SUPERCARB 1kg -40%

H&M puistattaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

PMLats

Mode/Punttimimmit
Mode
Ikä
47
Varma kevään merkki - henkan ja maukan iloiset bikinimainokset ovat saapuneet ihmeteltäväksemme. Tällä kertaa ne ainakin allekirjoittaneen mielestä nostavat kuluneen fraasin "ruipelo läski" aivan uusiin ulottuvuuksiin...

Paatuneen punttimimmin näkökulmasta on vaikea käsittää, miksi pintaa paljastaviin mainoksiin halutaan väkisinkin laittaa rasvalla päällystettyjä luurankoja. Ei oikein tiedä itkeäkö vai nauraa. Yleensä kyllä nauran makeasti kun näen esim. tv:ssä naisella säälittävän rimpat kädet, aivan kuin miehekkeeni nauraa rimpoille miehille kaikissa kuvissa.

Sama pätee myös esim. useimpiin urheiluliikkeiden mainoksiin ja kuvastoihin (kansainvälinen kuvamateriaali muodostaa monesti tosin piristävän poikkeuksen). On se kumma ettei haluta laittaa vaatteita esittelemään elinvoimaisia ja urheilullisia naisia - kai niitäkin nykyään jo löytyisi kun esim. fitnessharrastus lienee kovassa myötätuulessa.

Kai ideana on pitää naisen kuva heikkona? En tiedä. Sorry nyt, oli vaan pakko murahdella jollekkin, ja ajattelin, että täältä saisi jaa-ääniä :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
:)

Samaa oon mäkin ihmetelly. Ei lihaksen lihaksia ja jalat kun tikut...
Kyllähän joihinki kuviin sopii hennot naiset mut ei kai niitä kaikissa tarvi olla. Esim. just urheilukuvastot on huvittavia :D

Terveen näköset naiset mainoksissa ois ihan kiva näky...

Jaiks, täytyy myöntää että sen verran oon välillä Kauniita ja Rohkeitakin kattonu et sarjan Morganin käsivarret on kauhistus!!!
Muija on hoikka mut sen kädet on kyl ihan ylikuihtuneet muuhun kroppaan verrattuna :( Kiinteet käsivarret on kauniit mut vaan jos niissä on lihasta muotona (ei tarvi olla jättihabaa mut kuiteskin...)

Mun yleismielipide on et suurin osa mainosten naisista on aika rumia (noooh, ehkei itellä paljon varaa sanoo) ja et paljon paremman näkösiä löytys ihan tavallisten leidien joukosta :)

Katsokaapa poliisi-tv ja Raija Pellin käsivarret!

Joo, on todellakin alkanut näkyä narukäsiä, kun on saanut omiin vähän patesta.

Eli pidetään kesällä niitä hihattomia ihan uhallakin!

Heh, pakkohan ainakin mun onkin pitää kesällä hihattomia paitoja - lyhythihaiset yleensä kiristävät, jollen xxxl-kokoa ota, mikä taas olisi muuten huono ratkaisu xs/s - vaatekoon naiselle...Miksiköhän nykyään tekevät paitoihin niin piukkoja hihoja, eikö nykynaisilla ole lupa olla kuin riukukädet mallia luut&nahka? Yleensä paidat heilut telttana vyötäröllä, ja kiristävät hihoista&harteista - TOSI miellyttävää....Pitäisi kai palata 80-luvun lepakkohiha-paitoihin - NOT !:D

Samaa ihmettelen! Olen lopettanut kokonaan kaikkien naistenlehtien selailun kun en kestä kattoa niitä "rasvalla päällystettyjä luurankoja" (mikä muuten on erittäin hyvä nimitys tälle ilmiölle - loistavasti keksitty!). Jos niitä tuijottaa liikaa voi vaikka pahimmassa tapauksessa itsekkin ruveta pitämään sitä lookia jotenkin tavoiteltavana?

Mutta miksi oi miksi tosiaan kaikki paidat on nyt niin kapeahihaisia? Mäkään en oo mikään jättiläinen kooltani (169 pitkä ja valtavat 54 kiloa), mutta silti en löydä paitoja jotka ois napakoita vyötäröltä ja kädet mahtuisi hihoihin! Vähänkin hauista tuntuu jo olevan liikaa. Onko kellään mitään hyviä vihjeitä mistä sellaisia löytyy?

Mulla on käytössä muutamia miesten paitoja m- tai s-kokoa, niihin mahtuu kädet ja helmakin on sen verran pitkä, että ei ole ihan napapaita ja silti ei liian leveähelmainen.

Muistattehan että on myös meitä, jotka epätoivoisesti yritämme päästä niistä rimpulakäsistä eroon - ei saa siis heti tuomita kun näkee minut hihattomassa ;)

Käväisin tuolla lukaisemassa, mitä pojat ovat mieltä naisten urheilullisuudesta ja täytyy sanoa, että vetäisin herneet nenään sekä pavut perseeseen ja vieläpä väärin päin.

Sieltähän löytyi pari jeppeä, joista nuo fläsällä kuorrutetut luurangot (kiitos ja ylistys tuosta ilmauksesta PMLatsille) ovat vallan nameja, joku julkesi tuomita liian lihaksikkuuden (?!) epänaiselliseksi ja kaiken kruunasi lausunto sen riittävyydestä, että _näyttää_ urheillulliselta. On tietty niin, ettei makuasioista saa kiistellä, muttamuttamutta.

Vieläkö pitää ihmetellä, mistä oudot myytit naisista kuntosalilla saavat alkunsa? Olenko nyt turhanaikaisen herkkähipiäinen vai iskeekö jollakulla muullakin silmä kipunaa? Ei kun ostamaan kilon vinyylipainot ja pinkit trikoot!

Neen tekstiin viitaten...

Joo, kyl mä ymmärrän jos ne muijat näyttää kivalta niissä kuvissa (ja ei kaikki niin ylilaihoilta näytäkään) mut se mitä ne on todellisuudessa (siis livenä edessä) on varmaan jotain ihan muuta. Joskus tulee kauhisteltua kun kattelee eka TV:ssä jotain julkkista ja pitää sitä ihan normaalikokosena ja sit näkee sen livenä...puolta kapeempana.

Kuvissa alipainoset näyttää helposti samalta kun normaalipainoset todellisuudessa, ja sehän hämää monia sanomaan että ne mallit on hyväkroppasia. Ja onhan ne tietty siinä mielessä et ei hirveesti ylimäärästä ole...Mutta monilla on niin surkastuneet lihakset ettei niillä paljon mitään tehdä. Poikkeuksiakin löytyy.

Mä yritän olla loukkaantumatta miesten ihanteista, koska kyllä mä olen ihan kiitettävästi miehiä ympärilleni saanu vaikken malli olekaan :)

On muuten kumma, että miehistä kukaan ei tunnusta pitävänsä tyhmistä naisista tai "kanoista".

Muistattehan tytöt Mascaran mainion biisin, jossa lauletaan: "tahdon kundin tiukkavartaloisen, joka itseään trimmaa vaan ei älyllä loista" (tunnustan sortuneeni joskus moiseen asenteeseen)

Heh! Kokeilin tuota "Mascara-strategiaa" joku vuosi sitten pariin otteeseen, ja täytyy sanoa että ei ollut mikään hyvä idea. Ihan kiva on aluksi katsella sellaista trimmattua mutta ei niin "henkisesti kaunista" (onkohan tämä riittävän poliittisesti korrekti ilmaus?) miestä. Mutta parin viikon jälkeen on saanut katsella tarpeeksi ja kuuloaistikin rupeaa pikkuhiljaa toimimaan... Nyt olenkin jättänyt tämän ns. "rintalihaskriteerin" kokonaan pois parinvalinnasta.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Joo ihan samaa ihmetellyt jo vuosia

Joo-o alkaa ihan vituttaan kun näkeekin noita. Tollasten ihmisten täytyy olla 20 jälkeen olla jatkuvalla dieetillä ja ei harrastaa mitään kutomista rankempaa urheiluja ja siinä ois nyt sitten esimerkit mihin 70% tytöistä pyrkii tai edes haaveilee pääsevänsä(+ tietysty isot hinkit(tm) silikonit päälle vielä).

Kyllä huomaa tämänkin palsta vähäisestä käyttäjämäärästä kuinka paljon Suomesta löytyy vähän enemmän asenteella urheilevia naisia. Ihme että ilmeisesti Usassakin vallitseva fitness villitys populaarikulttuurissa on jotenkin Suomessa kääntynyt siihen että "käydään kuntosalilla" ja eletään terveesti syömällä yksi fazerin sininen viikossa vähemmän tai sitten vegaaniriukuna/plösönä.

[Disclaimer] Ennen kun palstan ainoa vegaaniurheilija kivahtaa että olen täysin väärässä niin tahdon nopeasti sanoa että ota 100 vegetaristia/vegaania niin mä näytän sulle 98 huonokuntoista ihmistä (no ainakin voimapuolella).

Ja nyt menen syömään riisiä ja ulkofilepihvin reippaiden mausteiden kera.:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom