Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:D heh, tuo kyllä menee vuoden ykkösinhokiksi!! Huomasin että jo jossain toisessa threadissa oli suolattu noita Seppälän mainoksen eukkoja. Pistävät kyllä silmään harvinaisen räikeästi... Onneksi en ole vielä uusiin H&M:iin törmännyt :mad2:Originally posted by pomppu
ne pömppömahaiset laiheliinit siinä seppälän joulumainoksessa,mikä on muuten aivan sairaan kamala mainos muutenkin
Originally posted by Wilhelmiina
Minullakin riippuu vähän päivästä ja minkälainen olo on. En niinkään katso itseäni peilistä vaan jos mulla on seksikäs upeakroppainen kissimirri -OLO, niin siltä myös näytän. Näin talvisaikaan, kun on niin väsynyt ja nuutunut mieli, niin sitä näyttää enemmän joltain liian lihavalta ja nuhjuiselta häkkimarsulta. Liikunta, terveellinen syöminen, ulkoilu ja riittävä uni ovat kissimirriyteni salaisuus... Nyt on kyllä ollut enempi marsuolo...
Niin eli näin, mulla ei silti ole koskaan mitään päälle pantavaa.
Edit:Ei näköjään meikäläisellä ole mitään tekemistä, kun olen roikkunu melkein koko päivän täällä...
Originally posted by PMLats
:D heh, tuo kyllä menee vuoden ykkösinhokiksi!! Huomasin että jo jossain toisessa threadissa oli suolattu noita Seppälän mainoksen eukkoja. Pistävät kyllä silmään harvinaisen räikeästi... Onneksi en ole vielä uusiin H&M:iin törmännyt :mad2:
Jokainenhan täällä varmaan lisää lihasta haluaa, mutta noin muuten. Onko keho kaveri vai pitääkö sitä vastaan taistella? Katsotteko peiliä tyytyväisyyttä vai harmistusta tuntien?
Originally posted by Wilhelmiina
Minullakin riippuu vähän päivästä ja minkälainen olo on. En niinkään katso itseäni peilistä vaan jos mulla on seksikäs upeakroppainen kissimirri -OLO, niin siltä myös näytän. Näin talvisaikaan, kun on niin väsynyt ja nuutunut mieli, niin sitä näyttää enemmän joltain liian lihavalta ja nuhjuiselta häkkimarsulta. Liikunta, terveellinen syöminen, ulkoilu ja riittävä uni ovat kissimirriyteni salaisuus... Nyt on kyllä ollut enempi marsuolo...
Niin eli näin, mulla ei silti ole koskaan mitään päälle pantavaa.
Originally posted by Nate
Se sex appeal taitaa olla enemmän korvien välistä kiinni.
Originally posted by Hippa
On niin harmaa ja mitätön olo näin talviaikaan. Varsinkin, kun olen nuhassa ja naama täynnä jotai hiton hikinäppylöitä.