Gallup: Kuinka paljon nukut keskimäärin?

Tehdäänpä pieni gallup kun en ainakaan löytänyt searchilla vastaavaa. Eli kuinka pitkät yöunet nukutte keskimäärin yössä? Voi pistää myös päiväunet ja yhteenlasketun viikottaisen nukkumisajan. Itse nukuin nuorempana noin 10 tunnin yöunia. Nykyisin ei ehdi nukkumaan kuin keskimäärin hieman vajaat 7 tuntia yössä.:( . Silloin tällöin tulee sitten nukuttua yli 12 tunnin yöunet. Ennätys on armeija ajoilta kun nukuin vempassa ollessa 20 tuntia yhteen menoon.:D

Jotain 6-7 tuntia tulee nukuttua arkisin. Viikonloppuisin sitten ehkä tunnin pari pidempään.

Ei vaan kerkeä pitempiä unia ottaa...

Viikolla tulee nukuttua jotain 7-8 tuntia, viikonloppuna sit vähän enemmän. Hyvin jaksaa jos ei vaan viikonloppuna tule baariin eksyttyä.

pinna on kireellä jos yöunet jää alle 7 tunnin... keskimäärin ehkä jotain 8h yössä, sit viikonloppuna 12 h molempina päivinä :D

arkisin 7-8h ja viikonloppuna 10-11h, päälle sitten päikkärit n. 4-5x viikossa 1-1.5h,... päikkärit on pakolliset muuten väsyttää :(

Mulla tulee töiden takia nukkumisessa suuriakii eroja. Nukun 2 vapaa päivänä ja 2 iltavuoropäivänä n.8-9h per yö ja sit viellä päikkärit n.1h per pvä. Mutta sitten tulee se ongelma kun siirryn iltavuorosta aamuun niin kerkeän siinä välissä nukkua VAIN 5h ja sit töistä tullessa nukun 2-3h päikkärit ja seuraavana yönnä jotain 6-7h.
Mutta sitten taas alkaa vapaat ja unta saa tarpeeksi.
Nuo 2 aamuvuoroa ovat yhtä hel******tiä kun väsyttää ja väsymyksen takia ei jaksa mitään ja pinna palaa kaikesta.

joku kymmenen tuntia tulee oltua nukkumatin mailla. viikolla tosin heräilen öisin parin tunnin välein kattomaan kelloa et joko pitää lähteä töihin...

Viikolla ~7 h ja viikonloppuisin sitten 10-12 h. Menisin kyllä viikolla aikaisemmin nukkumaan, mutta harvemmin uni tulee ennen klo 23 ja 6.30 on herätys. Muuten, mitenkäs tuo itse uni? Nukutteko sukkana aamuun asti vai kuuluuko siihen mitään rutiineja? Mulla on jostain syystä ollut vuosikaudet se yksi pakollinen vessareissu per yö. Joskus ottaa sitten päähän jos herää kusihätään esim 3 varttia ennen kellonsoittoa, jonka jälkeen onkin sitten vaikeaa saada unenpäästä kiinni, kun takaraivossa on ajatus "kohta pitää herätä..."

Lisäys vielä: viikonloppuna tulee välillä herättyä joskus 7-8 aikoihin, jolloin käyn nopeasti vessassa ja vedän protskujuoman, öljyt ja vähän kalkkunafilettä ja menen suoraa huutoa vielä 3-4 tunniksi nukkumaan. :)

Nukun arkisin joku 8-10 tuntia ja viikonloppuisin 10-12.

Mutta eipä sillä määrällä väliä, kun joka yö tulee herättyä MONTA kertaa. Yleensä vessaan pitää mennä, mutta myös niitä, että tulee vain herättyä eikä saa enää unta.

Mun vessaenkka on 13 kertaa yhden yön aikana :rolleyes:

Niin ja vältän juomista iltaisin.

Originally posted by Tomi
. Muuten, mitenkäs tuo itse uni? Nukutteko sukkana aamuun asti vai kuuluuko siihen mitään rutiineja?

Juu myös tuo kuuluisa "silmät ummessa lavuaarin reunaan virtsaaminen" kuuluu lähes joka öiseen repertuaarin. Nyt on vähän stressiä ollut ja se näkyy heti siinä että ei meinaa heti saa unta kun jää yöllä liikaa miettimään...ylikuntoa ei pitäisi olla :rolleyes:

Normaalisti 8-9 h viikolla ja viikonloppusin 9-10 riippuu vähän. Ei se vkl välttämättä nukkumista ole mutta sängyssä makoilua :lol1:

edit: Hippa miten ihmeessä selviät vessajonoissa :evil:

unet

Viikolla tulee nukutta n. 7 tuntia yöllä, kaksi kertaa yössä käyttää vessassa, mutta hyödynnän ne kilauttamalla kilon rasvatonta jogurttia tai proteiinijuoman samalla naamaan...

Viikonloppuna tulee nukuttua 8-12 tuntia....

5-8h arkisin.
tarpeeks viikonloppuisin.
Mulla sama juttu kun tomilla heräilen välillä yöllä kusihätään ja sitte kuselle ja röökille ja nukkumaan(rööki aina mukana, kertaakaan en oo vaan käyny kusella jos oon heränny).
Ja sitten toi 30min-1h ennen kellonsoittoa herääminen on toosi herccua GRHH. :mad2:

Kyllä vähintään 7 tuntia on saatava unta palloon, muuten ei tuu mitään. Käytännössä arkena tulee unta 7 - 8h. Viikonloppuna tulee herättyä aina samaan aikaan kun arkenakin, siitä sitten aamu**kan jälkeen takas aatimaan ja sillon tuleekin sitten unta yht. öpaut 10h. Pitäsköhän ruveta Tomin tyyliin nappaamaan tuossa välissä protskudrinkki tuossa välissä... hmmm... Niin ja kusella tulee juostua ainakin se kolme kertaa yössä.

Back
Ylös Bottom