GB gym vai Combat academy?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro, oon käyny ton vapaaottelun peruskurssin combat academyssä ja ajattelin vaihtaa GB gymiin, olen kuullut parilta kaverilta että GB gym on paljon parempi. Onko asia näin?

"paljon parempi" , niin millä mittapuulla mitäkin mitataan ja kenen mielipidettä kysytään.. Jos olet vasta peruskurssin käynyt niin uskallan väittää, että jokaisesta vapaaotteluseurasta löytyy sinulle rutkasti opittavaa, joten ehkä tässä tapauksessa pohtisin asiaa aikataulu/matkustus asioiden pohjalta, kumpaan helpompi mennä , sopiiko treeniajat omaan aikatauluun jne, kun susta kehittyy seuraava suomen vapaaottelulupaus niin silloin ristiinharjoittelu on kylläkin suositeltavaa :)

En ole combatilla käynyt, mutta GB:llä on ainakin se hyvä puoli, että voit samalla kuukausi/vuosimaksulla käydä vaparitreenien lisäksi myös nyrkkeily, bj, lukkopaini, potkunyrkkeily ja thainyrkkeily -harkoissa. Ja joka päivälle oli jotkut vapariharkat, ainakin silloin kun itse treenasin. Eli siltä osin ainakin uskallan suositella gb:tä. Jos tuntuu et mattopelissä on hiomista, voit käydä vapaasti lukkopaini tai bj harkoissa, samaan hintaan. Jos taas pystyssä viilattavaa, voit käydä thaikku tai vaikka nyrkkeilytreeneissä. Pointtina siis se, että gb on todella monipuolinen sali vapariharrastajalle. Ja hyvä punttisalikin löytyy alakerrasta!

Ainoa miinuspuoli salilla on se, että varsinkin vaparitreeneissä on niin saatanasti sitä porukkaa! Et sai kyllä katsoa minne kaverin heitti tai minne itse lensi kun tuli heitetyksi, ettei kukaan jäänyt alle :)

Osaatko sanoo monta tyyppiä siellä sitte oli samaan aikaan treenaamassa? Ja paakkiis puhut kyllä ihan totta että tässä vaiheessa on turha vielä mitään eri saleja vertailemaan :D mutta pointti on se että haluun just nopeasti oppia tekniikat ja tehä paljon drillejä, treenata kovaa!

Osaatko sanoo monta tyyppiä siellä sitte oli samaan aikaan treenaamassa? Ja paakkiis puhut kyllä ihan totta että tässä vaiheessa on turha vielä mitään eri saleja vertailemaan :D mutta pointti on se että haluun just nopeasti oppia tekniikat ja tehä paljon drillejä, treenata kovaa!

Eipä tullut koskaan laskettua, mutta paljon. Kannattais varmaan käydä kokeilee siellä parit-kolmet treenit ja tehdä sen jälkeen päätöksiä.

Vapaaottelutreeneissä aika vaihtelevasti porukkaa, riippuu paljon päivästä ja ajasta. Enimmillään nelisenkymmentä, mutta yleensä vähemmän - tänään oli 25-30 henkeä. Tilaa on kuitenkin hyvin ja sopu sijaa antaa. Tervetuloa kokeilemaan, ensimmäiset treenit ovat ilmaiset jos haluat tutustua menoon. Kovaa treeniä saat varmasti, jos otat vielä vapaaottelun lisäksi esim. subbarin/bjj:n ja nyrkkeilyn.

Täytyy kysyä viellä että onko nä sun parikaveria reenannu molemmilla saleilla kuin noin sanovat? Itte tossa vaiheessaa ehkä kuitenkin valitsisin sijainnin ja kenties hintojen mukaan. Ei kai siitä tietty haittaa ole jos kokeilemassa käy ja onhan tuo gb aika mahtiseura vaparin puolella.

En ole combatilla käynyt, mutta GB:llä on ainakin se hyvä puoli, että voit samalla kuukausi/vuosimaksulla käydä vaparitreenien lisäksi myös nyrkkeily, bj, lukkopaini, potkunyrkkeily ja thainyrkkeily -harkoissa.

Sama on Combatilla, löytyy myös sali ja toimipiste kolmesta eri paikkaa. Ovat siis aika pitkälti samoissa noiden suhteen.

Kisamenestystä itse katsoisin eniten, koska kyseessä on kamppailu-urheilulaji, ainakin jos sijainnilla ei ole väliä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom