Gallup: inhottavin kuntosalilaite?

Jalkaprässi tai ylipäätään kaikki etureisille tehtävät on aina yhtä vittumaisia, jotenkin niissä se kipukynnys on täysin erilainen mitä muissa lihaksissa.

isot jalkaliikkeet. niin perseestä kun on. nykyään duunaan vaakatasossa olevaa hack kyykkyä kun on paras laite/liike mitä polvet antaa tehdä. ensimmäisestä toistosta saakka tuntuu ihan paskalta ja tahtois vain lähteä menemään salilta. oon niin nössö ettei inspaa tommoset raskailla painoilla tehtävät perusliikkeet. :curs:

Kuntosalilaitteista ehdottomasti olkapäälaite, jossa tavallaan viparit sivulle-liikerata. Se ei vaan jotenkin mene mulla jakeluun se laite, ei istu jotenkin... eikä kyllä ole ollut kärsivällisyyttä leikkiä sen kanssa. No, ei ole pakko käyttää.

Venäläinen kierto, siis vinoille vatsalihaksille tehtävä liike, on aika yhtä vastenmielistä. Ja penkkipunnerrus tympii aina välillä urakalla (eikä muuten ole edes vitsi!). :evil:

EDIT: Niinjoo, jos pitää joku laite mainita, niin pec-deck on kyllä turhin ja ikävin laite ikinä, rikkoo olkapäät ja vie vain turhaan tilaa salilta, täysin korvattavissa vapaapainoilla tai ristitaljalla.

Muutama vuosi sitten Espanjan reissullatörmäsin paikallisella kuntosalilla sellaiseen jalkaprässiin jossa mentiin painopakan alle. Siis työnnettiin sitä pakkaa jaloilla suoraan ylöspäin. Lisäksi painopakan lukituslaitteet eivät toimineet kunnolla, joten aika ikävältä tuntui siinä pumppailla...

Kyykkyteline, tietää ettei siitä selviä ilman verta, hikeä & suolenpätkiä :evil: .

penkki, vituttaa kun se ei ikinä kulje. Jos taas puhutaan liikkeestä joka tuo suurimman tuskan on se ehdottomasti hack pohkeet

Pec deck. Se laite on ihan perseestä suoraan sanottuna. Vasta menin kokeilemaan ja heti tietenkin napsahti niskassa joku jänne tms. Ei vaan sovi mulle tuo laite. Ei ole enää ohjelmassa mutta jokin aika sitten oli ja se liike meni täysin olkapäille.

Kyykky on aika inhottava liike nykyisessä ohjelmassa kuten myös suoriltajaloin maastaveto. SJMV ei kulje tällä hetkellä ollenkaan, koska alaselkä on jotenkin jumissa. Sehän inhottaa ja vituttaa.

Kyykky on inhottava sen takia, että siinä pelottaa käyttää isompia rautoja etenkin vapaalla tangolla kyykätessä. Salilla kun ei ole varmistusrautoja kyykkytelineessä ja salin powerrack on liian iso minulle.

Gillyanne sanoi:
Venäläinen kierto, siis vinoille vatsalihaksille tehtävä liike, on aika yhtä vastenmielistä. Ja penkkipunnerrus tympii aina välillä urakalla (eikä muuten ole edes vitsi!). :evil:

Kiertoliikkeet on kyllä niin syvältä kun olla voi, teki ne sitten miten vain.

Jos tämä lasketaan, niin vähän epäkuntoine smith on sitten vittumaisin laite minkä tiedän.

En kauheasti laitteita salilla käytä, mutta kerran menin taas alkuaikojen jälkeen kokeilemaan pec-deckiä ja sain vaan olkapäät paskaks. Liikkeistä mulla on viha-rakkaus suhde askelkyykkyyn. Syke nousee hirveesti ja takareiskoissa polttaa. Vikat toistot on tuskaa. :)

Kaikista vittumaisin / inhottavin tehdä on hauiskääntö tangolla. Mutta meidän salilta löytyy myös tälläinen ojentajapunnerrus laite.

Tuossa ei kyllä mitään tuntumaa löydä ja kyynerpäät paukkuvat takuuvarmasti rikki. Lisäksi "selkätuki" puristaa penkkiä vasten. istuma-asentokin on persiistä. Ei voi suositella kenellekkään.

Selänojennus. Jokainen teline painaa nilkkoihin / nivusiin / reisiin / valitse joku muu vittumainen paikka. Kun telinettä säätää, niin se vaan painaa johonkin toiseen paikkaan. :(

Peck decki on kyllä ylivoimaisesti vastenmielisin mulle en oikeen sovi siihen laitteesee:D :D Toinen on alatalja sekin tuntuu jotenkin epämiellyttävältä:lol2:

Gillyanne sanoi:
Venäläinen kierto, siis vinoille vatsalihaksille tehtävä liike, on aika yhtä vastenmielistä.
:itku: Jo sarjan puolivälissä toivoo, että loppuis jo. Ei satu mitenkään erityisesti, mutta hengittäminen on hankalaa.

edit: Toi ei oo oikeestaan laite, niin laitetaan toinen. Mikä tahansa taljalaite, jossa se talja joustaa edes vähän. Jotenkin se tuntuma on niissä ärsyttävä.

ai joo perkele,hauiskääntö scott tangolla seisten tai istuen, en pysty hengittämään siinä, siksi en tee sitä. paska liike

Liikkeistä inhottavimpia on:

-Kulmasoutu. Se vaan on kurja liike tehdä, alaselässä tuntuu vaikka pitäisi tuntua latseissa. En saa tuntumaa millään.

-Viparit taakse. Toinen liike mitä teen, mutta kumartuneena on ärsyttävä olla ja toiseksi ei oikein löydy sitä oikeata kohtaa mikä tuntuisi takaolkapäissä.

Back
Ylös Bottom