Formula1 - 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moelane
  • Aloitettu Aloitettu
_79P0166.webp
Uuen mäcin keula.

Ferrarin auto on sitten F14 T.

Maikkarin sivulla olevan kuvan persuteella uuden lootuksen keula on noin 9000 kertaa hienompi kun mäkin.

Mun mielestä se olis parempi jos se väri keulassa olisi vaaleanpunainen tai sinne päin :P

edit. Toi ferrarin auton nimi on mun mielestä tyhmä F14T = FIAT, tartteeko nyt emoyhtiötä mainostaa...

Tuli tuossa just mieleen, että nuo lootuksen trukkipiikit mahtuu just hyvin tonne mäkin sieraimiin :D

Muutenki lootuksella ens kaudella semmonen pommikonekaksikko, että taitaa aika monelle tulla tutuksi nuo lootuksen trukkipiikit :D

No on tosiaan vähän vitun rumia noi keulat edestä! :D

Jes, tuli äänestettyä F14Teetä. Mitä voitin?

Olipas yllättävä toi Boullierin siirto. Hyvä tosin hänelle, mäkillä on asiat helvetisti paremmat ja terveemmällä pohjalla.
Mitenkähän käy Lotuksen. Mediasta katsoen Lotus oli = Kimi & Boullier. Lopeziin en usko yhtään. Viime kaudella näytti et Lopezi tinttaroi ja Bullieeri välissä selvittelemässä asioita. Tosin mun mielikuvat perustuu netin artikkeleihin. Tiedä häntä

- - - Updated - - -

Mun mielestä se olis parempi jos se väri keulassa olisi vaaleanpunainen tai sinne päin :P

edit. Toi ferrarin auton nimi on mun mielestä tyhmä F14T = FIAT, tartteeko nyt emoyhtiötä mainostaa...

What has been seen, cannot be unseen. Oliko pakko?

Saa nähdä tapahtuuko Lotuksella mitään muutosta ku Lopez ottaa Boullierin paikan,että saisko mies bisnesmiehenä uusia yhteistyökumppaneita haalittua.. Tänään tosiaan F147=FIAT tosiaan julkaistaan.. :rock:

..eikös koko Formulamaailma perustu tavallaan mainoksiin ja rahan liikuttamiseen, ei niinkään auton.

Pölynimuri, muurahaiskarhu (mtv3.fi). :D Tolla ferkun sivulla on esittely video, siitä näkee vielä tarkemmin muodot. Aivan sama miltä näyttää kunhan on nopea ja sopii Kimille ku hanskat käteen.

Mä ainakin tykkään tuosta ferrarin ulkonäöstä ja puna/musta väritys on kans hieno. Toivottavasti on myös nopea :rock:

Saatana mitä ryöstöä toi katsomo paketti tänä vuonna. 90€/kausi. :wtf: :curs: Hinta tuplaantunu parissa vuodessa. :jahas: Halvemmaks tulee tosin vieläkin kuin noi kanavapaketit. Vilanderin Toni tänä kautena uutena messissä, Tonilla hyvät suhteet ferkkuun. Inside juttuja ja osaa italiaa jne. Pitää harkita..

4h päästä esitellään Sauber C33 ferkun koneella luonnollisesti.

Back
Ylös Bottom