Glory25 spoilerit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olipas pettymys toi Murthel Groenhart vs. Nicola Gallo, ottelu pääsemässä vasta alkuun, niin tuollainen pieni vekki keskeytti homman. Ei näyttänyt niin kauheesti valuttavan kuitenkaan verta, ainakaan silmiin, niin jos ottelija olis ite halunnut jatkaa niin olis voitu vähän katsoa miten tilanne kehittyy. Kyllähän se turpaan näytti saavan muutenkin, mutta eihän sieltä koskaan tiedä mitä olis vielä voinut tapahtua.
Groenilta tuli hemmetin kovaa polvea ja kyynerpäätä ja nyt näin nopee lopetus niin tietää hyvää finaaliin.

Doctorin paluu 2 vuoden jälkeen oli ihan tyylikäs, tuntu vähän hyytyvän loppua kohden mutta ei mitään isompaa valitettavaa. Toi vasen jalka lähtee kyllä kauniisti, ei tartte mitään latauksia vaan lähtee nopsaan ja kovaa.

Olipas pettymys toi Murthel Groenhart vs. Nicola Gallo, ottelu pääsemässä vasta alkuun, niin tuollainen pieni vekki keskeytti homman. Ei näyttänyt niin kauheesti valuttavan kuitenkaan verta, ainakaan silmiin, niin jos ottelija olis ite halunnut jatkaa niin olis voitu vähän katsoa miten tilanne kehittyy. Kyllähän se turpaan näytti saavan muutenkin, mutta eihän sieltä koskaan tiedä mitä olis vielä voinut tapahtua.
Groenilta tuli hemmetin kovaa polvea ja kyynerpäätä ja nyt näin nopee lopetus niin tietää hyvää finaaliin.

Muistelin kyllä että gloryssa ei olis saanu vetää kyynerpäällä mutta kyllä tossa matsissa mun mielestä pari ihan selvää oli....

Yllättävän paljon kritiikkiä herätti tuo pääottelun tuomio. Kaikki tuomarit saivat sen siis 48-47 van Roosmalenille. Omasta mielestä matsi oli tosi tiukka enkä ollut varma voittajasta. 4. erä meni Sittichaille ja 5. erä van Roosmalenille mutta kolme ekaa erää olivat tosi tasaisia enkä protestoisi mistään tuomiosta 49-46:n ja 46-49:n väliltä. Selostajan Sittichai-fanitus varmaan vaikutti osaltaan ottelusta jääneeseen tunnelmaan.

Katsoin matsin uudelleenkin ja olen sitä mieltä että suurin osa Sittichain potkuista meni van Roosmalenin käsiblokkiin. Selostajahan perusteli asiaa sillä että aiheutettu vahinko on lattiaanlyöntien jälkeen tärkein arvostelukriteeri ja että käsi olisi vahingoittunut. Toki siinä iho punotti mutta ainakin van Roosmalen löi viimeiseen kongiin asti tosi vihaisesti niin ei ne kädet nyt ihan hajalla voineet olla. Van Roosmalenin alapotkut vasurina otelleen Sittichain sisäreiteen jäi myös jotenkin huomiotta.

Mutta kuten sanottu tiukka matsi kahden huippuottelijan välillä ja sen olisi voinut nähdä toisinkin.

Yllättävän paljon kritiikkiä herätti tuo pääottelun tuomio. Kaikki tuomarit saivat sen siis 48-47 van Roosmalenille. Omasta mielestä matsi oli tosi tiukka enkä ollut varma voittajasta. 4. erä meni Sittichaille ja 5. erä van Roosmalenille mutta kolme ekaa erää olivat tosi tasaisia enkä protestoisi mistään tuomiosta 49-46:n ja 46-49:n väliltä. Selostajan Sittichai-fanitus varmaan vaikutti osaltaan ottelusta jääneeseen tunnelmaan.

Katsoin matsin uudelleenkin ja olen sitä mieltä että suurin osa Sittichain potkuista meni van Roosmalenin käsiblokkiin. Selostajahan perusteli asiaa sillä että aiheutettu vahinko on lattiaanlyöntien jälkeen tärkein arvostelukriteeri ja että käsi olisi vahingoittunut. Toki siinä iho punotti mutta ainakin van Roosmalen löi viimeiseen kongiin asti tosi vihaisesti niin ei ne kädet nyt ihan hajalla voineet olla. Van Roosmalenin alapotkut vasurina otelleen Sittichain sisäreiteen jäi myös jotenkin huomiotta.

Mutta kuten sanottu tiukka matsi kahden huippuottelijan välillä ja sen olisi voinut nähdä toisinkin.

Moni noista Roosmaleninkin lyönneistä meni suoraan suojiin, mutta ei tuo tuomio itteä niin hirveästi yllättänyt. Robin on mestari ja löi kovan näkösesti ja oteltiin Gloryn säännöillä, thaikkusäännöillä olisi hyvinkin todennäköisesti hävinnyt, mutta koska matsi oli tuollainen niin ei mua kyllä haittaakaan toi tulos. Sitti olis ihan selkeesti voinut pistää enemmän peliin, näytti siltä että halus ottaa tollasen helpon näkösen pistevoiton (ilmekkin oli aika yllättynyt tuloksen jälkeen) Vähän jäi lackluster fiilis.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moni noista Roosmaleninkin lyönneistä meni suoraan suojiin

No siinä olisikin kova jätkä joka antaisi Robin van Roosmalenin takoa viisi erää pelkkiä vapareita päähän torjumatta yhtään. :D

Robin on mestari ja löi kovan näkösesti ja oteltiin Gloryn säännöillä, thaikkusäännöillä olisi hyvinkin todennäköisesti hävinnyt, mutta koska matsi oli tuollainen niin ei mua kyllä haittaakaan toi tulos.

Joo, toki pitää muistaa että jos oteltaisiin thaikkusäännöillä niin van Roosmalenkin ottelisi eri tavalla, ettei ihan sillä tavalla voi ajatella että matsi olisi tuo ja se arvosteltaisiin eri säännöin. En kyllä yhtään epäile sitä etteikö Sittichai veisi MT-matsia ihan helposti, veikkaisin tyrmäystä clinchistä polvilla tai sitten vekin kautta kyynärpäillä. Judomatsissa veikkaisin van Roosmalenia. :D

Sitti olis ihan selkeesti voinut pistää enemmän peliin, näytti siltä että halus ottaa tollasen helpon näkösen pistevoiton (ilmekkin oli aika yllättynyt tuloksen jälkeen) Vähän jäi lackluster fiilis.

Joo, sehän vain väisteli alta pois ja antoi suosiolla viimeisen erän van Roosmalenille, joka pisti täyden kaasun päälle kun näki että kunto kestää. Viemällä tuon yhden erän olisi Sittichai vienyt koko ottelun, eli vähän omaan taktiseen virheeseenkin tuo kaatui. Toki vaikea sanoa miten hyvin Sittichai olisi jaksanut jos olisi lähtenyt ottamaan miehestä mittaa lopussa.

Mutta olihan tuo kova suoritus van Roosmalenilta kun ennakolta paremmaksi arvioitu haastaja on ennen viimeistä erää tasatilanteessa niin mestari laittaa kaikki voimansa peliin ja vie tuolla viimeisellä erällä matsin ja pitää tittelinsä. Itse odotin koko ajan Sittichain voittavan vaikka kannatin van Roosmalenia. Odotin van Roosmalenin kyllä häviävän myös Andy Ristielle. Pitäisi varmaan luottaa suosikkiinsa enemmän... Mutta hyvin se on kyllä pärjännyt kun yleensä nuo lyhyet patukat - kuten Mike Zambidis ja Chahid el Hadj - on ihan huipputasolla "outboxattu" monipuolisempien ottelijoiden toimesta.

Van Roosmalen oli muuten ottanut lihasta lisää oikein kunnolla, mikä on tietysti ihan järkevää kun hän on otellut aiemmin alipainoisena 70-kiloisissa.

Viimeksi muokattu:
Tarkoitus ei ollut loukata vaan vitsailla asiasta yleisesti.

Nuo matsin aikana ja jälkeen julkaistut iskulaskurithan näyttivät Roosmalenin osuneen selvästi enemmän. 4. erän alussa osumat olivat jokseenkin tasan mutta sitten tuli aika iso ero. Noita ei tietenkään voi pitää minään absoluuttisena totuutena koska ihmisethän siellä vain arvioi että mikä oli "riittävän hyvä" osuma että se lasketaan.

Itse olin vähän yllättynyt Sitsin häviöstä. Toisaalta Ross pisti lisää kaasua loppua kohti ja Sitsi taas väsähti. Doctor otti ihailtavan helpon näköisen voiton kiukkuista, nuorta vastustajaa vastaan. Groenhart oli vaan kova. Ekassa matsissa kyllä minun silmään veti pari kyynärpäätä takakädellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom