Fitnessmalli 2012?

Aaaapuvaaa...
Jännittää ihan sikana.. Sain kutsun fitnessmalli -kisan semifinaaliin :eek: ja se tuli aika puskista. Olin oikeastaan, jos rehellisiä ollaan, ajatellut, että osallistuisin kisaan ensi vuonna ja että ottaisin nyt vuoden mittaisen "kehonmuokkausprojektin", mutta oikeastaan mies sitten sai mut lähettämään kuvat jo nyt ajatuksella, "eihän siinä mitään menetäkään ja jos ei tärppää niin ensi vuonna uusiksi". Mulla siis on tosiaankin jonkin verran tuota ylimääräistä ja aikaahan tässä on enää reilu pari viikkoa tehdä asialle jotain. Ainakin viime vuoden castingiin osallistujat taisivat olla jo aika timmejä castingpäivänä.
Mutta vielä enemmän mua mietityttää tuo kuvauspuoli. Miten kuuluu "harjoitella" kuvaukseen..? Peilistä katsoa missä asennossa näyttää hyvältä? Onko siinä jotain rajoituksia, missä kulmassa on seisottava???
Pientä vertaistukea siis kaipaan kokeneemmilta ja/tai muilta castingiin osallistujilta :D
Somebody?

..ja kai sitä olis lähdettävä korkkariostoksille:dance2:

Nuo teemakuvathan kai koskettaa sitten vasta finalisteja? Otatko sä nuo kuvat jo semifinalisteistakin vai vasta finalisteista?
Mietin siis vaan, kun castingkutsussa luki, että "Valmistaudu tuomariston haastatteluun sekä bikinikuvauksiin etukäteen harjoittelemalla", niin onkohan siinä jotain kriteeriä missä kulmassa täytyy seistä ja kumpi käsi on lantiolla tms. Hymy nyt ainakin on luonnollisesti korvissa :D.
Terveisin nimimerkki: "Oon aina kyselly tyhmiä ja kyselen jatkossakin" ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom