SUPERCARB 1kg -40%

Haetaan työtä: graafinen suunnittelu (Tmi Henri Häkkinen)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HenkkaH
  • Aloitettu Aloitettu
Moi! Nyt olisi pätevä, todella luova ja äärimmäisen luotettava graafikko tarjolla monipuolisella osaamisella! Haen kaikenlaisia ja kokoisia suunnittelutöitä printistä verkkoon. Ohessa lisää infoa minusta:

Info
Olen vuonna 2004 valmistunut graafikko (AMK) ja osaamisalueeni kattaa laaja-alaisesti visuaalisen suunnittelun printtimaailmasta verkkoon ja kuvittamiseen. Olen tehnyt korporaatiografiikkaa ja verkkosovelluksia mm. Nokia Siemens Networksille. Harjoittelujaksoni mainostoimisto TBWA\Helsingissä kasvatti minulle rautaiset hermot, jotka eivät petä nopeissakaan aikatauluissa. Vahvan printtipuolen osaamisen ohella myös web-, konsepti- ja käyttöliittymäsuunnittelu on hallussa. Työkaluina: PhotoShop, InDesign, Illustrator, MS Office. Pysyn sovitussa aikataulussa, hintani on erittäin kilpailukykyinen ja olen työssäni tarkka ja säntillinen. Pyrin aina viimeisteltyyn lopputulokseen ensisijaisena tavoitteena ensiluokkainen lopputulos.

Olen työskennellyt useissa merkittävissä mainostoimistoissa. PK-yrityksille olen tehnyt toiminimelläni mainontaa vuodesta 2009 lähtien. Asiakkaani ovat kuvanneet minua palveluhenkiseksi, luovaksi, suoraksi ja ratkaisukeskeiseksi suunnittelijaksi joka taitaa ammattimaisen otteen liiketoimintaan. Grafian jäsen olen ollut vuodesta 2013. Työskentely onnistuu tällä hetkellä laskutuksena toiminimen kautta tai verokortilla.

CV ja työnäytteet
CV ja työnäytteet verkkosivuillani: www.henrihakkinen.com

Mm. näiden asiakkaiden kanssa olen tehnyt yhteistyötä
Nokia, Nokia Siemens Networks, Kuudes Kerros, Hill+Knowlton, A-lehdet, Management Events, Axellus, Berggren, Maksuturva, Unibet, Etera, Huhtamäki, Tapiola, Korkeasaari, MPS...

-Henri Häkkinen

--------------------------------------------------
Tmi Henri Häkkinen Graafista suunnittelua
Vaasankatu 4 a 3
00500 Helsinki
www.henrihakkinen.com
mail@henrihakkinen.com

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Back
Ylös Bottom