G.I. Joe - The Rise of Cobra

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite tykkäsin kanssa tosi paljon skidinä itse sarjakuvasta. Tietyt näyttelijävalinnat vähän mietityttävät elokuvassa, mutta toivottavasti tulee yllättämään positiivisesti.

:offtopic:
Anteeksi kun nysvään, mutta onko tuo otsikko tarkoituksella kirjoitettu "Kobran riisi"?

Leffaa odottaa myös, vaikka sarjakuva hieman tuntemattomaksi jäi. Silti vanhaa lämmittää aina tällaiset mekastelut :)

gi-joe-super-bowl.jpg

GI Joe

Action Force oli kyllä rautaa, edelleenkin tulee keräiltyä silloin tällöin kokoelmasta puuttuvia lehtiä. Suurin osa löytyy kyllä hyllystä.

Leffa on tietysti pakko nähdä, vaikka pelkäänkin pahaa. Lehtien maailma oli aika laaja ja loppujen lopuksi parhaiten sarjakuvaan sopiva. Ehkä pitää kuitenkin laittaa aivot nollalle ja nauttia menosta ja meiningistä.

Positiivinen yllätys oli kyllä kaikin puolin ja plussaa siitä ettei ollut Transformers tyylistä "robotti nylkyttää jalkaa" huumoria, eikä turhia akkoja jaloissa.

Kävin katsomassa tämän Nykissä ja voi herraisä mitä paskaa. Kakarana olen omistanut kaikki sarjikset, siitä huolimatta odotukseni olivat aika matalalla. GI Joe onnistui kuitenkin alittamaan ne reilusti, elokuvassa ei ollut mitään muuta hyvää kuin Sienna Miller Baronessina. Jokainen hahmo oli sössitty enemmän tai vähemmän täysin, ainakin niistä oli vaikeaa löytää mitään samaa kuin sarjiksissa. Dialogi oli aivan naurettavan lapsellisella ja paskalla tasolla. Juoni oli täysin pönttö, sikäli kuin sellaista edes oli. Koko leffa oli vain aivan päätöntä kaahaamista ja luotti 100% efekteihin, henkilöhahmot olivat litteämmät kuin leivinpaperi.

Jenkkiyleisö kuitenkin tykkäsi, etenkin mustat katsojat taputtivat ja huusivat innostuksissaan aina kun Wayans heitti jotain "tosi hauskaa" white man-niggatalkia tai muuten vaan kompuroi jossain. Kauheat aploditkin tuli lopussa, aivan käsittämätöntä.

Paskin leffa jonka näkemisestä olen koskaan maksanut, ja ainoa josta olen harkinnut lähteväni kesken pois.

Kävin katsomassa tämän Nykissä ja voi herraisä mitä paskaa. Kakarana olen omistanut kaikki sarjikset, siitä huolimatta odotukseni olivat aika matalalla. GI Joe onnistui kuitenkin alittamaan ne reilusti, elokuvassa ei ollut mitään muuta hyvää kuin Sienna Miller Baronessina. Jokainen hahmo oli sössitty enemmän tai vähemmän täysin, ainakin niistä oli vaikeaa löytää mitään samaa kuin sarjiksissa. Dialogi oli aivan naurettavan lapsellisella ja paskalla tasolla. Juoni oli täysin pönttö, sikäli kuin sellaista edes oli. Koko leffa oli vain aivan päätöntä kaahaamista ja luotti 100% efekteihin, henkilöhahmot olivat litteämmät kuin leivinpaperi.

Jenkkiyleisö kuitenkin tykkäsi, etenkin mustat katsojat taputtivat ja huusivat innostuksissaan aina kun Wayans heitti jotain "tosi hauskaa" white man-niggatalkia tai muuten vaan kompuroi jossain. Kauheat aploditkin tuli lopussa, aivan käsittämätöntä.

Paskin leffa jonka näkemisestä olen koskaan maksanut, ja ainoa josta olen harkinnut lähteväni kesken pois.

Täytyy kompata. Perusteluihin ei ole lisättävää. Totaalista kuraa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suurta ihmetystä aiheuttaa miten joillakin ihmisillä on jotain odotuksia tämän tyylisiin leffoihin.

Hyi!

+1 Tosi paska!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom