Five Finger Death Punch - American Capitalist

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloitettu Aloitettu
"The band began to record their third studio album in November 2010. The album has a tentative release date for August 2011 and will contain at least 14 tracks"

"Five Finger Death Punch
One more song to go... and the record is done (well, it still has to be mixed) - but soon we're shifting gears - getting ready for the summer festivals, and start designing the stage etc. for a massive headlining tour this fall..."

Uutta lättyä tuloillaan, itse ainakin kahdesta edellisestä pitänyt todella paljon.

Toivottavasti hinaavat perseensä suomeen sitten julkasun jäläkee. edelliset keikat menny sivusuun.

Kyllä kumpikin aiempi levy on kokonaisuutena toiminut, ja seassa vielä pari todella kovaa biisiä.

Tätä odotellaan siis.

Uusi albumi on saanut nimen "American Capitalist" ja ilmestyy näillä näkymin 11. lokakuuta. Levyltä on julkaistu single "Under and Over It"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kannet:
fivefingercapitalist.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan menevä biisi, mutta ei kyllä mun mielestä toimi tuo video. Ärsyttää vaan kun ei synkkaa yhtään vokaalit ja video. Eli siis mielummin sitten ilman koko "biisin esittämistä" videolla.

Vähän joo samaa mieltä, koska tuo video ei sovi mun mielestä yhtään tähän biisiin. En sit tiedä oliko tarkoitus olla jotenkin satiirinen kaikkea rokki-scenen sun muun suhteen, ja vaikka olisikin, niin se ei oikein onnistunut. Levyn "avaus", eli ekaksi sinkuksi tarkoitettu vois kyllä olla vähän "munakkaampi" videon suhteen. Tuota skeidaa näkee jo liikaa muutenkin kaikenmaailman ärnänpee-videoilla.

Vähän joo samaa mieltä, koska tuo video ei sovi mun mielestä yhtään tähän biisiin. En sit tiedä oliko tarkoitus olla jotenkin satiirinen kaikkea rokki-scenen sun muun suhteen, ja vaikka olisikin, niin se ei oikein onnistunut. Levyn "avaus", eli ekaksi sinkuksi tarkoitettu vois kyllä olla vähän "munakkaampi" videon suhteen. Tuota skeidaa näkee jo liikaa muutenkin kaikenmaailman ärnänpee-videoilla.
Kaippa siinä tuota haetaan, mutta mua kyllä hämää tuo video ihan liikaa jos sitä musiikkia pitäis kuunnella. Tosin tästä voidaan tulla siihen että onko videolla väliä... kuinka moni niitä edes näkee, ja sitten voidaankin ajatella vain että videossa on aivan väärä musiikki valittu eikä niin että musiikille on tehty väärä video... :)

Mää löysin koko bändin vasta muutama viikko sitten, mutta siitä asti onkin War Is the Answer-albumi soinut treenimusiikkina :rock:

Mä meinasin ton ennakkotilata mutta en sit löytäny muualta kuin cdonista. Jospa se kohta äxänkin listoilta löytyis... Noiden kahen biisin perusteella levystä tullee huippu, toki aikasemmatkin on iskeny kovaa.

Back
Ylös Bottom