SUPERCARB 1kg -40%

Gimp kyssäri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuikelo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
52
Ja joojoo, olen ihan käsi haun käytössä ja vielä kädempi muuten tietokoneiden ja ohjelmien kanssa!

Notta; kun gimp:llä rustaa kuvaa suuntaan jos toiseen ja tallentaa sen niin tiedostomuotona on xcf-tiedosto. Mitenkäs tuosta saa kuvan takaisin jpg-muotoon tai johonkin muuhun, jota "normitietsikka" ymmärtää?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ja joojoo, olen ihan käsi haun käytössä ja vielä kädempi muuten tietokoneiden ja ohjelmien kanssa!

Notta; kun gimp:llä rustaa kuvaa suuntaan jos toiseen ja tallentaa sen niin tiedostomuotona on xcf-tiedosto. Mitenkäs tuosta saa kuvan takaisin jpg-muotoon tai johonkin muuhun, jota "normitietsikka" ymmärtää?
file - save as - tiedostomuodoksi jpg?

oisko ollut tietokonemaailman tyhmät kysymykset parempi osio?

File -> Save As

Sieltä sit valkkaa kuvaformaatin laatikosta tai vaihtaa itse tiedoston päätteen.

Ongelma gimpin kanssa taas vaihteeks. :jahas: Elikkäs kaveri lähetti minulle luonnoksen piirroksesta, joka minun pitäisi värittää jne. Mutta gimp antaa käyttää vain mustaa ja valkoista! Eli vaikka valitsisin väriksi keltaisen, niin silti tulee valkoista. Mitä pitäisi tehdä, että saisin värit käyttöön? :(

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Back
Ylös Bottom