Gameness BJJ-puvut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tombe-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on feather ja air. Air on aivan loistava. Pelästyin vähän alkuun kun oli niin kevyt, että kestääkö (1.2kg), mutta vajaan vuoden tuolla reenaillut ja on kyllä edelleen kun uusi. Housut on yksikankaista ripstoppia pyöreillä naruilla ja takki on kun ilmaa myöskin. Paksuhkot kaulukset joista itse henk.koht. ainakin tykkään. Jos vertaan sitä mun muihin pukuihin niin Air Gi on kyllä aivan ykkönen, suosittelen lämpimästi! (mulla on keiko, royal combat, koralin vanhaa mallia yks, predator ja sitten ipponin kisapuku ja joku vanha krugans on ollut). Featherissa on housuissa tuplakangas ja takki on hieman leikkaukseltaan leveämpi kuin air gi ja muutenkin jokusen sata grammaa painavampi, mutta erinomainen puku sekin. Gamenessilta löytyy myös yhdet shortsit, jotka on jees. Rashguardi oli vähän pettymys, mutta muuten gameness kyllä ihan huippumerkki (taitaa olla ihan noita koviakin nimiä competition tiimissä maailmassa).

Total Shopissa lahdessa pääsee koittelee air ja feather gi:tä, sieltä olen molemmat ostanut. JanneM:llä oon muistaakseni nähnyt jossain jonkun vanhempaa mallia olevan päällä, siltäkin voi varmaan kysellä :)

Gamenessin puvut on pääsääntöisesti hemmetin hyviä. Suosittelen.
BJJ Suomio facebooksivulla on menoss akilpailu mistä voi voittaa GAmenes air puvun. ;)

Meilläkin tilattiin peruskurssille näitä pukuja jenkeistä. Hyviä ovat. Itsellä ELITE malli jossa on sisävuoressa rasguard valmiina. ei tarvitse erikseen alle sitä enää

Meilläkin tilattiin peruskurssille näitä pukuja jenkeistä. Hyviä ovat. Itsellä ELITE malli jossa on sisävuoressa rasguard valmiina. ei tarvitse erikseen alle sitä enää
Se Elite on kanssa hyvä puku. Parilla oppilaalla semmoset. Hieman raskaampi tosin eli ei sovi painonpudottajalle kisapuvuksi. Mutta mielyttävä päällä.

Jos jotakuta vielä pukuhommat kiinnostaa niin gamenessia saa suomesta nyt hiton halvalla ja vähän laajemmin eri malleja kun on tuo totalshoppi rupes tuomaan niitä maahan. Laitoin ite ennakkotilaukseen jo tuon 2015 Eliten.

Mä sain nyt viikonloppuna oman semmosen Elite GAmenessin. Tänään oli ekaa kertaa junnuja ohjatessa päällä. TOdella mukavan tuntunen. Suosittelen.

Laitoin Gameness Featherin tulemaan total shopista. Voisin heittää laajemmat jutut siitä tänne kuhan päässy hieman sen kanssa möyrimään. Toki mun lajituntemus on vielä kaposta, mutta ainahan saa fiilistellä eikö? :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laitoin Gameness Featherin tulemaan total shopista. Voisin heittää laajemmat jutut siitä tänne kuhan päässy hieman sen kanssa möyrimään. Toki mun lajituntemus on vielä kaposta, mutta ainahan saa fiilistellä eikö? :rolleyes:

Nonni nytten menee valitettavasti offariksi, mutta:

Eilen saapui kyseinen rätti postissa. Testasin päälle ja totesin puvun olevan aivan liian suuri vaikka menen Total Shopin ilmoittamaan A3 koon gin taulukkoon nippa nappa (luulin tämän enemminkin olevan pieni kun suuri). Total Shopin sivuilla sanotaan, että heille pitää soittaa että sieltä saa palautusnumeron jolla tuotteen voi palauttaa heille ilmaiseksi. Soittelin ja äijjä siellä tokaisi että mun pitää vaihdosta maksaa heille kostuvat postituskulut. Just. Pieni vitutuksen poikanen iski heti ja päätin että jos ton vertaa ei asiakaspalveluun kyetä niin voisin kokonaan perua kaupat. Ukko kertoi puhelimessa ettei se ole mahdollista koska mulla ei ole hyvää syytä?! Mitä ihmettä?. Eikö näitä netistä ostettuja tavaroita saa palauttaa ihan ilman syytä oliko se sen 14 päivää ostosta? Kai näissä edelleen on laki kuluttajan puolella?

Pitää käydä lukemassa asiasta lisää. Toimitus oli nopea, mutta muuten harvoin saa näin nihkeetä palvelua vuonna 2015 Suomessa.

Nykyään taitaa olla niin, että nettikaupassa tuotteen palautuksen pitää onnistua ilman mitää syitä mutta kuitenkin niin, että yritys voi laittaa postikulut asiakkaan masettavaksi.

Nykyään taitaa olla niin, että nettikaupassa tuotteen palautuksen pitää onnistua ilman mitää syitä mutta kuitenkin niin, että yritys voi laittaa postikulut asiakkaan masettavaksi.

Kävin ihmettelemässä gamenessin omilta sivuilta niiden kokotaulukkoa ja selvisi miksi toi puku on niin pirun suuri. Total Shop ilmoittaa A3 puvun kooksi: 175cm-183cm & 72,5kg-90,5kg kun taas gamenessin omat sivut osaavat kertoa, että koko onkin 5'10''-6'2'' & 185lbs-215lbs eli suomeksi 177,8cm-187,9cm & 83,9kg-97,5kg. Eiköhän sillä perusteella saa kaupat purka ailman posti tai muita kuluja että ostohetkellä on annettu virheellistä tietoa? :D

Jepjep, loppu hyvin kaikki hyvin. Total Shop on saanut tietonsa gamenessin euroopan pääkallopaikalta ja tarkistavat nuo koot kuntoon. Puku lähti palautukseen (ilman kuluja).

Tuo postikulujen meneminen asiakkaan piikkiin tuli lakimuutoksena joitain aikoja sitten kun palautukset alkoivat syödä nettikauppojen katetta ihan kunnolla. Porukka nimittäin teki erityisesti vaatekaupoissa sellaista että tilasi useita samantyyppisiä vaatteita tai jopa saman tuotteen useammassa eri värissä, kokeili niitä ja piti vain sen mieluisimman. Joissain kaupoissa palautusprosentti saattoi olla tyyliin 50, mikä tietenkin syö katetta aika paljon jos jokaisesta palautuksesta tulee postikuluja vaikka kymppi plus tietysti käytetty työaika. Tällainen varmaan kyrsii yrittäjää aika pahasti. :confused:

Mutta tietysti tuo on eri asia jos koot on alunperinkin ilmoitettu väärin. Samoin firma voi tietysti vapaaehtoisesti tarjota palautusmahdollisuutta ilman kuluja, jolloin tämä mahdollisuus sisältyy sopimukseen kun Suomessahan on sopimusvapaus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom