Green Tea kapselit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika paljon saa teetä litkiä jos haluaa sen auttavan rasvanpoltossa. Kapseleita siis käytetään. Joidenkin mielestä auttaa, joidenkin mielestä ei sen enempää kuin kofeiinitabletitkaan. Tosin saahan vihreästä teestä ainakin sen "terveyshyödyn"..

Söörtsillä läytyy paljonkin juttua. Uskotko?

Kyllä mulla ainakin toimi dieetillä kun vetelin 14 kapselia Leaderin vahvaa shittiä naamaan, toki oli siinä muutakin rasvanpolttajaa mukana älyttömät määrät, mutta kyllä ton greentean tehon huomaa.

Enpä osaa sanoa... Hiki ainakin tulee, kun dietillä käytössä 300mg kofu + green tea yhdistelmä ennen aerobista. Vaikutus kuitenkin lienee 1-3% luokkaa joten ei tuo mikään ihmeaine ole. Leaderia täälläkin käytössä.

Leaderit kauheen vaikeita niellä ja niistä tulee :urjo:-olo. En väitä tehottomiksi, mutta mulle eivät sopineet.

Mulla tekivät myös huonon olon silloin, kun otin ne tyhjään mahaan ja join päälle kahvia. Monena aamuna kävelin töihin ja olin varma että oon raskaana, kun etoi niin paljon ja mahassa poltteli :D
Sitten rupesin ottamaan noita ilman kahvia ja ruoan jälkeen niin etovuus helpotti.

Rasvanpolttovaikutuksesta en osaa varmaksi sanoa, koska muutin ruokailujani järkeväksi samoihin aikohin ja liikuntamäärät nousi. Mutta tuskin ihan huuhaata ovat, koska onhan noista kaikenlaisia tutkimuksia tehty.

Mistä tuon vihreän teen tehon huomaa? Voisi joskus koittaa huvikseen.

Ihan kiinnostavaa sinänsä, mutta kun ei oikein keksi mitään suoraa toimintamekanismia. Tietty katekiinit voivat varmaankin potkia vaikutusta ainakin päässä (MAO-inhibiittori) jos koneessa on jotain "takuulla" toimivaa.

Eihän nämä tällaiset marginaalisen hyödyn tuotteet "potki ja toimi" samalla helposti huomattavalla tavalla, kuin lääkeaineet, jokainen varmasti ymmärtää sen. Eli ei mitään sellaista, että otat pillerin ja 20min päästä huomaat, että "mitäs nyt tapahtuu" harvempi lääkeainekkaan toimii niin.

Nämä tämmöiset ovat tällaisia pieniä lisäjuttuja sen pohjalle, että perusteet ovat kunnossa ravinto, harjoittelu ja lepo esimerkiksi dieetillä. Itselläni on käytössä tällä hetkellä dieetin ohella kreatiinipyruvaatti,beta-alaniini,kofeiini, L-Karnitiini,CLA,green tea,karnosiini,multivitamiinit ja tietenkin omega3-öljyt ja pillerit. Luultavasti näillä tuotteilla saavutetaan jonkinlainen "synergia-etu" siihen, että jos näitä ei käyttäisi ollenkaan. Tuskin yhden puuttuminen/lisääminen heilauttaisi kokonaisuutta mihinkään suuntaan, jos harjoittelu, ravinto ja lepo ovat oikealla tasolla.

Joo... toi on ihan totta. Mutta kyllä joidenkin (käyttäisin nimitystä hc-luontaistuotteet, koska ne toimivat ihan oikeasti) tuotteiden teho on ihan tunnettavissa. Oikeastaan kaikki, mikä sisältää riittävästi syneä, efeä tai yohimbee on kyllä aistittavissa. Noiden kanssahan toi vihreä teekin voisi olla hyvä lisä, koska kofeiiniakin kuitenkin löytyy+katekiinit.

Varsinaisista lääkeaineista ei ole kokemusta (eikä tule), mutta tietysti jotkut b2-agonistit ovat sitten oma lukunsa.

Mulla tekivät myös huonon olon silloin, kun otin ne tyhjään mahaan ja join päälle kahvia. Monena aamuna kävelin töihin ja olin varma että oon raskaana, kun etoi niin paljon ja mahassa poltteli :D
Sitten rupesin ottamaan noita ilman kahvia ja ruoan jälkeen niin etovuus helpotti.

Sama juttu mulla. Pelästyin jo olevan raskaana, mutta mulla teki huonon olon vaikka olikin syönyt joten jätin sitten nämä tabletit pois

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom