PC Grim Dawn

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

TML

Works for me.
VIP
Ikä
40
header.jpg

ARPG faneille herkkua, löytyykö jengiä ketkä kokeillut?
Itse ostin pelin kauan sitten early accessina, nyt peli on julkaistu.
Pelin takana on jengiä niin Titan Quest kuin Diablo/Diablo 2 tiimeistä.
Hintahan on vain 25€, tai nyt vähän vähemmän kun -10%. http://store.steampowered.com/app/219990/

Itse en ole nyt sitten julkaisun jälkeen pelannut, ja ajattelinkin just uutta ukkoa rollia.

Tuossa videota missä avataan mimmosesta ARPG:stä kyse.

View: https://www.youtube.com/watch?v=AgkOq36uStU

Ihan hyvä peli, imo menee aikalailla samaan kategoriaan mitä TL2. Eli single player peli, jossa mahdollisuus moninpelille ja modi tuelle. Mekaniikat on hyvät, ja saa itse kustomoida hyvin niinkuin arpg:ssä pitääkin. Ite tehnyt kolme eri hahmoa, joista kaikissa loppu kiinnostus lopunkaiken vähän lvl 40 jälkeen. Vähän ehkä turhan hidastempoinen vrt. esim PoE:en. Mutta, 25e arvoinen peli helposti, itse taisin joskus ostaa -50% alennuksessa joten rahalle sain kyllä vastinetta.

Parempi sulavuus ja pelattavuus kuin PoEssa, miellytti mun silmää paljon. EAssa pelannu jokusen hahmon 40sh, sit tuli seasonit Diabloon ja elämään muuta tekemistä kuin koneella olo :)

Pitää varmaan taas jatkaa GD parissa vähän kunhan saa tuon S5 taputeltua. Ei oo sitäkään ny oikein ehtiny.

GD paras puoli on kyllä noi dual classit, earlyssä jopa niin häiritsevästi että pure classi tuntui aina vajaalta pelata, voinut toki sekin muuttua puolessa vuodessa.

Tuon videon ja muutaman gameplay-videon perusteella näyttäisi, että GD:tä vaivaa vähän sama kuin Titan Questia: peli on ARPG:ksi hidastempoista puurtamista. Se oli aikalailla se syy, miksi TQ:hun kyllästyin aikoinaan. Diablossa on paremmin toteutettu se, että peli nopeutuu ja paukahdukset suurenee koko ajan, kun hahmo kehittyy. TQ:ssa tuli pidemmän päälle fiilis "on se nyt helvetti, kun pitää noin hitaasti ja koruttomasti lyödä, vaikka jätkä on semi-jumala."

Saatan toki olla väärässäkin, koska kaikki ei videolta välity.

Harmi vaan kun ARPG-pelejä ei niin montaa, joten varmaan tämänkin voisi jostain tarjouksesta ottaa.

Paras ARPG mitä pelannut. On tämä vain uskomattoman hyvä, voisi jopa sanoa yksi parhaita pelejä mitä ikinä pelannut.

ARPG faneille herkkua, löytyykö jengiä ketkä kokeillut?
Itse ostin pelin kauan sitten early accessina, nyt peli on julkaistu.
Pelin takana on jengiä niin Titan Quest kuin Diablo/Diablo 2 tiimeistä.
Hintahan on vain 25€, tai nyt vähän vähemmän kun -10%. http://store.steampowered.com/app/219990/

Kiitokset vinkistä!! Halpa ja erittäin mainio mättöpeli, todellakin suosittelen.

Juu eilen imaisin ja vähän kopasin, havahduin kun hahmo oli lvl18 druidi ja pelikellossa 5h :hyper:

Itellä tämmöset pelit on vähän tämmönen soft spotti..

Eka ukko dual wielding sähkö warderi. Kaikki panos siis dps sähködaman muodossa.
Toinen vaihtoehto olisi ollut retallatio tankki, mutta se ei oikein säväyttänyt.

Seuraava ukko on varmaan joku taikuri

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tämä näyttäisi olevan Steamin kesäalessa vajaan 13€. Tuli ilmoitus kun olin pistänyt joskus wish listille. Ilmeisesti on hyvinkin tuon rahan arvoinen? :)
Jos ARPG:t toimii, niin ehdottomasti tuon rahan arvoinen sellainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom