Gainomax recovery-palkkari

Eli siis se siniseen pikku tetrapurkkiin pakattu palautusjuoma. Mitä mieltä täällä ollaan siitä? Onhan tuo melko kallis noin yksittäis ostoksena ja näin, mutta lähinnä sen vaikutuksesta kyselisin. Itse olen muutaman kerran treenin jälkeen sellaisen kiskaissut naamaan (testattu:vanilla ja mansikka)
Ainakin ihan hyvän makuisia:hyper:

Proteiinia 20g ja hh 40g(sokereita 13g, maltodextrin 15g laktoosi 2,5g)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omasta mielestä kaikkia maut on hyviä, varsinkin banaani. Mutta en sitä ottas kuitenkaa treenin jälkeisenä palkkarina, kuitenkin pidän nimeltä mainitsemattoman merkin palautusjuomaa kuitenki tehokkaampana.

Kyllähän ne muutkin menee alas mutta mansikka on ylivoimaisesti maukkain. Kokeiltu on kaikki kyllä, mutta mansikkalinjalla pysytään jos gainomaxia ostetaan!

Muutaman kerran välipalana juonut vaniljan makuista, mutta jättänyt pois koska kolme viimeisintä purkkia sisälsi sakeamman limpin joka mukavasti tuli suuhun kun viimeisiä hörppyjä otti :urjo:. Ja kyllä, ravistin jokaista purkkia ennen käyttöä :hyper:

Tuli juotua tänään tollainen suklaan makuinen treenin päätteeksi. Maku oli kyllä suoraan kuin jostain pirtelöstä. Hyvää oli.

Pari kertaa nyt suklaanmakuista juonut salin jälkeen. On kyllä sen makuista, ettei se hinta tunnukaan enää niin korkealta :) Syystä tai toisesta käyttäisin silti mielummin palautusjuomana jotain omaa jauhosekotusta.

Eli siis se siniseen pikku tetrapurkkiin pakattu palautusjuoma. Mitä mieltä täällä ollaan siitä? Onhan tuo melko kallis noin yksittäis ostoksena ja näin, mutta lähinnä sen vaikutuksesta kyselisin. Itse olen muutaman kerran treenin jälkeen sellaisen kiskaissut naamaan (testattu:vanilla ja mansikka)

http://manninen-nutraceuticals.blogspot.com/2008/09/olympiakomitean-uudistuneet.html

Makeisosastolle kuuluva Gainomax on ilmeisesti edelleen Olympiajoukkueen "virallinen" palautumisjuoma.

Eiköhän tuossa ole aika hyvin kiteytetty kyseisen tuotteen teho.

Moi!hyvänmakustahan saa mistä vaan kun oikein maustaa...katoppas kaupassa maidon ravintosisältö,saat kaikkea enempi ja halvemmalla...palautukseen ei todellakaan,siihen on ihan kunnon tuotteet,jos tosissasi treenaat ni tutustuppas skipin tuotteisiin,sieltä löytyy paras palkkari.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom