Haapoja ja Boxing Night Seinäjoella

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miksi homma siirtyi Vaasasta Seinäjoelle? Eikö olisi ollut järkevää pitää Vaasassa kun P3 kuitenkin teki sinne jo pohjatyön...

Miten tuo on mahdollista, kun toukokuussakaan asia ei selvinnyt missään vaiheessa? Huhhuh eikö matkalippujen tilaaja ole silloin kysynyt lainkaan passia ottelijalta? Ja miten EBUllakin voi käydä tollanen hasardi!!!

Edelleen on jäänyt epäselväksi miksi ottelut ovatkin seinäjoella ei kä vaasassa jossa p3 teki pohjatyön jo.

Miksi matkalippujen tilaajan olisi täytynyt kysellä passia? EBU oli siinä vaiheessa kertonut kannakseen, että kyseinen ottelija voi otella tittelistä. Mitä sillä passilla olisi enää tehnyt? Kyllähän moka on tapahtunut aivan puhtaasti EBU:n päässä.

Miksi matkalippujen tilaajan olisi täytynyt kysellä passia? EBU oli siinä vaiheessa kertonut kannakseen, että kyseinen ottelija voi otella tittelistä. Mitä sillä passilla olisi enää tehnyt? Kyllähän moka on tapahtunut aivan puhtaasti EBU:n päässä.

Sen verran olen duunin puolesta eri firmoille varaillut matkoja , että on aivan normaali tapa vaatia , huom. VAATIA passista kopio, ennen kuin matkalippuja tilataan toisen laskuun kenellekään. Syitä on esim. tarkistuu samalla passin voimassaolo aika , ulkomaisten nimien oikea kirjoitusasu yms

Totta on tuo, että EBU on tuossa sählännyt ja myös Ranskan liitto jos ovat EBUlle ilmaisseet miehen olevan EU-passilaisia. Mutta outoa että homma meni noin pitkäksi !

No Juholle löytyi uusi vastus, tosin sellainen että jos koskaan nyrkkimatsin voi sanoa olevan läpihuutojuttu niin tässä ollaan aika lähellä sitä

Sen verran olen duunin puolesta eri firmoille varaillut matkoja , että on aivan normaali tapa vaatia , huom. VAATIA passista kopio, ennen kuin matkalippuja tilataan toisen laskuun kenellekään. Syitä on esim. tarkistuu samalla passin voimassaolo aika , ulkomaisten nimien oikea kirjoitusasu yms

Olet kyllä nyt harvinaisen pihalla. Ei ongelma ole se, ettei miehellä ollut passia. Ongelma oli se, ettei miehellä ollut RANSKAN passia. Tuollaisesta vaatimuksesta ei ollut tietoa kenelläkään, koska EBU on sanonut miehen olevan sopiva vastustaja titteliotteluun.

Olet kyllä nyt harvinaisen pihalla. Ei ongelma ole se, ettei miehellä ollut passia. Ongelma oli se, ettei miehellä ollut RANSKAN passia. Tuollaisesta vaatimuksesta ei ollut tietoa kenelläkään, koska EBU on sanonut miehen olevan sopiva vastustaja titteliotteluun.
Mulla ei ole ollut ongelmana ymmärtää se että tuolla benmaukhofilla oli passi, mutta ei ranskan passia. Mut sä et nyt vaan ymmärrä tuota mun pointtia :) Eli tässä tapauksessa promoottori on ilmeisesti luottanut suoraan että EBU ei tee koskaan virhettä . Tuossa passikopion vaatimisessa olisi ehkä alkanut hälytyskellot soimaan että miksi mies ei toimitakaan RANSKAN passia vaan Algerian . Tai sitten homma on alkanut valjeta juuri tätä kautta eikä EBU olisi hoksannut vielä tuossakaan vaiheessa :D

minkä takia uus vastustaja on valittu painoluokkaa alempaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom