Francine?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kukaan muu sitä mieltä, että ko.orkka on aika kivaa mussiikkia?

IKINÄ en ole rockabillystä (hernekeittopimppi?) tykänny, mutta jostain syystä tämä kolahti.

Kokoelmalevy lähti heti tilaukseen, joskin tämä saattaa olla näitä hetken huumia...eli kahen viikon päästä olen polttanut sen levyn jne..:)

Noh, eniveis...pari mallibiisiä:

http://www.youtube.com/watch?v=ijLEx6ZNHDY&mode=related&search=

Ja:
http://www.youtube.com/watch?v=ZpAuzSZsZJI&mode=related&search=

Toimii:rock::thumbs:

Näin paljon Francine faneja palstalla :)

Itse nuoruudessa luukutettiin paljon Francinea (ja muuta rockabillya), ja jollain keikallakin tuli käytyä. Varmaan sillon tuli yliannostus, ja en ole kuunnellutkaan aikoihin. Tuli heti nuoruus (heh) mieleen kun luin aloitusviestin. Kyllähän tuolta levyhyllystä nuo parhaat levyt löytyy (Playmate..). Viimeisin levy mitä enemmän kuuntelin oli Level 8, ja pakko sanoa että eipä tuo enää niin paljon iskenyt kun aikoinaan.

Lisäyksenä vielä että katoin nuo ekassa viestissä olevat videot ja olihan tuo ensimmäinen King for a day hyvä biisi. Mutta vanhempi biisi Bye, loistava!

normaalisti en tälläistä musaa kuuntele muttakun jenkkilaivalla painaa öisiä katuja pitkin niin francinea tulee monesti kuunneltua. :thumbs:

JIBII!

Meitä on kolme!

Tosin yksi jo käännytti takkinsa,Mara perkele!

No joo, tosiaan ei muhun tämä musatyyli juuri muuten iske, mutta tää francine on ihan jees.
Eniten ihastuttaa jämäkät/yksinkertaiset kompit rumpalilla, itsekin kun rumpuja paukutan.

Mulla on vaan ko.orkan uran kattava kokoelma "story of francine".
Parhaat biisit on just noi videot ja sitten...perhana, mitenkähän se kirjotettiin?joku stryktonise..tms?
Joo, levy kotona ja minä töissä.. no eniveis.

Aika tuubaahan toi francine...shebob youbob ibob everybodybobs:D
Mutta kyllähän tolle kuitenkin löytyy oma vankka fanikuntansa jopa ihan aitojen vasaratukkien piireistä.
Musatyyli ei muuten iske onkin vähän ontuvasti sanottu, francine kun on aika omanlaistaan musaa ei niinkään todellakaan mitään perusrockabillyä lähelläkään.

Muutamia oikein hyviä kipaleita noilla. Bye ja Stonecold varmaan parhaat :)

Ja ainut tosiaan hilpili bändi mitä itekkää oon viitsinyt kuunnella.

Ehkä mäkin uskallan tulla ulos kaapista :)

Francine livenä uppoo kyllä aika kympillä. Levyjä tulee harvemmin kuunneltua.
Goodbye Forever on yks lempparibiiseistä.

Muutamia oikein hyviä kipaleita noilla. Bye ja Stonecold varmaan parhaat :)

Ja ainut tosiaan hilpili bändi mitä itekkää oon viitsinyt kuunnella.

Näimpä.
Ainoa tosiaan itsellänikin, esimerkiksi Brian setzer ja muut "mällitukat" ei uppoa sitten ihan yhtään.

Tätäkin tosin kausiluontoisesti, itseasiassa nyt en ole enää viikkoon jaksanut kuunnella tätä ko.orkkaa yhtään.

Vanhaksi sitä on tullut kun pelkkä hevi ei enää kelpaa...on tullut kuunneltua vaikka sun mitä.
Mutta jos Yö-orkesteria joskus alan fanittaan, niin ampukaa kyselemättä!

Näimpä.
Ainoa tosiaan itsellänikin, esimerkiksi Brian setzer ja muut "mällitukat" ei uppoa sitten ihan yhtään.

Tätäkin tosin kausiluontoisesti, itseasiassa nyt en ole enää viikkoon jaksanut kuunnella tätä ko.orkkaa yhtään.

Vanhaksi sitä on tullut kun pelkkä hevi ei enää kelpaa...on tullut kuunneltua vaikka sun mitä.
Mutta jos Yö-orkesteria joskus alan fanittaan, niin ampukaa kyselemättä!

Ehkä sun kannattais tutustua psykobillysceneen....bändeihin kuten demented are go, nekromantix, asmodeus, mad sin, spellbound, tiger army(punkahtavaa, loistavaa), the meteors muutamia mainitakseni...Tämä siltä pohjalta että diggailet heviä ja jotain kiinnostusta billyn suuntaankin on.

Ehkä sun kannattais tutustua psykobillysceneen....bändeihin kuten demented are go, nekromantix, asmodeus, mad sin, spellbound, tiger army(punkahtavaa, loistavaa), the meteors muutamia mainitakseni...Tämä siltä pohjalta että diggailet heviä ja jotain kiinnostusta billyn suuntaankin on.

tänks!pitänee tsekata:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom