H&M osa2

Huh huh, että taas näkyy naruja ulkona. Eräälläkin on niin kapea käsivarsi, että varmaan omakin keskisormi-peukalo-ote yltää hauiksen ympäri.

(laittais nyt edes joku urheiluvälinefirma lihaksikkaan naisen ulkomainoksiin)

Huomasin kans aamulla niitŠ alusvaate mainoksia. Itse kyllŠ pidin, vaikka vŠhŠn laiheliini olikin.
Pahimpia on ne "narkkari look" kuvat jossain Trendi lehdissŠ, mis tytšt on sen nŠkšisiŠ
ettei ole ikinŠ ruokaa nŠhnytkŠŠn ja luut tšrršttŠŠ kyljistŠ ja olkapŠistŠ :(

Noi H&M ulkomainokset vielä suht Ok mutta ootteko nähny ne pömppömahaiset laiheliinit siinä seppälän joulumainoksessa,mikä on muuten aivan sairaan kamala mainos muutenkin

Originally posted by pomppu
ne pömppömahaiset laiheliinit siinä seppälän joulumainoksessa,mikä on muuten aivan sairaan kamala mainos muutenkin
:D heh, tuo kyllä menee vuoden ykkösinhokiksi!! Huomasin että jo jossain toisessa threadissa oli suolattu noita Seppälän mainoksen eukkoja. Pistävät kyllä silmään harvinaisen räikeästi... Onneksi en ole vielä uusiin H&M:iin törmännyt :mad2:

Meikä kans luki jostakin threadista noista seppälän naisista, ja näin sitten jälkeenpäin luullakseni ko. mainoksen telkkarista. Ja oikeesti siitä tuli ihan hyvä mieli, kun katteli telkkua ja tulikin yhtäkkiä itelle semmonen fiilis, että onhan mulla sentään ihan ok. kroppa. Vaikka rasvaprossa ei oo mikään pyöreä nolla ja persusta löytyy (malli pieni ja pyöreä), mutta niin löytyy kuntoa ja voimaakin siellä alla. Menin sitte hyvillä mielin nukkumaan. :D

Kun tätä ulkonäköfasismia tulee silmät ja korvat täyteen joka luukusta, niin mikä fiilis teillä on kroppanne suhteen? Jokainenhan täällä varmaan lisää lihasta haluaa, mutta noin muuten. Onko keho kaveri vai pitääkö sitä vastaan taistella? Katsotteko peiliä tyytyväisyyttä vai harmistusta tuntien?

Meikäläinen on enimmäkseen tyytymätön omaan kroppaansa varsinkin kun peiliin katsoo ilman vaatteita.
Toki on päiviä jolloin kaikki näyttää valoisammalta ja kroppakin kauniimmalta.

Kehoni on käynyt 1 1/2 vuodessa kuitenkin läpi sellaisen muodonmuutoksen että itseasiassa minun tulisi olla super tyytyväinen kehooni, mutta minkäs nainen luonnolleen voi, aina tuntuu olevan jokin asia pielessä, jos ei muuta niin tukka ei mene hyvin.

Olen onnistunut ohittamaan uusimmat H&M:n mainokset korkeintaan tuhahtamalla. Elleissä tällä viikolla (?) ollut artikkeli mallien äärimmäisen terveistä kuihdutusmenetelmistä sen sijaan sai ihon kananlihalla. Siinähän siis mainittiin mm. appelsiinimehuun kastetut pumpulipallot ja sanomalehdet mainioina välipaloina. :eek:

Mitähän tuohon Pompun kysymykseen voisi vastata? Se on niin suuresti kiinni tuulen suunnasta, vuodenajasta, taivaankappaleiden sijainnista, valaistuksesta ynnä muista merkittävistä tekijöistä, miten kulloinkin kroppaansa suhtautuu. Toisaalta itsensä näkee masentavan heikkona, läskinä ja samalla ohkaisena, toisaalta on tyytyväinen siihen, että kyynärpää ei ole enää käsivarren paksuin kohta. ;) Ehkä siinä vaiheessa voisi sanoa olevansa tyytyväinen olemukseensa, kun ne muutokset, jotka kokee edelleen tarpeellisiksi alkavat olla luokkaa 'hienosäätö'.

Minullakin riippuu vähän päivästä ja minkälainen olo on. En niinkään katso itseäni peilistä vaan jos mulla on seksikäs upeakroppainen kissimirri -OLO, niin siltä myös näytän. Näin talvisaikaan, kun on niin väsynyt ja nuutunut mieli, niin sitä näyttää enemmän joltain liian lihavalta ja nuhjuiselta häkkimarsulta. Liikunta, terveellinen syöminen, ulkoilu ja riittävä uni ovat kissimirriyteni salaisuus... Nyt on kyllä ollut enempi marsuolo...

Niin eli näin, mulla ei silti ole koskaan mitään päälle pantavaa.

Edit:Ei näköjään meikäläisellä ole mitään tekemistä, kun olen roikkunu melkein koko päivän täällä...

Originally posted by Wilhelmiina
Minullakin riippuu vähän päivästä ja minkälainen olo on. En niinkään katso itseäni peilistä vaan jos mulla on seksikäs upeakroppainen kissimirri -OLO, niin siltä myös näytän. Näin talvisaikaan, kun on niin väsynyt ja nuutunut mieli, niin sitä näyttää enemmän joltain liian lihavalta ja nuhjuiselta häkkimarsulta. Liikunta, terveellinen syöminen, ulkoilu ja riittävä uni ovat kissimirriyteni salaisuus... Nyt on kyllä ollut enempi marsuolo...

Edit:Ei näköjään meikäläisellä ole mitään tekemistä, kun olen roikkunu melkein koko päivän täällä...

Olipas osuvasti sanottu! En olisi voinut paremmin asiaa ilmaista. :lol2:

Originally posted by PMLats
:D heh, tuo kyllä menee vuoden ykkösinhokiksi!! Huomasin että jo jossain toisessa threadissa oli suolattu noita Seppälän mainoksen eukkoja. Pistävät kyllä silmään harvinaisen räikeästi... Onneksi en ole vielä uusiin H&M:iin törmännyt :mad2:

En oo sit vissiin onneksi ainoa jota ko. Seppälän mainos on ärsyttänyt. Miksi vain naiset keekoilee puolialasti? Vai eikö miehet halua alusvaatteita joululahjaksi? Tervetuloa uudelle vuosituhannelle, Seppälän markkinointisuunnittelijat!

Jokainenhan täällä varmaan lisää lihasta haluaa, mutta noin muuten. Onko keho kaveri vai pitääkö sitä vastaan taistella? Katsotteko peiliä tyytyväisyyttä vai harmistusta tuntien?

Vuosikausia yritin taistella kroppaani vastaan.
Varsinkin syömishölmöilyaikoinani huomasin että kroppa ottaa tarpeen tullen aivoista ylivallan. Silloin harmitti vietävästi kun pahimmanlaatuinen kitudieetti "meni pilalle" kun iski eläimellinen syömishimo tai kun opiskelujen parissa vietettyjen öitten jälkeen nukahdin väkisin kesken luentojen. Pidin kauan kroppaa vihollisena ennenkuin tajusin että se vain yrittää pysyä kunnossa vaikka aivot käskee hölmöilemään. Nykyään näen kroppani enemmänkin liittolaisena joka tietää mikä on mulle parasta ja jota yritän parhaani mukaan kuunnella. Siis jos väsyttää niin nukutaan eikä treenata ja jos on nälkä niin sitten syödään. On kummasti hävinnyt jatkuva räkätauti ja muutaman "terveen" vuoden tuloskehitys on melkolailla järisyttävää "tautisiin" vuosiin verrattuna. Ärsyttää kyllä p*****sti että tuhlasin aikaani sapuskoitten kanssa hölmöilemiseen kun nyt voisin olla paljon paremmassa kunnossa :mad2:

Edelleen huonona päivänä peilistä katsoo pulleaposkinen, huonoihoinen, surkastunein lihaksin varustettu läski mutta huonoja päiviä on yhä harvemmin. Hyvän treenin jälkeen kun aivot kylpee endorfiineissa, täytyy joskus oikein hipsiä peilin eteen poseeraamaan kun näytän hiivatin hyvältä:D

Pikkuhiljaa alan paremmin hyväksymään ruotoni mallin minäkin (myöskin ex-syömishäirikkö ;), ja yritän sisäistää että kehittyäkseni minun pitää syödä! Koko nuoruus meni tolskatessa liian vähillä kaloreilla ja järjettömillä määrillä aerobista, nytten alkaa jopa jonkinlainen balanssi löytyä. Toki edelleen polla viestii mulle ilkeyksiä, jos "sorrun" viikolla herkkuihin esim. kylästellessäni, mutta se pollan viestintä-ääni on onneksi vuosi vuodelta hiljaisempi..:D

Ja kuten siellä toisessa thredissa jo avauduiknkin - se sEppälän mainos luikku/löysine ämmineen on todella :urjo:

Originally posted by Wilhelmiina

Ihanaa, tunnen aivan samoin! :lol1:

Joo mutta tosissaan, palstan naisilla näyttää monella olevan todella samanlainen tausta, eli aavistuksen syömishäiriöinen, kuulun itsekin samaan kastiin! Itse en pahemmin jaksa harmitella sitä, että voisin olla paremmassa kunnossa jos olisin aloittanut aiemmin, koska olen 24 ja aikaa on, aion olla kunnossa mummoksi asti (Mottoni: Mummona lihaksikas!). Olen iloinen, että viisastuin näinkin "aikaisin", ja vielä omasta toimestani, kukaan ei siis kertonut mulle mistä syömishäiriöt sun muut johtuvat, vaan ihan itse olen analysoinut asioita ja samojen virheiden toistuessa jatkuvasti luojan kiitos ottanut niistä opikseni!

En tietenkään ole jatkuvasti itseeni tytyväinen, vaan tunteet vaihtelevat laidasta laitaan, kuten yllä olevassa lainauksessa... :p Pitkällä tähtäimellä kun ajattelen, olen tässä viiden vuoden aikana hitaasti mutta varmasti hoikistunut, jäntevöitynyt ja voin koko ajan paremmin, myös henkisesti. Kolmekymppisenä pitäis siis olla jo aika tiukassa kunnossa, jos vaan punttia jaksaa ja pystyy vääntämään...

En myöskään voi kieltää sitä, etteivätkö vastakkaiselta sukupuolelta saadut positiiviset kommentit olisivat auttaneet suhtautumaan vartalooni huomattavasti myönteisemmin kuin aikaisemmin. Olen myös onneksi tajunnut sen, että pieni rasvakerros ei haittaa, vaan näyttää jopa ihan hyvältä kun alla on kunnolla lihasta (esim. reidet ja peppu). :)

Jaa, mutta itse threadin aiheeseen, onko tuo mainitsemanne Seppälä-mainos se, jossa ne naiset huojuvat pyörivällä alustalla ja taustalla soi pikkuoravaäänistä joululaulua...? Jos kyseessä on se mainos, mietinkin heti sen nähdessäni, että olisivat edes hieman ryhdikkäämpiä naisia mainokseensa valinneet...!:rolleyes:

Oman kropan suhtautuminen on just tota sexypussycat ja häkkimarsu (tai rotta) tyyliä.

On niin harmaa ja mitätön olo näin talviaikaan. Varsinkin, kun olen nuhassa ja naama täynnä jotai hiton hikinäppylöitä.

Kesäisin taas tulee sipsuteltua korkkareissa ja minihameessa hiukset hulmuten ja nauttii elämästä kaikin puolin.

Nykyään ihailen suht usein mun kasvavia lihaksiani :) Olen ihan tyytyväinen. Mun kroppa on nyt sellainen kuin pitkään halusin, mutta nyt haluan lisää!

Onneksi iän ja lihasten myötä tyytyväisyys lisääntyy. Enää ei pienet sellut ahista. Ja luulenpa, että sitä myötä myös sexappeal lisii eksponentiaalisesti.

Taidan kuulua palstalla siihen vähemmistöön, jolla ei ole ollut minkäänlaisia syömishäiriöitä :rolleyes: ;)
Aina on ruoka maistunut...heh. Olen ollut aina myös joltisenkin tyytyväinen kroppaani, vaikka en ole tätä ennen harrastanut mitään säännöllistä liikuntaa. Painoa tuli raskauden jälkeen 5 kg, mutta se lähti helposti pois kun aloin treenaamaan. Luulen, että mun kropalla on aina ollut ns. ihannepaino, johon se on pyrkinyt menemään, koska paino on viimeiset 15 vuotta ollut (raskautta lukuunottamatta) välillä 64-68 kg. Ja jos raskausarvet tai selluliitti onkin ärsyttänyt, olen tyynesti vähentänyt valaistusta. Yleensä miesten katse on pysähtynyt rintojen kohdalle, joten pienet makkarat ovat jostain syystä jääneet huomiotta...:D. Se sex appeal taitaa olla enemmän korvien välistä kiinni.
Tällä hetkellä olen tyytyväinen nousujohteiseen kuntooni. Näköjään sitä voi aloittaa vähän myöhemminkin, ja onhan se kiva olla 3-kymppisenä vielä kunnossa. Lapsiakin on tarkoitus vielä joskus tehdä lisää ja palautua raskauksista tähän samaan kuntoon.

Originally posted by Nate
Se sex appeal taitaa olla enemmän korvien välistä kiinni.

Sitä tarkoitinkin! Kun on tyytyväinen itseensä, on jostain syystä vetävämpi. Ikävä kyllä kuulun itse siihen porukkaan, joka joutuu tekemään kaikennäköistä sen eteen, että itsetunto pysyisi kasassa, mutta kun se tasapaino on löytynyt, onpa mukava olla omissa nahoissa.

Originally posted by Hippa
On niin harmaa ja mitätön olo näin talviaikaan. Varsinkin, kun olen nuhassa ja naama täynnä jotai hiton hikinäppylöitä.

Kyllä! Nyt kun on virunut flunssassa peiton alla jo puoltoista viikkoa treeneistä haaveilemattakaan, naama turvoksissa ja punaisena kaiken maailman näppylöistä ei taida ihan hevillä uskaltaa peiliin vilkuilla...

Just kun oli taas saanut täyden motivaation päälle ja treeni kulki hyvin dieetistä huolimatta -> täydellinen takapakki! Miksi JUST MULLE käy aina näin?!? :confused:

Niin ja asiassa pysyäkseni: aina on tuota itsekritiikkiä sen verran vahvasti löytynyt, ettenpä voi rehellisesti sanoa päivääkään olleeni täysin tyytyväinen kroppaani. Mutta siihen se motivaatio sitten kai perustuukin!?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom