girya/kahvakuula...

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Onko mimmit kokeillu kyseisiä "molluskoita"? Olen nyt pari kuukautta niitä heilutellu ja voin lämpimästi suositella, pitkästä aikaa (mulle) uus juttu johon ihastuin kerta laakista :dance:
Omistan tällä hetkellä 12 ja 20kg kuulat ja minusta niillä treenaaminen tuo hyvää vaihtelua ja lisämaustetta muuhun voimailuun.
Onko muilla kokemuksia/mielipiteitä kuulilla treenaamisesta?

salilla pari kerta viikossa ylensä selkä-jalka reenin yhteydessä. ne on kivaa vaihtelua.

Muutaman kerran olen päässyt kokeilemaan. Ei hullumpaa, vaikkei ehkä ihan se oma juttuni. Muun treenin täydennykseksi kyllä ihan omiaan.

Sain joululahjaksi viimevuonna 16 kg möykyn;). Tuo mukavaa vaihtelua normi treeneihin ja pystyy treenaamaan melko monipuolisestikin. Sillä saa tuntumaa hyvin etenkin keskiropan lihaksiin:wtf:

Pallukat on ostoslistalla tähänkin talouteen. Onko Tampereen seudulla tietoja saatavuudesta? Mistä kannattais kysellä?

On ollut jo pari vuotta, mutta vasta viime kesänä treenasin sillä jo suht säännöllisesti. Nyt on ote taas päässyt lipsumaan. Kiitos vaan muistutuksesta; miehän teen sillä tänä iltana jonkin pienen treenin, kun en sitten maanantain ole käynyt salilla. Syynä on se, että viikonloppuna on yl.urh.-kisat, eikä passaa vetää punttia liian lähellä niitä. 12-kiloisen omistan.

Onko Tampereen seudulla tietoja saatavuudesta? Mistä kannattais kysellä?
..Itse osti 12kg www.harjoittelu.net, tuli kotiin asti..ja 20kg UFS:n myymälästä Stadista mutta mun mielestä niillä on myymälä myös Tampereella, tarkista netistä.
Sen verran lisään vielä et jos tilaat harjottelu netistä saat mukana Martti Napparin kirjottaman opuksen, jos kuulilla treenailu ei ole ennestään tuttua (niinkun esim. meitsille ei ollut) niin se on ihan ok perus opas.
Ja googlettamalla löytyy aikas paljon videoita ja muuta tietoo..

..Itse osti 12kg www.harjoittelu.net, tuli kotiin asti..ja 20kg UFS:n myymälästä Stadista mutta mun mielestä niillä on myymälä myös Tampereella, tarkista netistä.
Sen verran lisään vielä et jos tilaat harjottelu netistä saat mukana Martti Napparin kirjottaman opuksen, jos kuulilla treenailu ei ole ennestään tuttua (niinkun esim. meitsille ei ollut) niin se on ihan ok perus opas.
Ja googlettamalla löytyy aikas paljon videoita ja muuta tietoo..

Opuksen saa myös kun ostaa UFS:n liikkeestä kahvakuulan. Itselläni on 12-kiloinen, ja ehkä tekisi myös sitä hieman isompaa mieli sitten kun on varaa. Ei tuolla tarvitse mitään ihmeellisyyksiä kikkailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom