Flunssa ja treeni

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Varsin huomiota herättävä thread tällä, eikä ollut aikomuskaan udella ja pyytää siunausta flunssaiselle treenille. Lähinnä kiinnostaa, että kuinka moni on joutunut tähän flunssakierteeseen, joka tuntuu lähes jokaisella olleen tän vuoden puolella. Ja miten pitkään se on virunut?

Itsellä oli pieniä vilustumisen merkkejä maaliskuun alussa, josta se sit räjähti käsiin ja oon nyt levännyt (ainut liikunnan muoto on about 30 minuutin kävelyt) vajaa 2 viikkoa. Nuha ja yskä junnaavat ja ihmettelen vaan, ettei venyis vielä viikkoa tai kahta, että pääsis takaisin urheilun pariin..:(

Millaisia kokemuksia muilla?

Nyt oon saanu taas reenailla viime viikon, mut sitä edelliset kaks viikkoa olin kipeänä: kuumetta, yskää ja keuhkot ihan tohjona. Pelkäsin jo mitä lie keuhkokuumetta, onneks ei!
Toisella viikolla oikeastaan oli pelkkää sitkeää yskää, mut silti jätin menemättä salille. Halusin taudin vaa kokonaisuudessaan pois, jottei mitää jälkitauteja tule -> pitempi tauko salilta.
Onneks olen hyyyyvin harvoin kipeänä, edellistä kertaa en edes muista =)

Mä olin sitkeämmässä flunssassa kuin koskaan: neljä viikkoa meni, jälkitautina vielä poskiontelontulehdus. :( Vaikeaa on tehnyt olla liikkumatta, mutta kuumeessa ei kannata tietenkään. Eli taukoa tuli kaikkiaan viisi viikkoa (tämän viikon oon ollut jo terve), ensi viikolla menen sitten kunnolla treenaamaan. Minäkin olen tosi harvoin kipeä, en juuri koskaan...

Tosi sitkeää virusta on kyllä liikkeellä!!

Joo toi sairastelu on ihan paska juttu. :( Oon ollut puoli vuotta tosi kipee. Kaikki lähti liikenteeseen sitkeestä flunssasta ja kuumeesta. Olin pari viikkoa vuoteenomana ja sen jälkeen iski lihaskivut. Niiden jälkeen olin viikon terveenä ja aloitin treenaamisen uudelleen. Parin päivän päästä olin taas kipeä. Nyt en ole uskaltanut kuukauteen tehdä yhtään mitään ja sen kyllä huomaa. Paino alkanut nousemaan ja omatunto kolkuttaa. Pitää aloittaa kaikki alusta ja toivoa että tauteja ei enää tulis. Ei ku vitskuja poskeen ja paanalle. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom