Gallup: Tv-lupa (maksatko?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Tv-lupa (maksatko?)

Lyhyesti: Gallup.

PS. Miksi ei saa väsättyä äänestystä?

EDIT: Ilmeisesti vain modet saavat tehdä moista, eli tässäpä idea tuonne gallup-foorumiin, saa edioida/moderoida vapaasti. :whip:

En maksa. Pidän koko maksua absurdina enkä aio maksaa Ylen paskoista ohjelmista, en ainakaan niin pitkään kuin elän opiskelijabudjetilla.

Olen tähän asti maksanut, uusi maksulappu on tuossa pöydällä, en ole vielä päättänyt mitä sen kanssa tehdään. Mieli tekisi jättää maksamatta, kun en yleensäkään telkkaria paljon katso ja yleä vielä vähemmän.

tv-lupa.jpg

Niinku teeveelupamainoksessakin sanottiin, että jos et maksa, niin muut maksaa enemmän! :D

Aina ennen maksanut. mutta nyt EN TODELLAKAAN! Yleltä tulee pelkkää paskaa! Ja muutenkin TV:stä katson, aamupalaa syödessä, vain Bel Airin Prinssin!

En maksa, eikä ole mitään tollasia hienoja syitä kuten "tulee niin paskaa ohjelmaa" jne. Se nyt vaan on niin helppoa jättää maksamatta.

En ole maksanut, enkä tule maksamaan. Ja aivan sama vaikka tulisikin tarkastaja ovelle, ei mun sitä tarvitse sisään päästää, kotietsintälupaahan sillä ei todennäköisesti ole. :)

Timba79 sanoi:
Olen tähän asti maksanut, uusi maksulappu on tuossa pöydällä, en ole vielä päättänyt mitä sen kanssa tehdään. Mieli tekisi jättää maksamatta, kun en yleensäkään telkkaria paljon katso ja yleä vielä vähemmän.
Lähetä uusintana viime vuoden maksukuitti perijille.

Edit: niin, ja en maksa, enkä tule maksamaankaan. En YLE:ä katso, enkä juuri muutenkaan telkkaria

Tästähän oli jo puhetta joskus mutta sanotaan vielä:

En maksa. Järjettömän kallis.

Kauhee tilitys taas 150e laskusta _vuoden_ ajalta... :rolleyes:

Kyllä maksan. Ja avaan oven kernaasti ilman yhtään ylimääräistä sydämentykytystä jos ovikello soi...

Maksan. Ulko-ovella seistessään näkee tv:n... eikä mulla ole pokeria alkaa tinkaamaan tv-luvan tarkastajan kanssa :D Tv:tä katson hyvin vähän ja silloinkin yleensä kolmosta.

Noup... En varmasti maksa, viekööt vaikka telkkarin pois. :curs:

Back
Ylös Bottom