• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Forumrunner mobiilioptioksi Pakkotoistolla

Mike

IG:mikesirenphoto
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Uusimmassa vBulletin versiossa on Tapatalkin kanssa kilpaileva vBulletinin oma Forumrunner coressa koodattuna. Aktivoin sen ja se on siis nyt toiminnassa. Softa löytyy tärkeimmille alustoille.

Softa maksoi 1,59e Appstoressa(menee vBulletinille, Pakkotoistolla ei tekemistä softan myymisen kanssa).

Paremman näköinen mitä Tapatalk, mutta bugeista en osaa sanoa mitään vielä. Tukee etusivua ja vähän kaikkea muutakin forumiin liittyvää. Muokattavampi kaikinpuolin mitä Tapatalk. Alla screenshotteja pienimmällä fontilla.

http://www.forumrunner.net/

Pistäkää testaten ja asentaen jos vaikuttaa paremmalta. Tapatalk pysyy edelleen normaalisti toiminnassa ja sitä päivitetään Pakkotoistolla niin kauan kun se on toiminnassa. Eli kaksi vaihtoehtoa mobiiliselaamiseen tarjolla.

runner.jpg

TML

Works for me.
VIP
Ikä
35
Testissä, alkuvaikutelma aika hyvä.

Testataan nyt kuvakin.

ForumRunnerImage.jpg

Ainakaan refundia ei tarvi harkita, johon olisi vartti aikaa.

TML

Works for me.
VIP
Ikä
35
Hmm, nyt taas käpistelen Tapatalkin kautta, ja on tää hieman viimeistellympi. Forumrunneris toi vastaava ku participated tässä ei mulla ole kronologisessa järjestyksessä? Vie myös hieman liikaa tilaa noi palkit jossa viestin kategoria.

Ikä
39
Kysyn tässä, minulla on Nokia E7. Onko jotain appia, jolla voisi kätevästi tälläkin luurilla Pakkista mobiilisti lukea?
Ennen ei ainakaan Tapatalk E7:ää tukenut.

TML

Works for me.
VIP
Ikä
35
Kysyn tässä, minulla on Nokia E7. Onko jotain appia, jolla voisi kätevästi tälläkin luurilla Pakkista mobiilisti lukea?
Muistan että joku Boardexpress on olemassa.

Ei oo paha asia mut ainakaa mä en osaa tykkäillä tällä forumrunnerilla. Jos nyt edes voi?

TML

Works for me.
VIP
Ikä
35
Ei voi, eikä voi kyllä Tapatalkillakaan.

RiQ

V I P
VIP
Kaupunki
Espoo
Tällä http://store.ovi.com/content/291950# voipi feediä seurata, mutta ei muuta