FITOCRACY - paras kaverini salilla on roolipeli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pibu
  • Aloitettu Aloitettu
Bongasin muutama päivä sitten netistä erään mielenkiintoisen treenipäiväkirja variaation, Fitocracyn. Idea on aika mielenkiintoinen ja hauska (ainakin jos on yhtä nörtti kuin minä), täytät treenipäiväkirjaa ja saat treeneistä kokemuspisteitä joilla sitten "levutat" itseäsi :D
Roolipelien tapaan se sisältää Questeja ja kuten kaikissa peleissä nykyään, myös Achievementteja eli saavutuksia. Eihän näillä käytännössä mitään tee eivätkä ne elämäsi laatua paranna mutta ihan hauskoja.

Sivuston on vielä ns. beta-vaiheessa eli aika rajallisesti sisältöä, saa nähdä miten tekijät päättävät hommaa kehittää eli lässähtääkö tämä naamalleen vai tuleeko tästä peräti jotain. Itse en ikinä ole mitään verkkotreeniksiä jaksanut täytellä mutta tämä on ihan hauskaa, treenin jälkeen ihan odottaa että pääsee uppamaan treeninsä ja expaamaan itseään :D

Tuskin kolisee kaikille mutta roolipeleistä nauttiville, salilla käyville geekeille varmaan ihan hauska ainakin hetken aikaa, sinne vaan liittymään! Homma hoituu luomalla käyttäjätili tai loggaamalla Facebook/Twitter tunnuksilla sisään jolloin homma on samantien valmis. Perustin jopa piruuttani sinne Pakkotoisto.com ryhmän :P

Roolipelit :(
Roolipelit salilla
facepalm.jpg

Saako level upin jos menee hakkaamaan ison bodarin ja tippuuko loottia?

Roolipelit :(
Roolipelit salilla
facepalm.jpg

You just made my day :hyper:

Ei sen puoleen, kaikki millä saadaan huonokuntoiset ja ylipainoiset ihmiset parantamaan terveyttään on positiivista oli se sitten vaikka roolipelit salilla, kunhan ette mitään pehmomiekkoja ala tuomaan sinne :rolleyes:

Bongasin muutama päivä sitten netistä erään mielenkiintoisen treenipäiväkirja variaation, Fitocracyn. Idea on aika mielenkiintoinen ja hauska (ainakin jos on yhtä nörtti kuin minä), täytät treenipäiväkirjaa ja saat treeneistä kokemuspisteitä joilla sitten "levutat" itseäsi :D
Roolipelien tapaan se sisältää Questeja ja kuten kaikissa peleissä nykyään, myös Achievementteja eli saavutuksia. Eihän näillä käytännössä mitään tee eivätkä ne elämäsi laatua paranna mutta ihan hauskoja.

Sivuston on vielä ns. beta-vaiheessa eli aika rajallisesti sisältöä, saa nähdä miten tekijät päättävät hommaa kehittää eli lässähtääkö tämä naamalleen vai tuleeko tästä peräti jotain. Itse en ikinä ole mitään verkkotreeniksiä jaksanut täytellä mutta tämä on ihan hauskaa, treenin jälkeen ihan odottaa että pääsee uppamaan treeninsä ja expaamaan itseään :D

Tuskin kolisee kaikille mutta roolipeleistä nauttiville, salilla käyville geekeille varmaan ihan hauska ainakin hetken aikaa, sinne vaan liittymään! Homma hoituu luomalla käyttäjätili tai loggaamalla Facebook/Twitter tunnuksilla sisään jolloin homma on samantien valmis. Perustin jopa piruuttani sinne Pakkotoisto.com ryhmän :P

Voi vittu.

No huhhuh, jopa on erilainen käsitys itsellä tästä sivusta mitä aloituspostista saa ymmärtää :lol2:

Sivuhan on samanlainen kuin Facebook ja Twitter, feed listiltä löytyy tässä kontaktien treenimerkinnät ja muut aiheeseen liittyvät kommentit. Treenejä merkkaamalla saa pisteitä jotka sitten kasvattavat tunnuksen tasomäärää.

fitocracy_home_ss.png

Itse olen käyttänyt tätä sivua treenilokina (excelin lisäksi) noin 1,5 kk ja ihan hyvin toimii ja mukava käyttää. Kaikkien urheilulajien ja -liikkeiden nimet ovat englanniksi, joten niiden hakemiseen menee vähän aikaa. Aiemmin tuli käytettyä pitkään samantapaista sivua HeiaHeia.comia, mutta se ei sovi omasta mielestä yhtä hyvin salitreenien kirjaamiseen kuin tämä.

Saitti on vielä beta, joten jos joku haluaa inviten niin voin lähettää niitä sähköpostiin.

Hyvä sivusto, itse olen käyttänyt tuota nyt kohta kaksi kuukautta. Hauska sivu, kunhan vain muistaa kirjata ylös reenit. Ja saa patistettua salille silloin kun ei millään huvittaisi.

Ihan ok ainakin näin "alkuinnostuksen" aikaan, tunnarit sain viime viikolla. Lähinnä tulee pidettyä tuota nyt treenilokina kun en jaksa salilla vihkoa kuljettaa mukana. Pitää vain kotona muistaa mitä ja kuinka paljon tehnyt :) Pitääpä muistaa etsiä toi pakkotoisto ryhmä joku päivä.

Ei perkele jätkät. Sinne salille mennään nostaan RAUTAA, eikä mitää puhelimia hivelee!!
Vähän hei tehoja siihen hommaan.

Ei perkele jätkät. Sinne salille mennään nostaan RAUTAA, eikä mitää puhelimia hivelee!!
Vähän hei tehoja siihen hommaan.

Ei perkele Paradox. Kokeillaan sitä luetun ymmärtämistä. Vähän tehoja tuohon kommentointiin.
Minä en ainakaan treenin aikana puhelinta hivele, muuten kuin biisinvaihdon joskus :D Kuten sanoin niin pitää vain kotona muistaa mitä ja kuinka paljon tehnyt. Kotikoneella päivitän tietoja fitocracyyn sitten, en salilla :P

Back
Ylös Bottom