GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Glutamiinista

Tästä on kyllä ollu jonkin verran juttua tuolla yleisellä puolella, mut kiinnostais silti kuulla nimenomaan Mimmien kokemuksista. Eli käytättekö glutamiinia ja jos, niin minkälaisilla annostuksilla ja kuinka hyödyllisenä ko. ainetta pidätte?

Ite just viime viikolla ostin ekan purkin ja oon nyt ottanu treenipäivinä vajaan teelusikan ennen treeniä ja toisen palautumisjuomassa. Välipäivinä sit oon napannu yhden vajaan teelusikallisen illalla nukkumaan mennessä.

Olen ottanut glutamiinia kohta puoli vuotta, 1 rkl ennen treeniä ja 2 rkl palautusjuoman sekaan.
Treeniä se tuntuu hieman helpottavan, keräämällä nestettä lihaksistoon, "voitelemalla" sitä ja pumppissa saan paremman tunteen, ja tietty lihakset on aika turvonneen näköiset heti treenin jälkeen. ( lue isomman )

En oo ottanu välipäivinä ollenkaan, en näe tarvetta.

Mulle tuosta on selkeästi ollut hieman apuja

Juu oli pakko aloittaa käyttö tuolla Kanadassa asuessani, koskapa siellä oli aivan onnettomat palautusjuomavalikoimat, jotenka itse piti yrittää viritellä jonkinlaista palautumissörsseliä. Silloin aloin sekoittelemaan glutaa protskuihini. Ja samaan tyyliin minäkin, eli teelusikallinen ennen ja jälkeen reenien(palautusjuomaan sekoitettuna), välipäivinä en ollenkaan. Taisipa olla Taluksen raamatun lukemisen jälkeen kun vakuutuin glutasta vihdoin ja viimein ja kokeilin sitten itsekin. Pakkiksesta kun olin isojen poikien juttuja lueskellut niin tuli sen verran pahasti ristiriitaisia kokemuksia, että piti itse päästä kokeileen...ja kyllä sen ainakin sillon sen vaikutuksen huomas, kun ei muunlaisia palautumisjuomamahdollisuuksia ollut käyttää. Saapa nähdä miten käy kun nuo tuliaispurnukat loppuu. Sittenhän sen näkee millanen se olotila on ilman käyttöä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom