Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by mmama
Minua on luontoäiti onneksi siunannut pelkillä positiivisilla PMS-oireilla: kuukautisten alla on havaittavissa selkeästi enempi vipinää makuukamaripuolella :D
Originally posted by fitnesspimu
Heh heh, mullakin on vähän samalaisia oireita :D
Mä oon kyllä päässy tosi helpolla. Ei oo päänsärkyä, eikä mitään kipujakaan. Skitsoiltua tulee tuon tuostakin, joten en varsinaisesti voi laittaa niitä menkkojen piikkiin. Tosin pikkusiskoni (17v.) on varmaan sitten perinyt minunkin osani näistä oireista. Hänen kipunsa lähinnä muistuttaa synnytyskipuja. Hirveetä katseltavaa vierestä, kun tyttö sätkii jaloillaan, itkee ja huutaa...eikä buranat ym. muut auta. (nyt kai hänen kipunsa ovat jo vähän helpottaneet, kun sai lääkäriltä jotain tosi vahvoja lääkkeitä). Viime jouluaattona jouduttiin tosiaan soittamaan ambulanssi siskoni kuukautiskipujen takia :( Naisen elämä ei oo helppoa...
Originally posted by Hippa
Onko siskosi kokeillut e-pillereitä? Itselläni oli nuorempana hyvin voimakkaat kuukautiskivut. Siinä ryömittiin lattioilla tuskissaan ja kipu oli jotain ihan järkyttävää. E-pillereiden myötä lähtivät kivutkin melko kokonaan.
Originally posted by Gillyanne
Toisaalta olen kyllä syönyt pillereitä käytännössä katsoen koko aikuisen ikäni...
Originally posted by fitnesspimu
off-topic: Onko tarpeen pitää pillereissä taukoa? Vaikuttaako raskaaksi tulemiseen? Joskus olen kysässyt asiaa lääkäriltäni, hänen mielestään ei ole mitään syytä pitää taukoa, eikä sillä ole vaikutusta raskaaksi tulemiseen.
Niiin tuttua... Päivää ennen menkkoja mielialat alkaa kulkea vuoristorataa ja sitä jatkuu sitten muutaman päivän. En kyllä ole muutenkaan mitenkään mielialoiltani tasainen ihminen, mutta vaihtelut korostuu kovasti tiettyinä päivinä. Muuttuu tosin kuukaudesta toiseen, joskus reaktiot on melkein pelkästään positiivisia, olen tosi pirteä ja tarmoa riittää vaikka muille jakaa sellaisiinkin asioihin mitkä ei muulloin huvita. Mutta se ei muutu, että ruokaa tekee menkkojen alkaessa mieli koko ajan, varsinkin pahimmat hiilaripommit kummittelee mielessä jatkuvasti, yök.Originally posted by TanGirl
:itku: + :D + :evil: + :whip: + :lol2: ... aika hyvin kuvaavia oireita