GALLUP: Kuinka usein ryyppäät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

Kipi I

Banned
Ajattelin että kun täs nyt ryyppään niin kuinka usein muu porukka ottaa viunaa vähän enemmän kuin sixpacin ;)

Ite otan noin kerran kuussa.

Ehkä kerran vuodessa korkeintaan. Siis alkoholia ylipäätään. Mua ei kiinnosta ryyppääminen pätkääkään. On vaan niin vastenmielistä puuhaa. :kippis1: = :urjo:

Omasta mielestä liian usein. Kavereiden mielestä liian harvoin.

Taitaa jäädä noin 6 kertaan vuodessa, yleensä tulee silloinkin hieman varottua, ettei ihan räkäkännejä tule vedettyä, ei kyllä kiinnosta potea krapulaa koko seuraavaa päivää. Muutama saunakalja tulee silloin tällöin otettua.

juu

ennen 0xvuos ,nyt mopo keulii välillä kunnolla,ja senhän reeneissä huomaa,mut :kippis1: laimeet vielä.

Ennen armeijaa ja vähän sen jälkeenkin tuli ryypättyä noin kaksi vuotta ihan joka viikonloppu ja molempina päivinä.

Nykyään saatan olla kerran kuussa siinä kunnossa ettei auton rattiin tarvitse mennä.

Mun ryyppäämiseni on kuitenkin sitä,että otan viisi kaljaa ja se on siinä.Oksennukset lentää tosi helposti,jos otan vielä muutaman jäykän siihen päälle.

Kesäisin 2-3 max4 kertaa viikossa... (kaverit "pakottaa").
Talvisin 1-2 max3 kertaa viikossa.

Tottakai on viikkoja ku ei vaa huvita/jaksa lähtee mut harvemmin niitäki.. Rankka duuni, rankat huvit.

:urjo:

En koskaan, toisin ku muut tän ikäset jannut.

Ei mua toi ryyppääminen kiinnosta. Kerran oon ollu kännissä koko elämäni aikana ja se oli ihan perseestä.

Kerran parissa kuukaudessa. Kavereiden mielestä liian harvoin. 18 tulee kohta täyteen, joten viereiseen kaupunkiin tulee varmasti kohtuu usein lähdettyä baareihin naisia kahtelemaan, eli bissee saattaa silloin upota enemmän, tosin ei mitään räkäkännejä tule olemaan. :jahas:

Kesällä oon juonu:

-Provinssirockis (2 päivää putkeen)
-Juhannuksena
-Laivalla
-Tangomarkkinoilla (2 päivää putkeen)
-Muuten vaan:D

Pimeinä vuodenaikoina ehkä kerran kuukaudessa..

Ehkä keskimäärin kerran kuukaudessa, talvella harvemmin. Eli kaikenkaikkiaan suht harvoin.

Mulla on kännissä aina helvetin hauskaa, joten ei mitään syytä yrittää vähentää. Jos olis aina ihan paskaa + kauhee morkkis ja krapula niin lopettasin heti, mut nyt ei oo oikeestaan mitää syytä absolutisoitua. Ei tuu edes kankea!

Korkeintaan 3 kertaa vuodessa tulee napanderia otettua.

Originally posted by HooEee
Kerkeetkö salille ollenkaan, krapuloiltasi :lol2:

ps.;evil:

tuo oli aika hyvä..:lol2:

joo ite viimeks tullu otettuu silloin ku koulut loppu..mut tulisko 1-2 kuukauden välein otettuu eli ei kovin paljoo..:kippis1:

Back
Ylös Bottom