Gunnarit hukassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

protsku

Banned
Mitä nää Guns N' Roses yhtyeen jätkät on tehneet viimeisen 5 vuoden aikana? Viimeksi kun niistä jotain kuulin niin Axel oli saanu hermoromahduksen ja Slash jossain huumevierotuksessa...

Imuroin torrentilla uuden kokoelmapläjäyksen ja täytyy sanoa että äijien musiikki potkii vieläkin.

:kuola: :itku:

Ne on kyllä mielestäni ollu aina ihan hukassa...

Paitsi sen basistipoijan vieroitusorkesteri oli kyl aika mehevää rokkausta. Mikäs se ny olikaan... Tu, ehän mä ny muista...

Ny muistin; Neurotic Outsiders.

Vähä paapalla tuppaa pätkiä.

Eikös Gunnarit tehny jonkinmoisen oikeusjutun tuosta uudesta kokoelmalevystä ? Muistaakseni pojat vetivät herneet nenään kun levy-yhtiö oli valinnut levylle tiettyjä kappaleita ja tästä bänbin jäsenet olivat eri mieltä...kai halusivat joitain klassikkokappaleita enemmän tms....en ole asiasta varma, mutta jotain tuollasta olen kuullut.

Mutta kaikkea hyvää toivon ja jonkinmoinen comeback olisi loistava, jossa olisi tietenkin vanhat jäsenet taas mukana :thumbs:

PS. Winampissa soi Guns n' Roses - Out ta get me (live era)

Axl Rose on kuulemma monta vuotta kuunnellut päivät pitkät 2paccia. Sano sen itse MTV:llä.

Kokoelmalla ei sen takia ole bändin hyväksyntää, koska se ei ole voinut vaikuttaa levyyn millään tavalla. Kansi, vihko ja biisit ovat kaikki Geffenin valitsemia. Tietääkseni myöskin Slash ja Duff ovat jotenkin mukana tässä "protestissa"

ja niin... Onhan myös olemassa bändi Velvet Revolver jossa ovat mukana:

Slash: Lead guitars
Duff: Bass
Matt Sorum: Drums
Dave Kushner(mm. Danzig, Dave Navarro, Infectious Grooves): Guitar
Scott Weiland(Stone Temple Pilots): Vocals

Axl:in johtamalta "Guns `n Rosesilta" on viimeiset 5 vuotta ollut tulossa levy nimeltä Chinese Democracy, mutta jostain syystä julkaisua on lykätty kerran toisensa jälkeen.

Tämän lisäksi Axl on bulkannut oikein kunnolla ja näyttää varsin hauskalta niissä tiukoissa pyöräilyshortseissaan.

Back
Ylös Bottom