jos ei nyt ole ihan :david:.

Käsittääkseni Tampereen seudulla on jv:n hommiin pikemminkin tarjontaa kuin kysyntää. Oletko edes hakenut mihinkään jv-firmaan?

Aloita katsomalla työvoimatoimiston nettisivuilta avoimia työpaikkoja, tai hakemalla googlesta alan firmojen yhteystietoja ja kysymällä suoraan niistä.

Mahdollisia työnantajaehdokkaita voisi olla vaikkapa Hiscovery, JVP, Mikia, Prohost, Defentor jne...

Töitä varmasti löytyy, jos ei nyt ole ihan :david:.

Älä suotta pelkää, en ole mikään :david:

Välitysfirmat kun useimmiten maksavat sen verran huonoa palkkaa, että on kannattavampaa hakea töitä suoraan sen tarjoajalta. (Vertaa suoraan työpaikkaan hakeminen ja työntekijöiden välitysfirmat. Vaikka työnantajat joutuvat maksamaan työntekijöiden välittäjille ison rahan joka tunti, firmat ottavat välistä tuntuvan osan ja työntekijälle jää melko huono palkka.) Nykyisin teen töitä vakituisena baarin työntekijänä, enkä minkään firman kautta. Tällä hetkellä siis haen keikkahommia muun työn ohelle.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jees, eli töitä kannattaa edelleen tarjota. Kaikenlaiset keikkahommat kiinnostavat, esim. yksityisillat. Ota rohkeasti yhteyttä!

Back
Ylös Bottom