Flunssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hopu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
33
elikkä minulla on ollut flunssa / kurkkukipua noin vuoden putkeen. lääkärillä olen käynyt lääkärin mukaan syynä on nenä joka ei vedä ollenkaan joten joudun aina hengittää suun kautta ja siitä syytä kurkku kipiä aina. elikkä onko ehotusta miten saan ihteni terveeks / nenän vetämään ei tuota nasoliiniäkään vihti vetää 24/7

elikkä minulla on ollut flunssa / kurkkukipua noin vuoden putkeen. lääkärillä olen käynyt lääkärin mukaan syynä on nenä joka ei vedä ollenkaan joten joudun aina hengittää suun kautta ja siitä syytä kurkku kipiä aina. elikkä onko ehotusta miten saan ihteni terveeks / nenän vetämään ei tuota nasoliiniäkään vihti vetää 24/7

Ei sulla ihan paska lääkäri ole. Allergiatesteihin? Mistä se nuha johtuu?

allergia testit otettu ja nimenomaan oliki tuo lääkäri korva-nenä ja kurkkutautien erikoislääkäri. nenä leikataan joskus mutta ois ihan kiva saada jollain konstein ihtensä terveeks koska siihen leikkaukseen voi helpostikkin mennä vuodenpäivät

Flixonase tai vastaava nenäsuihke saattaisi auttaa röörien kanssa. Kumma juttu ettei lekurille tullut mieleen ehdottaa. Myös sarvikuonokannulla huuhtelua kannattaa kokeilla.

Aika ikävältä tilanteelta kieltämättä kuulostaa. Mutta ehdottomasti tuota treblan suosittelemaa nenähuuhtelukannua kannattaa kokeilla. Itselläkin aktiivisessa käytössä (varsinkin flunssakautena) vaikka mitään kroonista ongelmaa ei olekaan. Monille on tuosta ollut iso apu.

Suositut

Back
Ylös Bottom