Flogging Molly

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lhw
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Lhw

Ikä
40
:rock:

Kaverilla pari kertaa kuullut kyseistä bändiä, jalkoja nytkyttävää irkkupunkkia :)

En findillä löytänyt kyseisestä yhtyeestä täältä ainakaan mitään, kellään kokemuksia? Muistaakseni parisen viikkoa takaperin esiintyi tavastialla, itse en päässyt. Ketään täällä joka kyseiselle keikalle ois kerennyt?

PUNKROCk!!

Ihan asia meininki tällä bändillä. Jonkun verran on tullut kuunneltua (ja kateltua...viulisti tyttö on kiva). Keikalla en ikäväkyllä päässyt käymään. Kotisivuilla on kuvia ja kaikkea muuta. http://www.floggingmolly.com/

:offtopic:
Tää ei kuulu asiaan, mutta oon kuitenkin sitä mieltä että Dropkick Murhphys on tämän tyylisessä musiikissa kuningas. Kertovat kotisivuillaan mistä ovat saaneet vaikutteita: Punk Rock, Irish Folk, Rock, and Hardcore...Hyvin toimii!! http://www.dropkickmurphys.com

Jees jees. Flogging Molly on kyllä tätä nykyä suosikkibändejäni. Olin ekaa kertaa keikalla viime vuonna itsenäisyyspäivänä Stella Star Clubin kellarissa. Keikka oli kyllä helvetin kova, vaikka ihan kaikkea ei saanutkaan esityksestä irti kun piti painia nahkapäiden kanssa eturivissä. Tokalla keikalla kyllä sitten nähtiin, että Tavastia on tälle bändille ihan ykkösmesta, kun porukan näki vielä sieltä äänipöydänkin tasalta.

Molly kyllä toimii livenä ihan helvetin hyvin soittajien - ja etenkin Kingin energisyyden ansioista. Muutenkin King vaikuttaa fiksulta ja leppoisalta kaverilta. Tavastian keikan jälkeen juttelimme hetken Matt Hensleyn kanssa, joka hehkutti suomalaista keikkayleisöä, ja sanoi, että Suomi on yksi heidän suosikkipaikoistaan soittaa. Väitti myös, että olisivat tulossa vielä ennen joulua takaisin, mutta ei löytynyt suomalaista keikkapaikkaa ainakaan virallisen saitin kiertueaikataulusta, joten voi olla, ettei tuo ihan pidä paikkaansa.

Uusi levy "Within a mile of home" oli myös mukava yllätys. Useinhan lempparibändin uudesta levystä joutuu tykkäämään vähän väkisin, mutta tästä tykkäsin niin paljon, että pitkästä pitkästä aikaa jouduin kaivamaan luottokortin esiin ja suuntaamaan kauppaan.

Suosittelen kyllä, että kaikki jotka pitävät rehdistä irkkumeiningistä hoitavat itsensä keikalle, kun Flogging Molly seuraavan kerran Suomeen saadaan.

Kun seuraavan kerran ovat Suomeen tulossa niin oon kyllä ehdottomasti menossa. Viimeks osu huonosti koulun alkuun ja oli muuttohässäkät sun muut siinä häiritsemässä.

Kuunnellu nyt jonkun verran tota Dropkick Murphys', asia meininki heilläkin :rock: :D

Loistava bändi. Tulee sellanen iloinen ja leppoisa fiilis kun tota kuuntelee. Keikoillakin näyttää olevan bändillä helvetin hyvä meno päällä. Toimii jopa vannoutuneella hevimiehellä noi vauhdikkaat irkkurallit. Tollanen musa sopis johonkin irkkupubiin ku nyrkki silmää. Sit viel siihen jotain hyvää whiskeytä niin a´vot. Kannattaa tsekata bändi.:rock:

Liitteet

• flogging-172.webp
    flogging-172.webp
    80,5 KB · Katsottu: 1 359
Molly on aivan törkeen kova bändi. Viimeiset puolvuotta soinut erittäin tiuhaan kajuttimista. Keikalle jos joskus pääsis niin se ois jo hunajaaaa..
Biiseis on hyvä tempo ja rento ote, tykkään.:rock: :rock:

Mistähän sais järkevään hintää Suomesta noita Mollyn kamppeita?
Ei malltaisi oikeen tilata netistä..Ainoa mahollisuus ostaa jostain keikalta..:(

http://fireinsidemusic.com/shop/muu_paita.htm

Ainakin tuolta löytyy joitakin paitoja ja cd:eitä. Combat Rock Shopin äijät tilaa nuo Floggin Mollyn paidat itse Trashmarkista Saksasta, ja valikoima mitä löytyy saattaa muutella, mutta ainakin nyt näkyis olevan FM:n paitoja.

Kauppa on osoitteessa FREDRIKINKATU 58, 00100 HELSINKI mutta voi myös tilata postin kautta.

Täällä yksi joka diggailee kyseistä bändiä! Uusimmalla Float-albumilla (2008) on myös pari omasta mielestä todella hyvää biisiä, Paddy's Lament ja Float.

Tavastialla olen kerran käynyt Flogging Mollya kuuntelemassa (olikohan vuosi 2007), ja tähän astisista keikoista tunnelmallisin missä itse olen vieraillut.

Hieno bändi!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä bändi,tullut kuunneltua Within a Mile of Home levyä aika paljon,uudempi Float ei iskenyt kuin muutamassa biisissä.
Onko noitten kotisivuilla siinä "The Band" osiota klikatessa tulevassa kuvassa pöydällä klöntti hasaa,sytkäri ja sätkäpapereita? Vai näenkö mä väärin.

Juu Floggarit on tullut tutuksi muutamia vuosia sitten. Aina välillä kovassa kuuntelussa. Mikä mukavaa, vinyylejä kun harrastan, ne ovat (vanhemmat) raikkaan vihreitä, tulee niin niin irkkuolo.

Jepa, täältäkin iso ääni Flogging Mollylle... Tullut jo fanitettua aika monta vuotta, en edes enään muista milloin tämä fanitus alkoi ja muutaman kerran olen nähnytkin livenä. Hienoa touhua kaiken kaikkiaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom