glutamiini/palautusjuoma??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pomme
  • Aloitettu Aloitettu
Pitääkö paikkansa että jos palaustusjuoman sekoittaa valmiiksi paria tuntia ennen kuin juo sen, niin glutamiini "menettää" jotenkin ravintoarvonsa? Siitä tulis niinku jotenki huonompaa tai jotain. Tän on sanonu muistaakseni Pauliina Talus-Halonen. Täähän menee nyt vähän pilkun nussimiseksi, eikä tällä varmaankaan oo suurempaa merkitystä, mutta kiinnoistais tietää. Tietääkö kukaan??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö sun salilta saa vettä?

Aika kätevää ois haittää kuivat purkkiin kotona, ja treenin jälkee vedet perään...

Jatkokysymyksenä olisi kiva tietää onko tuo glutamiini hintansa arvoista?

On meinaan aika arvokasta eli kantsiiko tuota käyttää ja vain palautusjuomassako vain?

Originally posted by jarkko
Jatkokysymyksenä olisi kiva tietää onko tuo glutamiini hintansa arvoista?

On meinaan aika arvokasta eli kantsiiko tuota käyttää ja vain palautusjuomassako vain?

Ei ole hintansa arvoista.
Silti käytän sitä yleensä, koska sen potentiaalista on aika paljon näyttöäkin.
Nyt kolmisen viikkoa ilman kreatiinia ja glutamiinia takana, aluksi vähän sarjapainot alas, nyt käytännössä samoissa, mutta palautuminen tuntuu lievästi hankaloituneen.

Kohta taas molemmat kehiin koska en halua jättää potentiaalisimpia (vaikkakin silti marginaalisenlaisia) laillisia apuja käyttämättä.

Originally posted by Jones
Eikö sun salilta saa vettä?

Aika kätevää ois haittää kuivat purkkiin kotona, ja treenin jälkee vedet perään...

Joo niin teenkin, kiinnosti vaan tietää onko väitteessä perää.

Aika kätevää ois haittää kuivat purkkiin kotona,

Hyi helvetti! :D

Ei vaan, mites kreatiini? Joskus luin LRP:n sivuilta, että krea pitäisi sekoittaa veteen juuri ennen nauttimista, en muista tarkkaan miksi, mutta muistaakseni sen teho muka muuten kärsii... Itse niin kovasti tykkään laittaa palautusjuoman valmiiksi ennen treeniä.

Aika kätevää ois haittää kuivat purkkiin kotona

Joo mullakin pisti silmään toi :lol2:

Tosin selkäpäivänä kannattaa jättää väliin ettei ole forkut jumissa salilla. ;)

-K

Originally posted by kiewi
Joo mullakin pisti silmään toi :lol2:

Tosin selkäpäivänä kannattaa jättää väliin ettei ole forkut jumissa salilla. ;)

-K
Tykkään tehdä niin koska oon kuullu että siemennesteessä saattas olla testoa. mälli ei maistu niin pahalle kun sekoittaa sen palautusjuoman joukkoon. Siks tykkään heittää kuivat kotona purkkiin, kun oon saanu pukuhuoneessa niin monesti turpaan kun oon niitä siellä alkanu veivaan...:kippis1: :urjo:

Muistan kans joskus lukeneeni, että "vapaa L-glutamiini" muodostaa nopeasti ammoniakkia sekoittuessaan veteen ts. jos se on siellä hieman pitempään. Tiedä sitten jutun todenperäisyyttä, mutta taisi olla se bodauslehden fytonomi kun näin väitti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom