Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olipas pettymys toi Murthel Groenhart vs. Nicola Gallo, ottelu pääsemässä vasta alkuun, niin tuollainen pieni vekki keskeytti homman. Ei näyttänyt niin kauheesti valuttavan kuitenkaan verta, ainakaan silmiin, niin jos ottelija olis ite halunnut jatkaa niin olis voitu vähän katsoa miten tilanne kehittyy. Kyllähän se turpaan näytti saavan muutenkin, mutta eihän sieltä koskaan tiedä mitä olis vielä voinut tapahtua.
Groenilta tuli hemmetin kovaa polvea ja kyynerpäätä ja nyt näin nopee lopetus niin tietää hyvää finaaliin.
Yllättävän paljon kritiikkiä herätti tuo pääottelun tuomio. Kaikki tuomarit saivat sen siis 48-47 van Roosmalenille. Omasta mielestä matsi oli tosi tiukka enkä ollut varma voittajasta. 4. erä meni Sittichaille ja 5. erä van Roosmalenille mutta kolme ekaa erää olivat tosi tasaisia enkä protestoisi mistään tuomiosta 49-46:n ja 46-49:n väliltä. Selostajan Sittichai-fanitus varmaan vaikutti osaltaan ottelusta jääneeseen tunnelmaan.
Katsoin matsin uudelleenkin ja olen sitä mieltä että suurin osa Sittichain potkuista meni van Roosmalenin käsiblokkiin. Selostajahan perusteli asiaa sillä että aiheutettu vahinko on lattiaanlyöntien jälkeen tärkein arvostelukriteeri ja että käsi olisi vahingoittunut. Toki siinä iho punotti mutta ainakin van Roosmalen löi viimeiseen kongiin asti tosi vihaisesti niin ei ne kädet nyt ihan hajalla voineet olla. Van Roosmalenin alapotkut vasurina otelleen Sittichain sisäreiteen jäi myös jotenkin huomiotta.
Mutta kuten sanottu tiukka matsi kahden huippuottelijan välillä ja sen olisi voinut nähdä toisinkin.
Moni noista Roosmaleninkin lyönneistä meni suoraan suojiin
Robin on mestari ja löi kovan näkösesti ja oteltiin Gloryn säännöillä, thaikkusäännöillä olisi hyvinkin todennäköisesti hävinnyt, mutta koska matsi oli tuollainen niin ei mua kyllä haittaakaan toi tulos.
Sitti olis ihan selkeesti voinut pistää enemmän peliin, näytti siltä että halus ottaa tollasen helpon näkösen pistevoiton (ilmekkin oli aika yllättynyt tuloksen jälkeen) Vähän jäi lackluster fiilis.
Katsoin matsin uudelleenkin ja olen sitä mieltä että suurin osa Sittichain potkuista meni van Roosmalenin käsiblokkiin.