G: omegat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Melli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olin tänään tuolla apteekin hyllyjen uumenissa mietiskelemässä kyseistä asiaa - mitä valmisteita te muut mimmit käytätte/suosittelette?

Silmiini sattui luontaistuotekaupassa tuollainen (en ole tästä aikaisemmin kuullut) "omegat"-niminen tuote, jossa oli omega 3-6-7-9-rasvahapot, toisinsanoen mustaherukka-, jättihelokki-, ja pellavansiemenöljy, tyrni- ja kalaöljy sekä D-vitamiini. Tämän puolesta puhui myyjä, mutta tilanne vaatii nyt mimmikonsultaatiota... :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Luontaistuotekaupasta saat paljon halvemmalla vastaavanlaisia ja EI SYNTEETTISIÄ tuotteita. Omega3- ja 6 rasvahappoja saa esim. luonnollisesta kalaöljystä jota saa myös kapseleissa. :)

Viimeksi muokattu:
Vitamar-kalaöljykapselit, taitaa olla halvimmasta päästä. Ennen vedin ihan öljynä tuota ja pellavansiemenöljyä, mutta jotenkin alkoi kuvottamaan. Kapselit on helpompia :rolleyes:

Tri Tolosen E-EPA 500 mg. 2 kapselia päivässä. Tyyristä, mutta kohtuuhinnallakin saa, kun ostaa oikeista paikoista. Puhtainta omega-3:a, synteettisesti valmistettua, ei tule niitä kalanmakuisia röyhyjä :)

Tällä hetkellä käytössä Möllerin Tupla, mutta seuraavan kerran selätän laiskuuteni ja lähden etsimään E-Epaa jostakin! Oisko vinkkejä mistä sitä saisi hieman edullisemmin? Voisin kuvitella, ettei Sokos ole välttämättä halvin paikka...

Sokoksella oli nyt just joku tarjous, muistaakseni 21e tuo 60 kpl paketti E-Epaa. Mietin ostaisinko, mutta jätin sitten ostamatta kun ajattelin tsekata ensin muiden kauppojen hinnat... Olis pitänyt ehkä sittenkin ostaa. :)

Zone-sarja -42%
http://www.verkkoapteekki.fi/index.php/cPath/32_51

E-epa 120kpl 31,50, en ole tilannut, kun sain viimeksi samalla hintaa muualta. Tarjouksia näkyy olevan luontaistuotekaupoissa tasaisesti ja muistaakseni Sokoksella oli joskus 120 kpl 33 euroa. Voisi kuvitella että näin syksyn tullessa noi tulisi taas tarjoukseen.

Mä käytän Lysi Omega-3 FORTE kalaöljykapseleita. Näissä on muistaakseni markkinoiden vahvimmat pitoisuudet. Ainoo haittapuoli näis kapseleissa on se, et tulee kyllä niitä kalanmakusia röytäsyjä.:D

Joo, meikäläiselläkin on tämä Lysin Omega-3 forte käytössä. Siinä annostus 1-2 kapselia päivässä. Itse otan yhden kapselin päivässä (eikä aina muista ottaa sitäkään...). Kalan makuista röyhtäilyä voi vähentää ottamalla kalaöljykapselin ennen ruokailua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on Lysin jotain EPA-hommia, 500mg, 60kpl pakkaus apteekista tarjouksessa jotain 13,50e. Pysyy mieli hyvänä varsinkin kun en syö kalaa ollenkaan.

Omega 3 menee täälläkin 200 mg 100 kpleen purkissa. Mutta onko kellään tietoa miten saa ns. fisunhajuiset röyhtäykset kuriin elimistössä? Muita ei ahista tämä kuin syöjää itteään....

Banjo sanoi:
Mutta onko kellään tietoa miten saa ns. fisunhajuiset röyhtäykset kuriin elimistössä? Muita ei ahista tämä kuin syöjää itteään....

Ota ennen nukkumaanmenoa. :thumbs:

Latest posts

Back
Ylös Bottom