Gamma Ray Tavastialla 16.1.2006

Onkos tämä jäänyt täysin huomiotta vai eikö vaan kiinnosta? Itse ajattelin ainakin mennä kattomaan tämän, koska sen verran hyvä on tuo niiden viimeinen kiekko Majestic. Ja hyviä ne on kyllä ne muutkin.

Jos ei vielä kellot soi niin kerron vielä että Gamma Rayn nokkamies Kai Hansen soitti takavuosina Helloweenissä...sillon kun ne teki vielä hyviä levyjä (provo Grosskopfille:)).

HOHOHOHO!!!!! Onhan Helloweenin levyt olleet hyviä taas siitä lähtien kun Kiske heivattiin pellolle.

Joo, liput on totta kai jo plakkarissa ja pomon kanssa neuvoteltu tiistain töihin tuloa vähän myöhäisemmäksi...

Keikalle ollaan menossa, ja todennäköisesti sen jälkeen ääni on mennyt aivan niin kuin kävi Helloweeninkin kanssa. Toivottavasti vetävät kahdelta tuoreimmalta mahdollisimman vähän biisejä.

No mitäs tykkäsitte? Ihan ok keikka mun mielestä. Hyvinhän tuo 'vara'kitaristikin pärjäs.

Hieman oli vaisu meininki kun oli kuitenkin maanantai..

Nämä tais tulla:
Welcome
Gardens of the sinner
Heaven can wait
The Silence
One with the world
Rebellion in dreamland
Land of the free
Beyond the black hole
Somewhere out in space
Valley of the Kings
Heavy metal universe
New world order
My Temple
Fight
Blood religion
I Want out

Pöh siellä mikään vaisu meininki ollut ainakaan itellä kun oli tarpeeksi kännissä. Hyvä keikka ja meininki, ja nyt on puheääni sen mukainen.

Auh mun kurkku.

maneater sanoi:
Ihan ok keikka mun mielestä. Hyvinhän tuo 'vara'kitaristikin pärjäs.

Olihan tuo pettymys, että Henjo ei ollut soittamassa. Olisivat piesseet Weikath-Gerstner -kaksikon kevyesti. Melkoinen unelmien täyttymys varmaan kummallekkin Guardians of Mankind miehelle kuitenkin.

Vai soittivat I Want Outinkin vielä...? Onneksi ehdin häipymään tyytyväisenä sitä ennen. Tuohan on jo yleisölle vittuilua sitä samaa paskaa veivata lopetukseksi vuodesta toiseen.

Back
Ylös Bottom