GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Gym 2000 Turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ariel
  • Aloitettu Aloitettu
Käykö kukaan teistä Turussa Gym 2000 -salilla tai onko joskus käynyt?

Oon muuttaas kulmille :rock: , ja tietty toivon et lähisali olis hyvä. Kokemuksia siis kellään? Onko siel naisten sali erikseen?

Turussa asuessani kävin kyseisellä salilla. Pieni, mutta viihtyisä. Naisten sali on erikseen, mutta "miestenkin" puolelle on täysin sallittua (välillä jopa suotavaa) mennä. Plussaa huippuhyvistä spinning-tunneista.

Kiva kuulla :). Täytyypä mennäkin heti tutustumaan, kunhan nyt ensin ehtii kotiutua.

Minkäslainen laitevalikoima siellä salilla on? Siis siellä naisten puolella. Ajattelin nyt ainakin alottaa sieltä...

Oon huomannut että yleensä jos salilta jotain puuttuu niin vatsalihaslaitteet. Ai nii, kiinnostaisi myös, että mikä niissä spinningeissä on erilaista kun muualla? Entä onko hyviä aerobiccejä?

Mä oon harrastanu tähän saakka pelkästään tuota salilla käymistä, mutta ajattelin laajentaa lajivalikoimaani syksyllä, ainakin sinne aerobicin puolelle.

Satutko yhtään muistamaan kk-korttien hintoja...?

treenasin pari vuotta sitten kyseisellä salilla. Varsin viihtyisä sali ja ainakin tuolloin ruuhka-ajan (16-19) ulkopuolella oli melko rauhallista, josku sain treenailla ihan yksikseni. Salilla on omat kotisivut www.gym2000.fi , sieltä löytyy enemmän tietoa, kuvia ja hinnatkin.

Ariel sanoi:
Oon huomannut että yleensä jos salilta jotain puuttuu niin vatsalihaslaitteet. Ai nii, kiinnostaisi myös, että mikä niissä spinningeissä on erilaista kun muualla? Entä onko hyviä aerobiccejä?

Aerobic-tunteja sieltä ei löydy, valitettavasti. Spinningtunnit ovat jääneet erityisen hyvin mieleen, sillä ohjaavat olivat innovatiivisia (=tehtiin erilaisia juttuja kuin muualla) ja pirteitä. Tunnit olivat erittäin tehokkaita. Myöhemmin olen kuullut, että tunnit ovat saavuttaneet niin suuren suosion, että paikka on syytä varata hyvissä ajoin.

Suositut

Back
Ylös Bottom