Formula 1 2012

BCAA-valmisjuoma -40%
En löytänyt kyseiselle pelille omaa ketjua,ilmeisesti sitä ei juurikaan pelata palstan jäsenien keskuudessa. Mutta kysytään nyt kuitenkin koska en ole löytänyt kyseisestä pelistä kausi-modea lainkaan. Eli ilmeisesti ei pääse ajamaan kaikkia kisoja mitä kauteen kuuluu. Samanlaista keskustelua olin ymmärtäneeni käydyn ulkomaisilla pelifoorumeilla. Itse en ainakaan löydä valikosta kausimodea muutakuin season challense-mode jossa pitää lyödä useita oikeita kuskeja erilaisissa pikkukisoissa ja jokainen kisa vielä kolena eri vaikeustasona. On kyllä perseestä tämä Formula-päivitys jos koko kautta ei pääse ajamaan!! Tosin olen pelannut sitä vasta pari päivää.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
On siellä kyllä ihan oikea championshippikin kaikilla tämän kauden radoilla. Pitäsi löytyä sellainen kuin Career samasta valikosta mistä löytyy season challengekin

On siellä kyllä ihan oikea championshippikin kaikilla tämän kauden radoilla. Pitäsi löytyä sellainen kuin Career samasta valikosta mistä löytyy season challengekin

Kyllä vaan championchip-kausikin löytyy mutta on vaan kymmenen kisan mittainen ja jokaisessa osakilpailussa ajetaan vain viisi kierrosta. Pelinvalmistaja on kertonut että kausi-mode on jätetty pois tai tehty siitä typistetty versio koska kyseinen kausi-mode ei ole pelin ostaneita kiinnostava pelimuoto! :wtf: Mulle on tärkeintä Formula-pelissä juurikin tuo koko kauden ajaminen. :)

Kyllä mä oon ainakin ajanut täyspitkän seasonin ja niitä kisojen pituuksia pystyy muuttaan. Ite veivaillu jotain 15kierroksen kisoja, että joutuu ottaan yhden stopinkin kisaan mukaan.

Kyllä mä oon ainakin ajanut täyspitkän seasonin ja niitä kisojen pituuksia pystyy muuttaan. Ite veivaillu jotain 15kierroksen kisoja, että joutuu ottaan yhden stopinkin kisaan mukaan.

Kummallista :) Minä en löytänyt champions-seasons-modessa kuin 10 osakilpailua/5 kierrosta tyyppisen kilpailumuodon. Toinen championmode oli eri mestareita ( 6kpl muistaakseni ) vastaan ajaminen kolmella eri vaikeustasolla. En vaan löytänyt koko kautta käsittävää modea vaikka kuinka etsin! :wtf: No tänään vein pelin takaisin myyjäliikkeeseen ja 12 Euron välirahalla sain tilalle uuden WRC 3-pelin. Siihen en ole vielä ehtinyt yhtä ek:ta enempää tutustumaan. Sen edellisessä versiossa oli tylsä ominaisuus se että vaikka mm-sarjan osakilpailuja oli kaikki asiaan kuuluvat rallit mutta erikoiskokeita oli kuusi kappaletta ja niitäkin joutui ajamaan pari kertaa ja molempiin suuntiin. Tylsää. :( Toivottavasti joskus saataisiin rallipeli jossa olisi oikeat paikat ja maisemat digitoituna peliin ja niitä saisi sitten ajaa omassa mm-sarjassa. No joo veisihän se paljon muistia ja kapasiteettia et varmaan pitäisi olla useampi disketti jo pelkästään niitä erikoiskokeita varten! :) Mut oishan se hienoa päästä vetämään vaikka Suomen mm-ralli kokonaisuudessaan Pleikkarilla.

Se piti siis muistaakseni mennä sieltä jostain harjotusajojen kautta, joista kierrosaikojen perusteella sait valita muutamasta tallista, mistä lähdet ajamaan. Sieltä sitten aukes kunnon ura ja pääsit kehittyyn vuosi vuodelta parempaan talliin

Ainakin pleikkarilla löytyy Career -> Career ura moodi. Aloitat jostain näistä huonoista talleista (HRT, Marusia, Caterham tai Toro Rosso) ja mitä paremmin ajat niin pääset parempaan talliin. Loppukaudesta oiskohan Unkarin gp :n jälkeen voit "haastaa" jonkun toisen kuskin että jos voitat tämän "haastetun" 4 kertaa seuraavan 7 kilpailun aikana, pääset hänen paikalleen ajamaan kyseiseen talliin. Ja tämä Career on täysi 20 kilpailun kausi joka sisältää myös uuden USA :n Austinin osakilpailun. Career moodissa voit valita että ajatko 25%, 50%, 75% vai täysi mittaisen kilpailun.
Edit. Vilu on oikeassa kun ensinhän piti ajaa se "young driver test"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom